• Ik heb een nieuw e-mailadres en daarom heb ik mijn oude e-mailadres gewijzigd bij mijn instellingen. Ik kreeg toen de melding dat ik een berichtje zou ontvangen op mijn nieuwe e-mailadres waar in zou staan hoe ik mijn wijziging kan bevestigen. Dit heb ik een week of twee voorheen geprobeerd, maar ik heb nooit een bevestigingsmail gekregen. Gisteren en vandaag heb ik wederom een poging gewaagd tot mijn e-mailadres wijzigen, maar het is weer niet gelukt.
    Kan iemand me vertellen waar dit eventueel aan ligt?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Aan de mailproblemen die er zijn tussen quizlet en hotmail. Bijna niemand krijgt zijn mails of krijgt ze pas veel later.

    Fantasia schreef:
    Aan de mailproblemen die er zijn tussen quizlet en hotmail. Bijna niemand krijgt zijn mails of krijgt ze pas veel later.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Fantasia schreef:
    Aan de mailproblemen die er zijn tussen quizlet en hotmail. Bijna niemand krijgt zijn mails of krijgt ze pas veel later.

    Daar zat ik ook al aan te denken, maar aangezien ik eigenlijk altijd vrijwel direct een berichtje krijg wanneer iemand een nieuw hoofdstuk online zet of een reactie plaatst, dacht ik dat het misschien ergens anders aan zou liggen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Wat hierboven is gezegd .. dus als je toch een nieuw emailadres aanmaakt, maak dan een gmail account aan, dan heb je helemaal geen gezeur met mails (:


    To infinity and beyond •