• Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop en ik vroeg me af welke jullie gebruiken/het beste vinden.
    Ik wil er ook met Sony Vegas filmpjes op kunnen maken, ik weet niet of het dan ook veel uitmaakt welke laptop je hebt, maar goed.
    Please tell me.
    En ik ben niet echt op zoek naar iets van Apple, aangezien we gewoon gezamenlijk een iMac hebben. Ik wil nu gewoon echt weer met Microsoft etc werken.

[ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 18:58 ]

It's okay.

Ik heb een Acer Aspire. Ik ben er heel tevreden mee.

Ik heb geen Sony Vegas gedownload dus ik weet niet hoe die hierop werkt.

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Ben niet zo goed qua computers dus ik kan je helaas niet adviseren. Vraag anders iemand die goed is met computers, op je school, stage of werk of val de werknemers van onder andere de Mediamarkt lastig met de vraag welke laptop voor jou het beste zou zijn. Ze zullen er wel redelijk wat verstand van hebben en je kunt ook nog naar verschillende winkels gaan zodat je niet teveel betaalt en goed op de hoogte bent van wat je laptop allemaal kan

Physics is awesome

Scandal schreef:

Ja, die laptop is behoorlijk goed.
    Ik heb zelf een Dell Inspiron en die vind ik ook wel redelijk goed hoor. Als je een nieuwere versie van die van mij koopt, zijn ze erg goed, alleen ik vind de ventilatie altijd wat minder, hij word snel warm.
    Mini-laptops zijn echt kut, heel goedkoop maar het werkt niet lekker en dat programa die je wilt hebben, werkt alleen goed als de alle andere programma's uitzet omdat je anders teveel van die laptopjes vraagt. Zoveel kunnen ze niet aan.

[ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 0:15 ]

Your make-up is terrible

ik heb ook een acer aspire, maar een mini, en die zou ik sowieso niet aanraden. loopt best vaak vast en zo, dat is wel shit. verder heb ik er niet echt verstand van eigenlijk..

"Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

Op de Toshiba van mijn moeder werkt de Sony Vegas toch vrij goed. Ik heb een Sony Vaio, maar geen idee of Vegas hier op werkt...

Scandal schreef:

Mijn username is een kopje, geen plaat

Lenovo Thinkpad T520.

Even zonder gekkigheid, wat is je budget? Want ik kan nu wel dingen gaan aanraden, maar als het niet in je budget valt kom je ook niet ver.

Eh, ik zou vooral aanraden niet een te kleine laptop te nemen. Lijkt handig, maar is gewoon te klein om fatsoenlijk mee te werken. Verder hangt het van je budget af.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Pollux schreef:
    Eh, ik zou vooral aanraden niet een te kleine laptop te nemen. Lijkt handig, maar is gewoon te klein om fatsoenlijk mee te werken. Verder hangt het van je budget af.

Laptops zijn sowieso niet goed om op te werken, als je zware dingen ermee wilt doen kan je beter een desktop kopen.

Ik gebruik een HP 625, ben er hartstikke tevreden mee. :') Ik gebruik Sony Vegas 10 & 11 bijna dagelijks en het loopt perfect.

Full of envy behind that anonymous mask

Scandal schreef:

26 - 02 - '16

Eh heb een Macbook Pro.

No growth of the heart is ever a waste

Als je je laptop vooral wil gebruiken om filmpjes op te maken zou ik je aanraden een desktop (grote computer) te nemen. Die hebben over het algemeen meer kracht voor hetzelfde geld, en films maken vereist redelijk wat rekenkracht.

Maar het hangt ervan af hoe serieus je bent. Wil je af en toe een filmpje maken, dan kun je ook een wat krachtigere (gewone, geen mini) laptop nemen. Maar over het alegemeen werkt een laptop gewoon minder dan een desktop, en het zit ook minder als je er langere tijd achter zit

quidquid excusatio prandium pro

Studio 15 van Dell, wel een lekker dingetje ^^

Life is hard and then we die

Akarin schreef:
    Lenovo Thinkpad T520.

Even zonder gekkigheid, wat is je budget? Want ik kan nu wel dingen gaan aanraden, maar als het niet in je budget valt kom je ook niet ver.

Het liefste wil ik niet boven de 600 gaan, maar als ik een hele goede kan krijgen die er wel boven zit, dan heb ik het er misschien nog wel voorover.

It's okay.