mijn ouders zeuren altijd dat mijn kamer zo een sooi is.. en ik d8 ben ik de enigste die er last van heeft of hebben jullie dat ook?,,,,,,,,,
ik in iedergeval wel en wordt er gek van het is toch mijn kamer?
dat is bij mij ook zo
en als ik het niet opruim krijg ik geen plakers voor me posters dus ik moet 1x per week opruimen maar na 1 dag is het alweer een terring zooi
Je hebt gelijk,, ik heb er ook zo'n last van. Dan pleurt een vn mijn posters bijvoorbeeld naar beneden en dan heb ik geen zin om hem op te hangen zeggen ze zo vn Jaa hang dat ding op of ik gooi hem weg!o.0 NIEMAND KOMT AAN MIJN POSTERS BEHALVE IK!
Maar dan hebben ze ook wel gelijk,,ghehe
Mijn halve klerenkast ligt altijd op de grond(A)
En mij kamer is best wel heel klein dus dan kun je meteen niet meer gewoon lopen,,ghehe
Maar ik vind het wel iritant,,opruimen lukt me toch niet(A)
Je hebt gelijk,, ik heb er ook zo'n last van. Dan pleurt een vn mijn posters bijvoorbeeld naar beneden en dan heb ik geen zin om hem op te hangen zeggen ze zo vn Jaa hang dat ding op of ik gooi hem weg!o.0 NIEMAND KOMT AAN MIJN POSTERS BEHALVE IK!
jaa eerst vielen er 2 posters van me muur en toen ging mijn moeder ze goed doen
maar ze hing alles scheef en over elkaar en doen had ze heel me poster kapot gemaakt zegt ze ja dat zie je niet ik heb haar even duidelijk gemaakt dat ik van haar een nieuwe kreeg want die zijn niet meer in de winkel maar ik kreeg hem een week later van een vriendin die hem dubbel had maar niemand raakt mijn posters aan en alleen ik hang ze op
De mijne zeurt altijd over mijn kamer. Ja het is vies, zegt ze dan. Ruim het is een keer op. Pfff. En dan dwingt ze me ook nog, dan zegt ze bijvoorbeeld. Anders mag je niet op de computer ofzoiets.
By my ook zo xP
Zegt myn ma dak het op moet ruime doek da nie gaat se het self doen.. ;l net so dom xP
maar dan gaat se gesprekken voeren met de th posters.. ;l & das eng xP
ik ben dus niet de enigste en ik ben het met ze eens DE POSTERS ZIJN VAN ONS ZELF AFBELIJFEN OUDERSS!!! weet ik dat ook weer en een gesrpek voeren met een poster is best rar weetje behalven als ze terug praten :P maar dat lijkt me sterk en ik heb het ook met muppy007 eens
mijn kamer is een troep maar ik weet altijd alles te vinde
Mijn ma elke dag, 'Erica, wnnr ga je nu u kamer opruimen?!'
Maar op school leerden we de defenitie van vuil: Het is iets op dat moment dat storend is.
Mij stoort het niet, duuuus is het geen rommel
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury