mijn ouders zeuren altijd dat mijn kamer zo een sooi is.. en ik d8 ben ik de enigste die er last van heeft of hebben jullie dat ook?,,,,,,,,,
ik in iedergeval wel en wordt er gek van het is toch mijn kamer?
ohh mijne ook al
maar ik kan niet altijd alles terug vinden:P
mn moeder zegt altijd dat ze een hartverzakking krijgt van als ze in mijn kamer kijkt ;O
maar t valt best mee
whaaa ons mama zaagt daar ook altijd over en de kuisvrouw ook en dan zegt die dan zo altijd volgende keer gooi ik alles in de vuilbak e
jaja ge doe mer
die doe da tog ni en wrm moete ouders altijd zage da ge moe opruime
xxx
en of ik dat heb!!!
mijn ouders zitten me gewoon vet te chanteren!!
ik moet mijn kamer opruimen, anders dan krijg ik geen zakgeld...
Ik moet mijn kamer opruimen, anders niet achter de computer en ga zo maar door!!!
Oké, ik moet toegeven, mijn kamer is ook een zooi, maar hé ik vind een rommelige kamer fijner dan een té nette kamer...
Whii mijn kamer is ook een troep.. weet ook bijna nooit iets terug te vinden.. best vervelend soms verde ris het een goed georganiseerde chaos, [ op mijn school boeken na die liggen overal ] Mijn moeder zeurt soms wel is Mja
xLien
Nou mijn ouders zeuren nooit over mijn kamer want hij is meestal heel netjes. Ik kan echt niet in een rommelige kamer leven en dan issie ook best groot mijn kamer .
whaha dan wil jij niet op mijn kamer komenxD
die is egt onwijs rommeligxD
Als jij me uitnodigt om langs te komen: ZORG VOOR EEN NETTE KAMER WANT ANDERS KOM IK NIET .
ogosh enoorm late reactie maargoexD
whaha ogod...ennuh wanneer is ut netjes? want mijn manier van netjes is niet altijd wat een ander netjes vind
Jah.. mijn ouders zijn heel irritand.
het is toch mijn kamer... mag ik zelf weten toch.
Gelukkig geen gezeur over posters....
maar dat die hing ik op zonder te vragen
later zij mijn moeder dat ze dat liever niet hat..
Maja ze hange nog dus.
bij mij ook gwoon zo hoor
maar mijn moeder zegt er neit vaak iets van omdat ze gwoon bijn anooit op mijn kamer komt
ik slaap op zolder en mijn moeder is te lui om weer helemaal naar boven te gaan
ik glukkig nie
voordeel als je op zolder slaapt
je hoort het als er iemand naar je kamer komt en je hebt geneg tijd om geheime dingen te verstoppen
heb ik ook me ma zijkt altijd.. er is altijd wel iets.. .de ene keer me schoenen die van haar benede moete liggen de andere keer me kleren die niet in kast netjes zijn opgeruimd.. dan weer me bureau die niet schoon en netjes is.. dan me bed die der uit ziet zoals ik er vanochtend uit kwam der is altijd wel iets.... egt irri.. maar ik doe er tog niks aan :P sgijt dat ze zijkt.. pas als ze begint te dreigen doe ik het
Bij mij ook
ma ik slaap samen met mijn zusje in een kamer! >_>'
en we hebben zo onze kamer ongeveer in de helft gedaan!
ieder de helft!
Haar kant is echt proper! en jah... da van mij?! ROMMELIG!! mijn ouders zaagt zo elke keer neemt tog een voorbeeld van u kleine zusje..
ik: euhm...NEEEEHH!! mjah...
Ivy x.