• Samen met States heb ik gisteren enorm lang gewerkt aan deze trailer. Het heeft ons bloed, zweet, tranen en scheldwoorden gekost, maar we wilden onze lezer niet langer in spanning houden en we hebben deze trailer effectief om 1:26 online gezet. We zijn zonder overdrijven meer dan zes uur bezig geweest met het maken van deze trailer. De zes uur omvat het zoeken naar beeld en audio, de montage van de audio, de montage van de trailer, het editen van de trailer en het 'scenario'.
    Voor nu wensen we u veel kijkplezier. Voor wie extra wenst te genieten, is er HD beschikbaar.

    Geef ons gerust feedback en brainstorm over de trailer, want dat vinden wij namelijk zeer fijn.



    De story staat trouwens al online en vandaag komt hoogstwaarschijnlijk de introductie online te staan.


    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 19:07 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    No words for it whow...
    Ik moet altijd janken als ik stukjes van de titanic zie :c


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Wauw, hij is echt heel mooi gemaakt! Zoiets zou ik dus nooit kunnen :'D


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Heel mooi ;O Echt.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    DEADFAMOUS schreef:
    Dit is zo de moeite waard om te lezen. De trailer is zo mooi, en het verhaal is origineel.
    Dankje Astrid. Altijd met die lieve commentaar. Ik hoop dat het verhaal origineel is en dat het de moeite waard is om te lezen. Wij doen in ieder geval ons best.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?