• Samen met States heb ik gisteren enorm lang gewerkt aan deze trailer. Het heeft ons bloed, zweet, tranen en scheldwoorden gekost, maar we wilden onze lezer niet langer in spanning houden en we hebben deze trailer effectief om 1:26 online gezet. We zijn zonder overdrijven meer dan zes uur bezig geweest met het maken van deze trailer. De zes uur omvat het zoeken naar beeld en audio, de montage van de audio, de montage van de trailer, het editen van de trailer en het 'scenario'.
    Voor nu wensen we u veel kijkplezier. Voor wie extra wenst te genieten, is er HD beschikbaar.

    Geef ons gerust feedback en brainstorm over de trailer, want dat vinden wij namelijk zeer fijn.



    De story staat trouwens al online en vandaag komt hoogstwaarschijnlijk de introductie online te staan.


    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 19:07 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bij de meeste trailers heb ik na 10 seconde al zo van: 'Klik weg.'
    Maar bij deze totaal niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wauw, echt prachtig!
    Ik ben nu ook erg benieuwd naar het verhaal, dus ik neem zeker even een kijkje. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    States schreef:
    (...)
    Bedaaaahaaankt :'D


    Graag gedaaahaaaan


    Olive

    Eén woord: Wow. (Y)

    Dat is zeker de beste trailer die ik ooit heb gezien hier op Quizlet. O_O Ergens rond 1:10 had ik echt zo'n kippenvelmomentje, en dat betekent dat hij goed is. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Uit welke films komen die clips?
    (Titanic herken ik wel ;p)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Uit welke films komen die clips?
    (Titanic herken ik wel ;p)


    Vampire Diaries ;d & iets van You Me At Six (Joshke)


    Olive

    Omg me gusta o.o ik krijg hier de rillingen van o.o


    Shoganai i ne~

    Zialled schreef:
    (...)

    Denk dat nooit over iets waar je zo veel moeite aan hebt besteed en ook zeker niet met die woorden.
    Alsjeblieft onderschat het niet!
    Het probleem is dat wij er heel tijd mee bezig zijn geweest en de fouten eruit kunnen halen en walgen van die fouten. Het feit dat jullie het geweldig vinden en wij wat minder, is prachtig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Het probleem is dat wij er heel tijd mee bezig zijn geweest en de fouten eruit kunnen halen en walgen van die fouten. Het feit dat jullie het geweldig vinden en wij wat minder, is prachtig.

    Ik ben echt overdonderd door die verheerlijking :'D

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 20:39 ]

    Awsome! [: Jij werkt met iMovie zeker? ]:


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Awsome! [: Jij werkt met iMovie zeker? ]:
    Ja deze is met iMovie gemaakt. Audio is met wmm.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ja deze is met iMovie gemaakt. Audio is met wmm.

    Damn.


    comfort in c h a o s

    Lynnx schreef:
    omg dit is echt super mooi, ik ken niet veel van trailers maar het lijkt echt alsof het door een professional is gemaakt


    Inspiration can hit you any time

    Austen schreef:
    (...)
    Damn.
    Ik zal dat als iets positiefs aanschouwen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?