• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    Een beetje verveeld loop ik door het huis en besluit maar eens opzoek te gaan naar Do. Als ik de deur van zijn kamer open doe zie ik een hele bende mensen staan en begin zachtjes te lachen, 'is dit een of andere geheime bijeenkomst ofso?' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ben zo even douchen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ik grinnik als ik Fee achter me hoor, 'Je komt als geroepen! Ga je mee naar het strand?' vraag ik dan met puppyoogjes. 'Als je nee zegt stuur ik Do op je af,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nouka

    Ik schud lachend met mijn hoofd en kijk even toe hoe hij zijn blouse aantrekt. 'Ik ga me vlug omkleden, misschien is het slimmer als je mijn kant op komt als je klaar bent aangezien ik wel iets langer werk zal nodig hebben' grijnsde ik tegen hem en ging even op mijn tenen staan om een kus op zijn wang te drukken. 'Zie je zo.' En na deze woorden liep ik zijn kamer uit en richting de mijne. Daar aangekomen haal ik uit mijn kast een kort bordeau rood jurkje en glip daarna de badkamer in om me om te kleden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Is goedd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Oke, mag ik een korte smaenvatting van Nouka en Alex?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    'Je komt als geroepen! Ga je mee naar het strand? Als je nee zegt stuur ik Do op je af,' zegt Des. Ik lach eventjes, 'dat maakt het alleen maar aantrekkelijker om nee te zeggen,' zeg ik waarna ik even naar Do knipoog. 'Maar is goed, ik ga wel mee naar het strand,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexander

    Ik glimlach en kus haar terug. 'tot zo.' Ik heb mijn blouse dicht
    en trek mijn schoenen aan. Daarna ga ik naar de badkamer om mijn
    haar te doen.

    Zendé

    'Hé, Fee,' begroet ik haar. Ze zegt dat ze meegaat. 'Gezellig.'
    Ik loop verder de gang op en kijk afwachtend naar de rest. 'Misschien wil Dawn ons er heen rijden?'

    Lorral

    Ik zit in mijn kamer een boek te lezen.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 21:33 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Uhm, Nouka en Alex hebben films gekeken en gaan nu ergens uit eten..]

    Nouka

    Zodra ik mijn kleren uit had en me in mijn jurkje had gehesen ging ik voor de spiegel staan voor mijn haren te doen. 'Vreselijk,' mompelde ik toen mijn haren niet wilde blijven zitten zodra ik ze omhoog wilde steken. Ik besloot ze daarom maar los te laten en op zoek te gaan naar mijn bijpassende pumps.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Destiny

    Ik lach, 'Yeaah baby, dus zullen we..uhh...Dawn vragen?'

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 21:46 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    -

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 21:29 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander

    Ik pak mijn spullen en loop naar de kamer van Nouka.
    Ik klop aan en wacht tot ze open doet.

    [Doe Dawn maar, heb eigenlijk geen zin om met Lorral te praten. (A)]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Jhua? Zeker? Btw Dewi gaat laat praten]


    The duty of youth, is to challenge corruption.