• Samen met States heb ik gisteren enorm lang gewerkt aan deze trailer. Het heeft ons bloed, zweet, tranen en scheldwoorden gekost, maar we wilden onze lezer niet langer in spanning houden en we hebben deze trailer effectief om 1:26 online gezet. We zijn zonder overdrijven meer dan zes uur bezig geweest met het maken van deze trailer. De zes uur omvat het zoeken naar beeld en audio, de montage van de audio, de montage van de trailer, het editen van de trailer en het 'scenario'.
    Voor nu wensen we u veel kijkplezier. Voor wie extra wenst te genieten, is er HD beschikbaar.

    Geef ons gerust feedback en brainstorm over de trailer, want dat vinden wij namelijk zeer fijn.



    De story staat trouwens al online en vandaag komt hoogstwaarschijnlijk de introductie online te staan.


    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 19:07 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Waarom zie ik hem niet? ;o
    Damn, nu ben ik nieuwsgierig en zie ik niks. xD


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Yowic schreef:
    Geweldige trailer. (: Mag ik vragen welk programma je gebruikt en waar je filmpjes zoekt? Ik wil namelijk zelf ook m'n trailers verbeteren!

    Wij hebben hierbij iMovie gebruikt om te monteren & editen. Voor onze audio hebben we wel windows movie maker gebruikt. :-)
    Onze filmpjes halen we meestal uit trailers of afleveringen van series. Hier van Vampire Diaries

    Hij is heel mooi maar ik snap het niet... wens je nu de film titanic te promoten?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hij is heel mooi maar ik snap het niet... wens je nu de film titanic te promoten?

    De story staat trouwens al online en vandaag komt hoogswaarschijnlijk de introductie online te staan.

    Neen, het is de bijhorende trailer van onze nieuwe story :-)

    Ik neem aan dat 't een Titanic gerelateerde story wordt? Want je ziet in 't begin namelijk dat meisje met die krullen en zij's de hoofdpersoon, maak ik erop uit, maar dan even later zie je Kate Winslet D: En da's verwarrend. Tenzij zij ook 'n rol heeft in de story.


    "I shut my eyes in order to see.'

    States schreef:
    (...)
    Neen, het is de bijhorende trailer van onze nieuwe story :-)
    Ah zo, en die is gebaseerd op de titanic?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ah zo, en die is gebaseerd op de titanic?

    Het speelt zich indd af op de Titanic :-)

    Absolem schreef:
    Ik neem aan dat 't een Titanic gerelateerde story wordt? Want je ziet in 't begin namelijk dat meisje met die krullen en zij's de hoofdpersoon, maak ik erop uit, maar dan even later zie je Kate Winslet D: En da's verwarrend. Tenzij zij ook 'n rol heeft in de story.

    Indd.
    En haar gezicht, tsja. We hebben haar als een random persoon gezien. (: Beetje beeldvulling en ze had nogal een dramatische blik dusja.

    States schreef:
    (...)
    Indd.
    En haar gezicht, tsja. We hebben haar als een random persoon gezien. (: Beetje beeldvulling en ze had nogal een dramatische blik dusja.

    Uhuh, kan ik begrijpen, maar voor die mensen die de echte film hebben gezien, kan 't nogal verwarrend zijn, lijkt mij :'D Omdat zij juist de hoofdpersoon is in die film.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Absolem schreef:
    (...)
    Uhuh, kan ik begrijpen, maar voor die mensen die de echte film hebben gezien, kan 't nogal verwarrend zijn, lijkt mij :'D Omdat zij juist de hoofdpersoon is in die film.

    Ja, indd, maar we hebben in het begin de personages wel geïntroduceerd, dus ik denk niet dat het echt een probleem zal vormen (:

    Ik vind hem gooooooeeeeehoooooeeed _O_


    Olive

    Authors schreef:
    Ik vind hem gooooooeeeeehoooooeeed _O_

    Bedaaaahaaankt :'D

    Wauww..


    Bad decisions make good stories.

    Kippenvel, de hele trailer door ! Hij is echt geweldig goed ;o


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    leuk dat jullie titanic erin hebben gezet ;P
    ik vond m super!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.