• Toen er in Noord- en Zuid Amerika een Virus uitbrak sloot Europa en Azië hun Grenzen. Het Virus verspreidde zich snel en de rest van de wereld nam voorzorg maatregelen, maar voor Noord- en Zuid Amerika was het al te laat. Het virus was ontsnapt uit een lap en snel werd overgedragen aan mensen. Mensen werden door vreemde opeens gebeten. Na een halve dag kregen ze hoge koorts. Ze vielen flauw en zodra hun hart stopte begon de hel snel uit te breken. Het verspreidde zich zo snel dat de leiders in alle landen niet wisten wat ze moesten doen. De rest van de wereld had geluk, maar alles ging ten onder daar. Tientallen jaren werd er ontdekt dat bepaalde mensen immuun waren voor het virus. Toen hun kinderen ook immuun waren kregen ze snel een plan. Als ze oud genoeg waren zouden ze naar Amerika gestuurd worden om daar het mensen leven weer op te bouwen en de Zombies uitroeien.
    Maar de tieners die daar naar toe worden gestuurd zijn niet zo normaal als ze denken. Ze komen er snel achter dat ze iets speciaals kunnen, want dat zouden ze nodig hebben om te overleven.

    Actie's die Europa en Azië hebben ondernomen:
    Ze hebben alle mensen in Noord- en Zuid-Amerika niet geholpen. omdat ze bang waren het virus mee te nemen naar het 'vaste' land. De grenzen gingen dicht en iedereen die binnen kwam werd grondig onderzocht. Voor de toeristen die vast zaten in bijvoorbeeld Amerika hadden pech. Niemand zou ze reden. De meeste steden zien er oud en rommelig uit.
    Verloop van het verhaal:
    De overleefde zwerven allen of met elkaar rond in Amerika dichtbij Washington. De tieners zijn getraind en worden naar Washington gevlogen. het verhaal begint ook in het vliegtuig samen met de andere. Ze kennen elkaar ook niet, maar ze weten wel dat hun ouders bestand waren tegen het virus en hun het hebben overgenomen, omdat het erfelijk is. In Washington krijgen ze dan al snel te maken met de Zombie's. Ze ontdekten daar dat ze allemaal wat speciaals kunnen. De tieners moesten van Washington naar de andere kant van Amerika gaan naar San Francisco, door de woestijnen. Daar zouden ze namelijk spullen krijgen om een nieuwe leven op te bouwen. Onderweg ontmoeten ze mensen die het overleefd hebben.

    Wapens+ andere spullen:
    De overlevende kunnen van alles bij zich hebben. Van een simpele kaart tot een wapen dat je nauwelijks kunnen dragen. Ze hebben geen auto's of motors, want er is gewoon nergens meer brandstof alles is al geplunderd. Rijden word dan moeilijk. De tieners krijgen 2 simpele wapens waar verschillende soorten kogels in kunnen. Hun krijgen voorraden 9-mm mee. Ze krijgen allemaal een scherpe mes en een rugzak vol basis dingen zoals EHBO spullen (verband, jodium, enzo..), gedroogde voedsel en een flesje water die ze kunnen vervangen door nieuwe water in te doen. Voor de rest zitten er nog spullen in die hun zelf hebben mee genomen.


    Regels in het verhaal:
    -Mensen kunnen een relatie hebben met elkaar, maar niet met een Zombie. Behalve als je opgegeten wilt worden en hersenloos wilt zijn(cat)
    -Als de overlevende word gebeten door een Zombie veranderd die ook snel in een zombie. Je kan hem dan niet meer spelen en ben je 'officieel' dood.
    - Je mag ruzie hebben binnen het verhaal, maar je mag niemand dood/Gewond schrijven als die persoon het zelf niet wil. (gebeten door Zombie geld ook )
    - Geen overdreven 16+ dingen. (Een beetje mag, maar hou het algemeen. Dus 1 zinnetje en niet meer graag D:.)
    Schrijf regels:
    - Geen *-schrijfstijl(Bijv: *pakt pen en papier en schrijft wat op*
    - Naam van je persoon in [b.][./b]
    - Schrijf je niet aan je persoon? [] :'D
    - meer dan 3 regels schrijven.Als j geen inspiratie heb kun je het altijd vragen.

