• Toen er in Noord- en Zuid Amerika een Virus uitbrak sloot Europa en Azië hun Grenzen. Het Virus verspreidde zich snel en de rest van de wereld nam voorzorg maatregelen, maar voor Noord- en Zuid Amerika was het al te laat. Het virus was ontsnapt uit een lap en snel werd overgedragen aan mensen. Mensen werden door vreemde opeens gebeten. Na een halve dag kregen ze hoge koorts. Ze vielen flauw en zodra hun hart stopte begon de hel snel uit te breken. Het verspreidde zich zo snel dat de leiders in alle landen niet wisten wat ze moesten doen. De rest van de wereld had geluk, maar alles ging ten onder daar. Tientallen jaren werd er ontdekt dat bepaalde mensen immuun waren voor het virus. Toen hun kinderen ook immuun waren kregen ze snel een plan. Als ze oud genoeg waren zouden ze naar Amerika gestuurd worden om daar het mensen leven weer op te bouwen en de Zombies uitroeien.
    Maar de tieners die daar naar toe worden gestuurd zijn niet zo normaal als ze denken. Ze komen er snel achter dat ze iets speciaals kunnen, want dat zouden ze nodig hebben om te overleven.

    Actie's die Europa en Azië hebben ondernomen:
    Ze hebben alle mensen in Noord- en Zuid-Amerika niet geholpen. omdat ze bang waren het virus mee te nemen naar het 'vaste' land. De grenzen gingen dicht en iedereen die binnen kwam werd grondig onderzocht. Voor de toeristen die vast zaten in bijvoorbeeld Amerika hadden pech. Niemand zou ze reden. De meeste steden zien er oud en rommelig uit.
    Verloop van het verhaal:
    De overleefde zwerven allen of met elkaar rond in Amerika dichtbij Washington. De tieners zijn getraind en worden naar Washington gevlogen. het verhaal begint ook in het vliegtuig samen met de andere. Ze kennen elkaar ook niet, maar ze weten wel dat hun ouders bestand waren tegen het virus en hun het hebben overgenomen, omdat het erfelijk is. In Washington krijgen ze dan al snel te maken met de Zombie's. Ze ontdekten daar dat ze allemaal wat speciaals kunnen. De tieners moesten van Washington naar de andere kant van Amerika gaan naar San Francisco, door de woestijnen. Daar zouden ze namelijk spullen krijgen om een nieuwe leven op te bouwen. Onderweg ontmoeten ze mensen die het overleefd hebben.

    Wapens+ andere spullen:
    De overlevende kunnen van alles bij zich hebben. Van een simpele kaart tot een wapen dat je nauwelijks kunnen dragen. Ze hebben geen auto's of motors, want er is gewoon nergens meer brandstof alles is al geplunderd. Rijden word dan moeilijk. De tieners krijgen 2 simpele wapens waar verschillende soorten kogels in kunnen. Hun krijgen voorraden 9-mm mee. Ze krijgen allemaal een scherpe mes en een rugzak vol basis dingen zoals EHBO spullen (verband, jodium, enzo..), gedroogde voedsel en een flesje water die ze kunnen vervangen door nieuwe water in te doen. Voor de rest zitten er nog spullen in die hun zelf hebben mee genomen.


    Regels in het verhaal:
    -Mensen kunnen een relatie hebben met elkaar, maar niet met een Zombie. Behalve als je opgegeten wilt worden en hersenloos wilt zijn(cat)
    -Als de overlevende word gebeten door een Zombie veranderd die ook snel in een zombie. Je kan hem dan niet meer spelen en ben je 'officieel' dood.
    - Je mag ruzie hebben binnen het verhaal, maar je mag niemand dood/Gewond schrijven als die persoon het zelf niet wil. (gebeten door Zombie geld ook )
    - Geen overdreven 16+ dingen. (Een beetje mag, maar hou het algemeen. Dus 1 zinnetje en niet meer graag D:.)
    Schrijf regels:
    - Geen *-schrijfstijl(Bijv: *pakt pen en papier en schrijft wat op*
    - Naam van je persoon in [b.][./b]
    - Schrijf je niet aan je persoon? [] :'D
    - meer dan 3 regels schrijven.Als j geen inspiratie heb kun je het altijd vragen.

    Rollen:
    Tieners
    -Jade Sky Bright,HurtedHeart
    -Amy Wolf Franklin,RainbowDay
    -Amber Wiley, CookAholic
    -Tamerin Sara Wright,Sweetest
    -Hayley Celine Grey , LovingStyles
    -Ivar Chesule,Spyclon
    -Jayden Jason Bright,HurtedHeart
    -Mick Driessen, Lola13

    Overlevenden:
    -Aya Prince,thePineapple
    -May Madison Prins,HurtedHeart
    -Liam Jesse Base, LovingStyles
    -Iral Valerio AllDiapal
    -Jonathan Elmer Cummings,RainbowDay

    Rollen Topic


    En een leuk nummer dat ik erbij vond passen:


    Veel plezier in het RPG ^^


    Voor ik het vergeet. Als er een nieuwe Topic moet worden geopend en ik ben niet Online, gewoon even wachtten tot ik Online bent en graag niet zelf openen, anders ben ik het overzicht kwijt :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jade
    Hij ging ook over mijn rug. Het was zo intiem. Zo rustig zo gevoelig. Ik zuchte even. Gelukzalig niet anders bedoeld. Dit moment was ook perfect niet te vroeg. Als we dit nu niet zo spraken was het misschien telaat. Wie weet hoelang we hier nog zouden leven?

    Jayden
    'Misschien moet jij mij maar laten stoppen.' Zegt ze grijnzend. 'Hypnotiseren werkt niet ik zet gewoon je ogen uit.' Zeg ik nog steeds grijnzend. Ik had de macht. 'En wat wou je anders doen. Pijn kan ik ook niet voelen Remember?'. zeg ik nog grijnzender. Ik had de macht en dat liet ik niet wegglippen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hayley
    Ik besluit het gebied rond het witte huis maar een beetje te verkennen. Voordat ik ga doe ik het mes weer aan mijn riem en haal ik een geweer uit mijn tas. Ik laat de tas op de grond vallen en loop het gebouw uit. Als ik een tijdje heb rond gekeken zie ik iemand op het dak van een bijgebouw staan. Ik haal het geweer van de veiligsheidgrendel af en loop langzaam en stilletjes naar het gebouw. Via een soort regenpijp klim ik op het dak. 'Wat doe jij hier?' vraag ik aan de jongen waarna ik het geweer op hem richt.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 15:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Dus May kwam Aya dus niet tegen in het Witte huis? Daar ging May namelijk naar toe. XD ik las het dus de heletijd verkeerd. Dyslexie is soms zo hatelijk..]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Iral

    Inmiddels blijf ik leunend tegen een grote schoorsteen naar hun kijken vanaf het dak.
    'Wat doe jij hier?' hoor ik opeens een wantrouwende stem achter me. Ik hoor hoe ze haar geweer op me richt.
    Ik probeer in een rustige houding te blijven staan. 'Ik woon hier.' Met hier bedoel ik Washington, maar ik neem aan dat ze dat begrijpt.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    HurtedHeart schreef:
    [Dus May kwam Aya dus niet tegen in het Witte huis? Daar ging May namelijk naar toe. XD ik las het dus de heletijd verkeerd. Dyslexie is soms zo hatelijk..]


    [Nope, Aya's eerste stuk beschreef dat het een typisch amerikaans husi van wit hout was met een rond dakraam in de zolder, dus nee, niet HET witte huis XD]


    Cookies!

    Amy Wolf Franklin
    We Liepen al vrij snel naar het witte huis. Ik veranderde weer in een wolf en verkende het terrein. Het was vrij groot en je kon zien waarom het de witte huis heette. De hele buiten kant was wit.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ivar

    Ik stop even met Jade te zoenen en staar even naar haar. Het was best wel raar, ik kende haar nog geen dag en hier stonden we een potje te zoenen, ookal wilde ik niets liever doen vervolg ik het zoenen ook niet. We hadden misschien niet meer heel veel dagen, maar dit ging me wel iets te snel ook al was het heerlijk.


    I only miss you when I'm breathing

    [Maar waar zijn ze nu? Want als ze niet in Aya's huis zijn houd ik daar rekening mee ;D]


    Cookies!

    Hayley
    'Ik woon hier,' zegt de jongen kalm. 'Ja, dat snap ik ook wel,' zeg ik sarcastisch, 'maar wat doe je híer? Ben je ons gevolgd?' vraag ik wantrouwend. 'En kan je je misschien omdraaien?' vervolg ik wat rustiger.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May
    Ik zie dat Amy weer in een wolf veranderd ik loop grinnikend naar haar toe. 'Zombies komen niet naar het witte huis. De tralies zijn te sterk en te hoog Voor ze en het hek gaat altijd goed dicht. Het is hier volkomen veilig.' Zeg ik glimlachend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [mijn topics]


    We make our own future ~ Dean Winchester

    Iral

    'Ja, dat snap ik ook wel,' zegt ze op sarcastische toon. 'Maar wat doe jij hier?' vervolgt ze. 'Ben je ons gevolgd? En kan je je misschien omdraaien?'
    Ik draai me om en kijk haar aan. 'Dus je vraag was wat ík hier doe? Dat kan ik beter aan jullie vragen. Jullie komen hier opeens opdagen, en beginnen rond te dwalen in deze stad vol monsters. En dan wil je van mij weten wat ik hier doe.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aya Prince
    Ik liep met mijn handen vol flessen wijn de kelder uit en liep de trap op. Ik zocht naar een lege kamer en nam degene met een oud bed. Ik liet de flessen vallen en legde mijn wapens neer. Ik pakte een heel klein boekje uit mijn zak en ging zitten. Ik maakte een fles open en nam een teug terwijl ik naar de letters staarde.


    Cookies!

    Hayley
    'Dus je vraag was wat ík hier doe? Dat kan ik beter aan jullie vragen. Jullie komen hier opeens opdagen, en beginnen rond te dwalen in deze stad vol monsters. En dan wil je van mij weten wat ik hier doe.' zegt de jongen als hij zich heeft omgedraaid. Hij ziet er niet echt uit als een bedreiging. Maar goed, ik zie er ook behoorlijk onschuldig uit wat ik nou niet bepaald ben. Ik zucht even en laat mijn geweer een beetje zakken. 'Ik en de andere jongeren moeten Amerika weer "opbouwen",' zeg ik tegen de jongen,'tenminste dat is de bedoeling. Maar geef nou eens antwoord op mijn vraag. Ben je ons gevolgd?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tamerin

    Okee, mijn opties begonnen een beetje op te raken hier. Okee, laatste optie. Slijmen. 'Alsjeblieft?' Lieflijk knipperde ik met mijn wimpers en streelde met mijn vinger langs zijn shirt naar beneden. Flirterige lach. Spelen met mijn haar... 'Voor mij?'

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 16:31 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'