• Toen er in Noord- en Zuid Amerika een Virus uitbrak sloot Europa en Azië hun Grenzen. Het Virus verspreidde zich snel en de rest van de wereld nam voorzorg maatregelen, maar voor Noord- en Zuid Amerika was het al te laat. Het virus was ontsnapt uit een lap en snel werd overgedragen aan mensen. Mensen werden door vreemde opeens gebeten. Na een halve dag kregen ze hoge koorts. Ze vielen flauw en zodra hun hart stopte begon de hel snel uit te breken. Het verspreidde zich zo snel dat de leiders in alle landen niet wisten wat ze moesten doen. De rest van de wereld had geluk, maar alles ging ten onder daar. Tientallen jaren werd er ontdekt dat bepaalde mensen immuun waren voor het virus. Toen hun kinderen ook immuun waren kregen ze snel een plan. Als ze oud genoeg waren zouden ze naar Amerika gestuurd worden om daar het mensen leven weer op te bouwen en de Zombies uitroeien.
    Maar de tieners die daar naar toe worden gestuurd zijn niet zo normaal als ze denken. Ze komen er snel achter dat ze iets speciaals kunnen, want dat zouden ze nodig hebben om te overleven.

    Actie's die Europa en Azië hebben ondernomen:
    Ze hebben alle mensen in Noord- en Zuid-Amerika niet geholpen. omdat ze bang waren het virus mee te nemen naar het 'vaste' land. De grenzen gingen dicht en iedereen die binnen kwam werd grondig onderzocht. Voor de toeristen die vast zaten in bijvoorbeeld Amerika hadden pech. Niemand zou ze reden. De meeste steden zien er oud en rommelig uit.
    Verloop van het verhaal:
    De overleefde zwerven allen of met elkaar rond in Amerika dichtbij Washington. De tieners zijn getraind en worden naar Washington gevlogen. het verhaal begint ook in het vliegtuig samen met de andere. Ze kennen elkaar ook niet, maar ze weten wel dat hun ouders bestand waren tegen het virus en hun het hebben overgenomen, omdat het erfelijk is. In Washington krijgen ze dan al snel te maken met de Zombie's. Ze ontdekten daar dat ze allemaal wat speciaals kunnen. De tieners moesten van Washington naar de andere kant van Amerika gaan naar San Francisco, door de woestijnen. Daar zouden ze namelijk spullen krijgen om een nieuwe leven op te bouwen. Onderweg ontmoeten ze mensen die het overleefd hebben.

    Wapens+ andere spullen:
    De overlevende kunnen van alles bij zich hebben. Van een simpele kaart tot een wapen dat je nauwelijks kunnen dragen. Ze hebben geen auto's of motors, want er is gewoon nergens meer brandstof alles is al geplunderd. Rijden word dan moeilijk. De tieners krijgen 2 simpele wapens waar verschillende soorten kogels in kunnen. Hun krijgen voorraden 9-mm mee. Ze krijgen allemaal een scherpe mes en een rugzak vol basis dingen zoals EHBO spullen (verband, jodium, enzo..), gedroogde voedsel en een flesje water die ze kunnen vervangen door nieuwe water in te doen. Voor de rest zitten er nog spullen in die hun zelf hebben mee genomen.


    Regels in het verhaal:
    -Mensen kunnen een relatie hebben met elkaar, maar niet met een Zombie. Behalve als je opgegeten wilt worden en hersenloos wilt zijn(cat)
    -Als de overlevende word gebeten door een Zombie veranderd die ook snel in een zombie. Je kan hem dan niet meer spelen en ben je 'officieel' dood.
    - Je mag ruzie hebben binnen het verhaal, maar je mag niemand dood/Gewond schrijven als die persoon het zelf niet wil. (gebeten door Zombie geld ook )
    - Geen overdreven 16+ dingen. (Een beetje mag, maar hou het algemeen. Dus 1 zinnetje en niet meer graag D:.)
    Schrijf regels:
    - Geen *-schrijfstijl(Bijv: *pakt pen en papier en schrijft wat op*
    - Naam van je persoon in [b.][./b]
    - Schrijf je niet aan je persoon? [] :'D
    - meer dan 3 regels schrijven.Als j geen inspiratie heb kun je het altijd vragen.