    Rollen:
    Tieners
    -Jade Sky Bright,HurtedHeart
    -Amy Wolf Franklin,RainbowDay
    -Amber Wiley, CookAholic
    -Tamerin Sara Wright,Sweetest
    -Hayley Celine Grey , LovingStyles
    -Ivar Chesule,Spyclon
    -Jayden Jason Bright,HurtedHeart
    -Mick Driessen, Lola13

    Overlevenden:
    -Aya Prince,thePineapple
    -May Madison Prins,HurtedHeart
    -Liam Jesse Base, LovingStyles
    -Iral Valerio AllDiapal
    -Jonathan Elmer Cummings,RainbowDay

    Rollen Topic


    En een leuk nummer dat ik erbij vond passen:


    Veel plezier in het RPG ^^


    Voor ik het vergeet. Als er een nieuwe Topic moet worden geopend en ik ben niet Online, gewoon even wachtten tot ik Online bent en graag niet zelf openen, anders ben ik het overzicht kwijt :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Iral

    'We krijgen daar spullen om een nieuw leven op te bouwen,' antwoord ze. 'Een vraag niet wáárom we dan hier worden gedumpt, want dat weet ik ook niet,' voegt ze er snel aan toe.
    'Mag ik mee?' vraag ik aarzelend. Ik heb toch niet veel beters te doen. Ja, zombies uitmoorden, maar dat vind ik echt afschuwelijk om te doen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Hayley
    'Mag ik mee?' vraagt hij aarzelend. Ik denk even na, 'dat moet ik eerst met de anderen overleggen,' antwoord ik. 'Kom je mee?' vraag ik daarna.

    [ik ben eten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Eetse]

    Iral

    Ze denkt na. 'Dat moet ik eerst met de anderen overleggen,' antwoord ze daarna. 'Kom je mee?'
    Ik knik en laat mezelf van de rand af zakken. Dan laat ik me vallen en kom uitstekend neer.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Hayley
    Hij knikt en laat zichzelf dan van de rand afzakken en komt neer zonder te vallen. Ik volg zijn voorbeeld en land naast hem op de grond. Dan bedenk ik me dat ik niet eens weet hoe hij heet, 'hoe heet je eigenlijk?' vraag ik aan hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    'Hoe heet je eigenlijk?' vraagt het meisje als ze naast me neer komt.
    'Iral,' stel ik mezelf kort voor. 'Jij?'
    Ik heb lang niet meer met iemand gepraat, besef ik nu. Af en toe met wat andere overlevenden, maar dat kon je niet echt gesprekken noemen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Hayley
    'Iral, jij?' zegt de jongen die dus Iral heet. 'Hayley,' zeg ik waarna ik weer richting het hoofdgebouw loop. Af en toe kijk ik even over mijn schouder om te zien of Iral me wel volgt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ben er weer is er nog iets bijzonders gebeurt?]


    We make our own future ~ Dean Winchester

    Iral

    'Hayley,' zegt ze en ze begint naar de rest toe te lopen. Ik volg haar en vraag me af hoe die anderen me ontvangen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Tamerin

    Als ik voetstappen hoor ruk ik vluchtig mijn lippen van die van Jayden af. Nieuwsgierig keek ik op toen Hayley met een jongen binnenkom. 'Heey? En wie ben jij?'

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 19:09 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Iral

    'Heey? En wie ben jij?' vraagt een meisje nieuwsgierig. Ik kon zien dat ze met een jongen stond te bekken.
    'Iral,' zeg ik nogal verlegen, aangezien de meesten hun aandacht nu op mij hebben gericht.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Bekken? Serieus? x'D]

    Tamerin

    'Tamerin.' Stelde ik me voor. 'Een van de overlevenden?' Vroeg ik vriendelijk toen ik zag dat hij nogal verlegen was.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Ik ben bloedserieus. xD]

    Iral

    'Tamerin,' stelt ze zichzelf voor. 'Een van de overlevenden?' vraagt ze vervolgens. Nogal logisch, wie kan ik anders zijn?
    'Ja,' zeg ik maar terwijl ik haar even in me op neem.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Hayley
    Als ik even om me heen kijk zie ik dat Romeo a.k.a Ivar nog steeds nergens te bekenen is. Ik zucht even en schraap mijn keel. We moeten met zijn allen beslissen of Iral wel of niet mee mag. 'Ivar!' roep ik, 'hierkomen! We hebben iets te bespreken!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered