• want ik heb zin om in mijn bedje lekker een filmpje te kijken
    Alleen heb ik geen idee welke
    Ik houd eigenlijk wel van alle gerne, alleen niet van enge dingen.
    Als je een leuke film hebt, zeg dan de titel en waar die over gaat!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lovely Bones !

    dat gaat over een meisje die vermoord wordt door haar buurman, en dan komt ze in een andere wereld terecht. Via aanwijzingen probeert ze te zeggen tegen haar vader dat die buurman het gedaan heeft.. een heel mooie film en echt niet eng! Je ziet niet eens dat hij haar vermoordt ofzo.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Valentine's Day, Bride Wars.. Die twee heb ik vandaag gekeken en dat vind ik erg leuke films om in je eentje in je bed te kijken :3

    Anders ook nog: The last song, remember me, letters to juliet, alice in wonderland, dear john, The game plan, the devil wears Prada, The Bounty hunter, Fame, Chloe

    Het zijn allemaal een beetje dezelfde genres, I know, maar die zijn nu eenmaal leuk om alleen te kijken. Behalve Chloe, die is anders, maar heel erg leuk! Er gebeuren onverwachtse dingen enzo, zit goed ineen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (link naar wikipedia)

    127 Hours
    Slumdog Millionaire
    The Machinist
    Kick-Ass
    New Kids: Turbo!


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Philyra schreef:
    Lovely Bones !

    dat gaat over een meisje die vermoord wordt door haar buurman, en dan komt ze in een andere wereld terecht. Via aanwijzingen probeert ze te zeggen tegen haar vader dat die buurman het gedaan heeft.. een heel mooie film en echt niet eng! Je ziet niet eens dat hij haar vermoordt ofzo.


    Ik vond die film nu juist niet leuk :x Eerder aan de saaie kant


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right