• Heey, ik wou gewoon even kwijt aan de 1D fans -de meeste zullen het al wel weten- maar ze hebben een fucking brit gewonnen! Ze hebben Adele gewoonweg verslagen en toen je het nieuws hoorde wou ik gewoon even weten hoe je reageerde want ik was aan het gillen en springen en had gewoon tranen in men ogen. Ik ben gewoon trots dat zij -wij- het hebben gedaan! FREAKING PROUD (H) 1D forever (H)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm just beautiful me.

    Cadillacs schreef:
    Just saying , but Laat dat meisje gewoon blij zijn.
    ik snap het als je geen fan bent , maar je ziet 1D in de titel staan. & ja , ik snap dat het in die subforum kan.
    Zoo.. Laat haar gewoon blij zijn.

    & Ja , ik ben ook heel erg blij (:




    IK BEN OOK ONGELOOFLIJK BLIJ! Ik houd me in. Ik houd me in. Gelukkig heb ik mijn wortelknuffel. (die ik vandaag in een opwelling heb gekocht, terwijl ik aan Louis dacht) =D AAAAAAAAAAAAAAAH! ;DD


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    SEXYSTYLES schreef:
    Stop eens met die stomme reacties man.
    Als je 1D in de titel ziet staan, en je vind ze niet leuk, WAAROM KIJK JE DAN UBERHAUPT?
    Om een stomme kutreactie te gaan geven?

    Nou, excuse me, een Brit Award is de beste muziek prijs die je kunt winnen in het Verenigd Koninkrijk.
    Dus als je nog iets te zeggen hebt, kijk dan eerst maar of jou favoriete artiest een Brit heeft.
    Nee, oké hou dan je mond.
    Daag

    In mijn geval, als ik 1D zie denk ik nog steeds niet aan dat bandje.
    Of mijn favoriete artiest een 'Brit' heeft? Vast wel. Mijn favoriete artiest is een van de bekendste bands ter wereld(niet dat me dat wat boeit, maar ok). Dus ik denk dat ik de recht heb om wat te zeggen. Net als iedereen hier, want je mag gewoon je mening geven. Of je favoriete artiest nou een 'Brit' heeft of niet.
    Je moet niet zo snel op je teentjes getrapt zijn, het gaat er niet om wat andere denken maar wat jij denkt. Als jij blij bent, wat terecht is, dan is het toch goed en maakt het niet uit wat andere denken. Sowieso de reacties vallen toch wel mee?

    Anyway, goed gedaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Lol, dit topic was te verwachten. Maar ik ben blij voor de jongens.
    Lang leve de hysterische fans die 20.0000000 x stemden.


    SLOAN.

    Oh and by the way:
    PROUD PROUD PROUD.
    I'm actually dying.
    Hebben jullie de nieuwe behind the scenes van WMYB al gezien?
    Hij is net geupload op het OneDirectionVEVO kanaal (:


    I'm in love with you and all your little things

    Ik vind het... Raar. Ze verdienen het niet echt vergeleken bij de andere artiesten en zijn nog niet half zo goed als de meesten die er ook voor genomineerd is, enige wat ik denk, voted award, mensen die valsspelen.


    Your make-up is terrible

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    In mijn geval, als ik 1D zie denk ik nog steeds niet aan dat bandje.
    Of mijn favoriete artiest een 'Brit' heeft? Vast wel. Mijn favoriete artiest is een van de bekendste bands ter wereld(niet dat me dat wat boeit, maar ok). Dus ik denk dat ik de recht heb om wat te zeggen. Net als iedereen hier, want je mag gewoon je mening geven. Of je favoriete artiest nou een 'Brit' heeft of niet.
    Je moet niet zo snel op je teentjes getrapt zijn, het gaat er niet om wat andere denken maar wat jij denkt. Als jij blij bent, wat terecht is, dan is het toch goed en maakt het niet uit wat andere denken. Sowieso de reacties vallen toch wel mee?

    Anyway, goed gedaan.


    Ik snap je wel hoor (:
    haahah. Maar 't zijn altijd de zelfde die zo reageren.
    (:


    Danmarks Dynamite.

    Assassin schreef:
    Ik vind het... Raar. Ze verdienen het niet echt vergeleken bij de andere artiesten en zijn nog niet half zo goed als de meesten die er ook voor genomineerd is, enige wat ik denk, voted award, mensen die valsspelen.
    Ik zou het noemen, meeste fans in de categorie 13-15 die non-stop gaan voten.


    Life is hard and then we die

    Cadillacs schreef:
    (...)

    Ik snap je wel hoor (:
    haahah. Maar 't zijn altijd de zelfde die zo reageren.
    (:

    Ik snap jullie ook, maar als je boos word dan hebben zij hun plezier. Je kan het beter negeren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Go One Direction
    Ja ik ben een Directioner en ik was erg blij toen ik het hoorde, maar ik kon niet gaan juichen ofzo want mijn broertje heeft iemand te logeren en zijn vriendinnetje is er(en haar zus zit bij mij in de klas) en zijn kamer is vlak bij de mijnen en zijn deur is eruit
    Dus ik had nogal voor lul gestaan als was gaan juichen
    Maar vanbinnen deed ik het wel!*O*


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Weet je wat, zullen we een One Direction ZEIKTOPIC aanmaken
    Dan kunnen alle haters daar lekker overleggen waarom One Direction stom is zonder dat Directioners dat hoeven te lezen.

    LALALA THEY WON A BRIT.


    I'm in love with you and all your little things

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    Ik snap jullie ook, maar als je boos word dan hebben zij hun plezier. Je kan het beter negeren.


    Klopt !
    Maar stiekem is het super irritant , als je blij ben om zulke reacties te zien. ;p


    Danmarks Dynamite.

    SEXYSTYLES schreef:
    Weet je wat, zullen we een One Direction ZEIKTOPIC aanmaken
    Dan kunnen alle haters daar lekker overleggen waarom One Direction stom is zonder dat Directioners dat hoeven te lezen.

    LALALA THEY WON A BRIT.


    Lekker inwrijven :Y)


    I'm just beautiful me.

    Ik heb de speech gemist omdat mijn livestream het begaf, maar ik ben blij dat ze gewonnen hebben (:


    Take risks and conquer your fears.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik zou het noemen, meeste fans in de categorie 13-15 die non-stop gaan voten.


    Ik ben 14 word 15 en heb 1x gestemd, men zus die 17 is heeft veel gestemd, dus nee het gaat niet meteen over die leeftijdcategorie...


    I'm just beautiful me.

    SEXYSTYLES schreef:
    Oh and by the way:
    PROUD PROUD PROUD.
    I'm actually dying.
    Hebben jullie de nieuwe behind the scenes van WMYB al gezien?
    Hij is net geupload op het OneDirectionVEVO kanaal (:


    Die video is super ! fangirling over here.
    Vooral Zayn & Niall ^^


    Danmarks Dynamite.