• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    'Zal ik het zeggen aan Dawn?' vroeg Storm. Ik haalde me schouders op en toen ging het compleet mis. Des ging naar Do en Storm naar Nagaari. Des schreeuwde nog iets naar Storm. Ik hoorde niet echt, maar het kwam er op neer dat Storm het al zag aankomen. Hij schreeuwde wat terug en ging toen met Nagaari naar de kleedruimte. Ik keek en beetje verslagen om me heen. What the fuck did just happend?

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 15:48 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander

    ‘Jij wel dan?’ Vraagt Nouka. 'hmm' zeg ik. 'Het kan leuk zijn maar ik geef het niet mijn voorkeur.' leg ik uit en leun met mijn hoofd tegen dat van haar.

    Zendé

    Nagaari schenkt me een luchtkusje. Ik lag maar wat dom. Dan neem ik plaats op de banken en kijk voor me uit.

    Ik schrik wakker van veel geluid. Huh? Ben ik ingedommeld?
    Mijn maag vult zich met afschuw als ik Nagaari op de grond zie liggen met allemaal wonden. Het gaat echt niet goed met haar. Storm schreeuwt tegen Des en tilt Nagaari dan op. Hij brengt haar naar de kleedkamer.
    Ik kijk naar Des en zie de woedende uitdrukking op haar gezicht.
    Rustig Zendé. Jij moet dit oplossen. Jij moet Des kalmeren.
    Als mijn lichte paniek weg is sta ik op en leg mijn hand op Des haar schouder. 'Destiny, kijk me aan,' zeg ik zacht.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny

    Storm ging weg, een heks ik? Ik zou het hem wel na de les zeggen. Ik keek bezorgd naar Dominique, 'Alstjeblieft Do, blijf ik wil jou ook niet verliezen,' zei ik terwijl er een traan over mijn wang gleed, ' Des kijk me aan,' hoorde ik iemand zeggen. Ik keek op het was Zende, met betraande ogen keek ik hem aan.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 16:38 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé

    Ze draait zich om en kijkt me met tranende ogen aan. 'Des, rustig,' zeg ik zo geruststellend mogelijk. Ik wrijf kalmerend over haar arm.
    'Laten we samen Do verzorgen,' stel ik voor terwijl ik langzaam door mijn knieën zak en naast Dominique hurk.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:23 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ @Diapal ik had het niet gezien ik verander het ff ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    Nagaari kwam lichtjes bij alhoewel dat leek zo. Dus ik gokte het half. Toen ik zag dat ze al bijkwam en wat minder rood was stopte ik de douche en ging naast haar liggen. 'Hay Shawty.' Ik lachte kort. 'Bitch, wat gebeurde er?' Ze had blijkbaar hoofdpijn want ze schoot haar hand naar haar hoofd en ze trok een pijnlijk weg.

    Nagaari

    Ik werd langzaam wakker. 'Het Shawty.' Ik zag Storm naast me liggen. 'Bitch, wat gebeurde er?' Ik kreeg een pijnscheut door me hoofd en ik trok een pijnlijk gezicht. 'Het ging mis, jij en Do raakte jullie controlle kwijt en ik zag het wel, maar dacht dat het me fantasie was.. Dus ik waarschuwde niet. Des en ik hebben ruzie..' Ik zuchte even.. 'Denk ik.. Maar ik ga zo met haar praten.' Zei hij. Hij tilde me op en ik gaf een kort gilletje, hij liep naar de bank en legde me daar neer op zijn schoot naast Nadia. 'Hee Naadz, do you mind?' Ik keek een beetje zorgelijk.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Het was me niet echt opgevallen dat Storm terug was. Tot dat Nagaari begon te praten. 'Hee Naadz, do you mind?' vroeg ze. Ik keek opzij en zag wat ze bedoelde. Nagaari lag op schoot bij Storm. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik snap het wel,' zei ik tegen haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [@IHeartMusicc: Ik heb Zendé's reactie ook gewijzigd. Ben er dus weer. (A)]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nagaari

    'Ik snap het wel,' Ik glimlachte. 'Dankje.' Ik hield Storm zijn natte shirt nogsteeds tegen mij hoofd. Ik voelde me een beetje duizelig maarja, het ging al beter.

    Storm

    Dit voelde ongemakkelijk maar toch ook gewoon goed, want als Nagaari Nadia niet mocht of andersom dan zou het een moord zijn.. Catfight.. Ik moest even grinniken om mijn idee.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Dank je,' zei ze. Ik glimlachte naar haar en keek toe naar Storm. 'Ik denk dat ik straks naar me kamer ga. Kom je langs als je tijd heb?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    'Ik denk dat ik straks naar me kamer ga. Kom je langs als je tijd heb?' Ik keek even heen en weer. 'Eh, jaa sure maar verwacht me niet te snel, ga anders slapen dan kom ik bij je liggen.' Ik glimlachte naar haar gaf haar een kus.

    Nagaari

    Ik voelde Storm naar voren bewegen om Nadia een kus te geven. 'Eeuuuuhhh, niet kleffen bij kleine kinderen.' Storm negeerde me en duwde me hoofd een stuk naar achter. Die bitch. Maartoch lachte ik.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Eh, jaa sure maar verwacht me niet te snel, ga anders slapen dan kom ik bij je liggen,' zei hij en hij gaf me een kus. Ik glimlachte. 'Eeuuuuhhh, niet kleffen bij kleine kinderen,' hoorde ik Nagaari zeggen. Ik moest eventjes lachen. Storm negeerde haar en duwde haar stukje naar achteren. Ze kon er gelukkig wel om lachen. Ik keek weer naar Storm. 'Eerst praten, dan slapen,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    'Eerst praten, dan slapen,' Ik knikte maar stribbelde toch tegen. 'Maar als het te lang duurt ga rusten alsjeblieft?' Ik smeekte bijna. Ik keek heel liefjes naar Nadia. 'Misschien was dit allemaal heftig dus ik denk dat het wel beter is Nadia, ik ken je niet persoonlijk en alles. Maar ik zou het aanraden.' Nagaari glimlachte. Dankje god zegene Nagaari ofzo..?


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Dat laatste zei dus Nagaari? ok ;d]

    Nadia Stone

    'Maar als het te lang duurt ga rusten alsjeblieft?' zei hij smekend. Ik moest glimlachen toen hij heel liefjes keek. 'Misschien was dit allemaal heftig dus ik denk dat het wel beter is Nadia, ik ken je niet persoonlijk en alles. Maar ik zou het aanraden,' zei Nagaari. Ik keek haar aan en zag dat ze glimlachte. Ik haalde me schouders op en keek Storm weer aan. 'Ik blijf zo lang mogelijk op,' zei ik zachtjes tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you