• Hallo Quizzers!

    Het begin
    Ik ga een soort 'magazine' over en voor Quizlet maken. Dit magazine zal elke twee weken op zaterdag uitkomen en het is geschikt voor iederen. Er komt van alles in te staan, onder andere:

    - Nieuws uit het buitenland en binnenland. Onder andere komen hier ook stellingen over waarop je kan reageren en discussiëren. De discussies worden de week later ook deels geplaatst in het volgende magazine.
    - Social Media. Tweets van mensen op Quizlet worden met toestemming geplaatst, zo weten we wat ons allemaal bezighoudt. Ook komen er tweets van bekende Nederlands en willekeurige accounts worden vermeld die wellicht leuk zijn om te volgen.
    - Gadgets en elektronica. Een speciale pagina over nieuwe gadgets, elektronica en games. Revieuws van (nieuwe) games, geschreven door Quizzers. Ook informatie over nieuwe producten op het gebied van elektronica.
    - Reacties van jullie. Als je op een stukje uit het magazine reageert, wordt de reactie geplaatst, als je dat niet wil, gebeurt dat uiteraard niet.
    - Stories, polls, wedstrijden enzovoort van Quizlet. Elke twee weken zal er een Story, Quiz, Poll, Topic en Wedstrijd in het zonnetje worden gezet.
    - Activiteiten. Zoals concerten door heel Nederland, meetings van Quizlet enzovoort.

    De redactie
    - Ik maak zelf deel uit van de redactie en zal de 'leider' en 'gezagvoerder' van de redactie zijn.
    - Ik ben verder nog op zoek naar een leden voor een redactie. Je moet scrhijven leuk vinden, op de hoogte zijn van wat er in de wereld gebeurt, je moet goed Nederlands kunnen schrijven, actief meedoen en soms ook met nieuwe ideeën komen.

    Extra informatie
    - Voor ideeën voor in het magazine, stuur mij een pb'tje of laat een reactie in het topic.
    - Vragen mag je stellen in het topic, maar dan heb je wel minder snel kans dat ik je vraag lees en hem dus beantwoord. Ik heb dus ook de voorkeur aan een pb'tje.
    - Wil je bij de redactie komen? Vul dan onderstaand formuliertje in en stuur dat naar mij in een pb'tje!

    Inschrijfformulier Redactie
    1. Quizletnaam - .............
    2. Leeftijd - ................
    3. Interesses op het gebied van - ............... (waar liggen je interesses?)
    4. Ik wil wellicht een collumn schrijven? - ..............


    Ik hoop zoveel mogelijk reacties zodat we zo snel mogelijk kunnen beginnen.
    Ideeën voor dingetjes in het magazine, graag plaatsen, inschrijven voor de redactie, alles kan en mag!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 15:17 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Was zoiets er al niet?


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    Was zoiets er al niet?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Uhmm, één vraagje; komen er ook dingen in van België? Aangezien hier ook heel veel Belgen zitten. Er zijn ook heel veel concerten en tweets van bekende mensen hier :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dude, dit lijkt op de nieuwsbrief + overige functies van Q? No problem to me hoor, maar ik vind het weinig origineel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    HEAVYMETAL schreef:
    Was zoiets er al niet?

    Ik heb het gevraagd bij moderators, en die hebben mij toestemming gegeven. Voor zover zij en ik weten, bestaat dit nog niet. Maar, dat is niet de reactie waar ik op hoop..?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Philyra schreef:
    Uhmm, één vraagje; komen er ook dingen in van België? Aangezien hier ook heel veel Belgen zitten. Er zijn ook heel veel concerten en tweets van bekende mensen hier :Y)

    Natuurlijk, alles is mogelijk! Maar het is wel handig als we dan ook een paar Belgen in de redactie hebben..


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Inschrijfformulier Redactie
    1. Quizletnaam - Jalouis
    2. Leeftijd - 14
    3. Interesses op het gebied van - schrijven, lezen, dichten, glee, detectives, One Direction, Justin Bieber en ik kijk altijd het journaal omdat dat moet van mijn ouders (waar liggen je interesses?)
    4. Ik wil wellicht een collumn schrijven? - ja, dat zou ik best leuk vinden, maar iets anders zou ik leuk vinden!!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 17:45 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pollux schreef:
    Dude, dit lijkt op de nieuwsbrief + overige functies van Q? No problem to me hoor, maar ik vind het weinig origineel.

    De nieuwsbrief gaat veel meer over Quizlet, dit is meer van wat jongeren bezig houdt in combinatie met Quizlet.


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    -

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 17:51 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Mag je wel stellingen en collums plaatsen van niet-mods/collumnisten?


    i put the fun in funeral

    Contostavlos schreef:
    (...)


    Er is een Q-zine, maar die wordt niet bijgehouden. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Hoeveel werk komt er aan te pas?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    ALTERMOON schreef:
    Mag je wel stellingen en collums plaatsen van niet-mods/collumnisten?
    Als dit niet in het officiële gedeelte is dan mag dit ja ^^ Als je maar niet de moderator gaat uithangen of je eigen regels gaat verzinnen


    Life is hard and then we die

    Hoor je dit niet te vragen aan Rutger?

    Atmosphere schreef:
    Hoor je dit niet te vragen aan Rutger?
    Ze heeft het gevraagd aan de moderators.


    Life is hard and then we die