• DANSEN VADER EN DOCHTER OP TAFEL! Haha, ja, want mijn vader en ik hebben vanavond een vader-dochter avond. We hebben al een lijstje gemaakt met wat we voornamelijk gaan doen.

    1. Al het (lekkere) eten uit de kast jatten en opeten.
    2. Films kijken.
    3. Voedselgevechten houden.
    4. Kussengevecht.
    5. Elkaar opmaken.


    De helft komen we waarschijnlijk niet eens aan toe, maar het is een leuk idee. Wat ik sowieso wil doen is het eten jatten en hem opmaken, lol. Ja, op dit soort momenten houd ik nog meer van mijn vader dan anders.
    Hebben jullie ook zo'n vette familie? Of gaan jullie vanavond ook nog wat leuks doen?


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Leuk!

    Ik wou dat ik dat eens kon doen met mijn moeder. --' Maar om op je vraag in te gaan, nee. Ik ga waarschijnlijk tot laat op de laptop zitten.

    Mijn moeder is geweldig! Mijn vader daarintegen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Hah, klinkt alsof jij een leuke vader hebt!
    Mijn familie is niet zo maar ik hou toch heel veel van hun ;D


    effort never betrays you

    Soave schreef:
    Leuk!

    Ik wou dat ik dat eens kon doen met mijn moeder. --' Maar om op je vraag in te gaan, nee. Ik ga waarschijnlijk tot laat op de laptop zitten.


    comfort in c h a o s

    Awesome!

    De dag dat ik zoiets doe met mijn familie ligt nog een aantal lichtjaren hiervandaan :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik woon alleen met mijn moeder. Dus als zij weg is.. dan ben ik alleen :'D


    -

    Als ik en mijn vader een vader-dochter avond hebben, kijken we voetbalwedstrijden hahaa. Maar nee, mijn familie is eerder vreemd dan vet.


    Take risks and conquer your fears.

    leuk!
    Ik ga met mijn vader, soms broertje, en de hond een paar keer per jaar een weekendje weg met het zijspan, met de zijspanclub
    En ik ben vorig jaar met mijn vader voor mijn verjaardag een weekendje in Parijs geweest en dat was heel gezellig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh, als mijn moeder, broertje en zusje weg zijn en ik en me vader alleen zijn is dat zó geweldig, omdat we allebei heel lui zijn c:

    Papa: Ga jij hond uitlaten?
    Ik: Neeuuj.
    Papa: Oke, dan moet hij zichzelf maar uitlaten.. Doe de deur open.
    Ik: Ja nee, zuuk niet op te staan.
    Papa: Ja ik dus ook niet.. Ik ga chips halen, jij doet de deur open zodat ie naar buiten kan.
    Ik: Nee, jij hoeft korter te lopen.
    Papa: Dan.. Dan haal ik ook wel cola.
    Ik: Deal.

    Mijn familie is nogal duf. Ze zitten allemaal naar die stomme tv te loeren, en om de tien minuten vraagt m'n moeder of ik mijn huiswerk al af heb. Eigenlijk heerst er bijna constant een soort vijandige sfeer tegenover mij. Ik vind het heerlijk als ze eens een middag naar één of andere verjaardag zijn, dan ben ik tenminste alleen thuis en kan ik muziek luisteren en andere dingen doen waar zij een hekel aan hebben. :'D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Met mijn vader zou ik dat ook kunnen doen, maar dan is het wel een vader-zoon avond xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bangarang schreef:
    Oh, als mijn moeder, broertje en zusje weg zijn en ik en me vader alleen zijn is dat zó geweldig, omdat we allebei heel lui zijn c:

    Papa: Ga jij hond uitlaten?
    Ik: Neeuuj.
    Papa: Oke, dan moet hij zichzelf maar uitlaten.. Doe de deur open.
    Ik: Ja nee, zuuk niet op te staan.
    Papa: Ja ik dus ook niet.. Ik ga chips halen, jij doet de deur open zodat ie naar buiten kan.
    Ik: Nee, jij hoeft korter te lopen.
    Papa: Dan.. Dan haal ik ook wel cola.
    Ik: Deal.

    Wat lijken jullie op elkaar ^^ Haha, klinkt ook ergens wel... leuk.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Hahaha, dat klinkt super awesome! ga ik ook bij mijn vader proberen :Y)

    En nee, wel gaan mijn moeder en ik jaarlijks als moeder-dochter ding naar de huishoudbeurs of gaan samen sightseeing in het buitenland.

    En soms mag ik met mijn vader mee touren op de motor ;D


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Genius schreef:
    Ik woon alleen met mijn moeder. Dus als zij weg is.. dan ben ik alleen :'D


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mijn ouders zijn allebei awesome, en ze zijn nu vijf dagen weg met m'n zusje, en m'n broer moet werken, dus ben ik alleen thuis met m'n vriend. Ik ga de hele avond feesten met m'n vriendje en genieten van blijkbaar 'normale' whisky in bad, maar ik test op GHB. ._.
    Mijn pa en ik gaan trouwens altijd in de Hema zoeken naar eiersnijders, maar m'n pa komt uit Den Haag, dus krijg je 'AAIERSNAAIERS', en dat roepen we dan rond. Yeah. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)