[ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 19:07 ] Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
Voor nu wensen we u veel kijkplezier. Voor wie extra wenst te genieten, is er HD beschikbaar.
Geef ons gerust feedback en brainstorm over de trailer, want dat vinden wij namelijk zeer fijn.
De story staat trouwens al online en vandaag komt hoogstwaarschijnlijk de introductie online te staan.
- Home
- Forum
- Creativiteit
- Ik denk dat ik nog nooit zolang aan iets gewerkt heb.
Ik denk dat ik nog nooit zolang aan iets gewerkt heb. - Creativiteit
-
20 feb 2012 - 11:55Samen met States heb ik gisteren enorm lang gewerkt aan deze trailer. Het heeft ons bloed, zweet, tranen en scheldwoorden gekost, maar we wilden onze lezer niet langer in spanning houden en we hebben deze trailer effectief om 1:26 online gezet. We zijn zonder overdrijven meer dan zes uur bezig geweest met het maken van deze trailer. De zes uur omvat het zoeken naar beeld en audio, de montage van de audio, de montage van de trailer, het editen van de trailer en het 'scenario'.20 feb 2012 - 19:00
Bij de meeste trailers heb ik na 10 seconde al zo van: 'Klik weg.'
Maar bij deze totaal niet."Ignite, my love. Ignite."
20 feb 2012 - 19:05Wauw, echt prachtig!
Ik ben nu ook erg benieuwd naar het verhaal, dus ik neem zeker even een kijkje. (:"Well, well. Look who we've got here!"
20 feb 2012 - 19:0820 feb 2012 - 19:2020 feb 2012 - 19:31Dat is zeker de beste trailer die ik ooit heb gezien hier op Quizlet. O_O Ergens rond 1:10 had ik echt zo'n kippenvelmomentje, en dat betekent dat hij goed is.
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
20 feb 2012 - 19:34Uit welke films komen die clips?
(Titanic herken ik wel ;p)In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.
20 feb 2012 - 19:35Endure schreef:
Uit welke films komen die clips?
(Titanic herken ik wel ;p)
Vampire Diaries ;d & iets van You Me At Six (Joshke)Olive
20 feb 2012 - 19:38Omg me gusta o.o ik krijg hier de rillingen van o.o
Shoganai i ne~
20 feb 2012 - 20:27Zialled schreef:
Het probleem is dat wij er heel tijd mee bezig zijn geweest en de fouten eruit kunnen halen en walgen van die fouten. Het feit dat jullie het geweldig vinden en wij wat minder, is prachtig.
(...)
Denk dat nooit over iets waar je zo veel moeite aan hebt besteed en ook zeker niet met die woorden.
Alsjeblieft onderschat het niet!Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
20 feb 2012 - 20:29Errin schreef:
(...)Het probleem is dat wij er heel tijd mee bezig zijn geweest en de fouten eruit kunnen halen en walgen van die fouten. Het feit dat jullie het geweldig vinden en wij wat minder, is prachtig.
Ik ben echt overdonderd door die verheerlijking :'D[ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 20:39 ]
20 feb 2012 - 20:3520 feb 2012 - 20:39Austen schreef:
Ja deze is met iMovie gemaakt. Audio is met wmm.
Awsome! [: Jij werkt met iMovie zeker? ]:Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
20 feb 2012 - 20:41Errin schreef:
(...)Ja deze is met iMovie gemaakt. Audio is met wmm.
Damn.comfort in c h a o s
20 feb 2012 - 20:43Lynnx schreef:
omg dit is echt super mooi, ik ken niet veel van trailers maar het lijkt echt alsof het door een professional is gemaaktInspiration can hit you any time
20 feb 2012 - 20:45