    Rollen:
    Tieners
    -Jade Sky Bright,HurtedHeart
    -Amy Wolf Franklin,RainbowDay
    -Amber Wiley, CookAholic
    -Tamerin Sara Wright,Sweetest
    -Hayley Celine Grey , LovingStyles
    -Ivar Chesule,Spyclon
    -Jayden Jason Bright,HurtedHeart
    -Mick Driessen, Lola13

    Overlevenden:
    -Aya Prince,thePineapple
    -May Madison Prins,HurtedHeart
    -Liam Jesse Base, LovingStyles
    -Iral Valerio AllDiapal
    -Jonathan Elmer Cummings,RainbowDay

    Rollen Topic


    En een leuk nummer dat ik erbij vond passen:


    Veel plezier in het RPG ^^


    Voor ik het vergeet. Als er een nieuwe Topic moet worden geopend en ik ben niet Online, gewoon even wachtten tot ik Online bent en graag niet zelf openen, anders ben ik het overzicht kwijt :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Mijn topics]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Aboo]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jayden
    'Ok, gross. En ja, je gezicht is om te lachen.' zei ze grinnikend na haar gezicht vertrok. Ik grinnikte nu ook. 'Kan ik ook over jou zeggen.' Zeg ik grijnzend. Ik til haar weer op. En begon haar weer te kietelen. Ik had mijn spieren aangespannen zodat als ze me ging kietelen ik ertegen kon.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tamerin

    'He, verdorie.' Zei ik quasi nadenkend. 'Wat moet ik doen zodat je me weer op de grond zet?' Vroeg ik hem grijnzend.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 15:03 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jayden
    'Wat moet ik doen zodat je me weer op de grond zet?' Vroeg ze grijnzend. Ik doe even dát ik hard nadenk terwijl zij leid onder het gekietel. Ik grinnik als ik iets weet. 'een kusje.' Zeg ik terwijl een speelse grijns rond mijn lippen speelt. Ik was. Een perv. Arme Hayley die bij ons stond.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tamerin

    Okee, dat kon ik wel verwachten. 'Omdat het moet!' Riep ik theatraal. Ik boog me voorover om hem een kus op de wang te geven. 'Als je je hoofd om draait, ben je zwaar de pineut hoor.' Siste ik hem waarschuwend toe. 'En Hayley: We zijn geen tortelduifjes. Hij is gewoon een pervert.' Ik grijnsde en drukte voorzichtig mijn lippen tegen zijn wang.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 15:16 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Hayley
    Ik rol eventjes met mijn ogen waarna ik even grinnik. 'Ik laat jullie tortelduifjes wel alleen,' zeg ik met een klein lachje waarna ik me omdraai en naar de rest ga.

    [Anyone who wants to talk with Hayley?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jayden
    Ik grinnik even. Ik was een pervert. Inging nu nog perverter worden. Ik draaide toch mijn gezicht om ondanks haar waarschuwing en ze ging ven langs mijn wang maar raakte mijn lippen. Ik grinnikte even. 'Wat ga je nu met me doen?' Zei ik speels, maar ook ondeugend. Ik had iets gedaan wat niet mocht.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tamerin

    Okee, als hij me niet zo goed beet had gehad, was ik ter plekke van zijn rug gevallen. Oh no, he didnt! Langzaam gleed ik van zijn rug af. 'Wat ga je nu met me doen?' Vroeg hij speels. 'Nou in ieder geval ga ik je zeggen dat jij echt nooit meer een 'kusje' van me krijgt.' Zei ik met een sarcastische toon bij 'kusje'. 'En ten tweede, ik ga je echt zo vermoorden.' Een grote grijns viel om mijn lippen toen ik hem tegen de muur drukte en hem begon te kietelen.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jayden
    Ik zucht. Dit had geen effect bij me. Ik kon zo mijn zenuwen "uitzetten". Ik grijns speels. 'Hoorde je me niet? Ik kan me zenuwen uitzetten dus ook kietelen kan ik uitzetten?' Zeg ik grijzend waarna ik haar begin terug te kietelen. 'Weet je zeker dat je niet nog een kusje geeft om me te laten stoppen?'. zeg ik grijnzend. Hah Hah Hah!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [My topcs]


    I only miss you when I'm breathing

    Tamerin

    'Fuck.' Mompelde ik. Uitdagend keek ik hem aan. 'Misschien moet jij mij maar laten stoppen.' Zei ik nu speels. Ghehehe.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Iral

    Ze gaan dus naar een huis. Ik tijger rustig met ze mee over de daken. Als ik bij een steegje kom die dit gebouw van het andere scheidt, wacht ik tot het groepje wat verder is gelopen. Dan spring ik zo geruisloos en onopvallend mogelijk het steegje over.
    Ik weet zeker dat niemand me ziet. Hier heb ik namelijk jarenlang op getraind. Bij zombies, en ook bij mensen.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 15:56 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [@HurtedHeart, wat was ook al weer Jade's laatste reactie?]


    I only miss you when I'm breathing

    [Wow, mensen, Aya woonde helemaal niet in HET witte huis maar in EEN wit huis S: In elk geval, als ze in het witte huis zijn zijn ze niet in het huis waar Aya woonde..]


    Cookies!