• Hallo ;D. Dit is mijn eerste keer dat ik een RPG maak, misschien gaat het wel ietsje anders dan jullie gewent zijn, maarja, dan moet je het maar gewoon zeggen.

---

Een paar meisjes en jongens, opgesloten in een tien hectare groot gebied, waar een gigantisch huis staat. Gevangen genomen, alleen maar omdat ze wat anders zijn. Maar wat bedoelen ze dan met anders? Deze paar kinderen kunnen in een dier veranderen. Het dier wat bij hun karakter past. Een paar wetenschappers hebben dit ontdekt, en nu, zitten ze opgesloten. Maar wel in enorme luxe. Ze maken van alles mee.

---

Voorbeeld rol:

Naam: Ginny Faster.
    Leeftijd: 15.
    Verandert in: Jachtluipaard.
    Karakter: Ginny heeft altijd al een vrolijk en hyper karakter gehad. Ze is niet zo'n jongensverslinder en moet ook echt zeker van haar zaak zijn als ze met een jongen verkering neemt. Ze had een goede vriendin, Lisa(nne) Pale met wie ze alles deelde. Alleen die is ze kwijtgeraakt toen ze opgesloten werd. Voor de rest kan ze met iedereen wel opschieten, maar houd absoluut niet van enorme make-uppers en van die perfecte "diva's".
    Uiterlijk: Ginny is een lange, slanke meid van 1.83. Ze heeft een lichtbruine huidskleur en bruine, krullende haren. Alles lijkt bij haar groot te zijn. Ze is best wel knap, ook al let ze hier niet erg veel op ofzo.
    Extra: Ze is de snelste van de groep.
    Gespeeld door: nyancatx

De gene die mee doen:
    nyancatx ~ Ginny Faster ~ Jachtluipaard/Cheetah ~ 15.
    Lacrima ~ Tara Bailey Webster ~ Witte tijger ~ 17.
    IHeartMusicc ~ Dustin Samuel Jones ~ Wit luipaard ~ 18.
    IHeartMusicc ~ Amber-Jane Averyn ~ Zwarte panter ~ 17.
    SUMMERx ~ Noah Tyler White ~ (Rode) Vos ~ 18.
    LovingStyles ~ Esti Nicole Lovey ~ Ree ~ 17.
    Diapal ~ Iral ~ Wolf ~ 17.
    RainbowDay ~ Dianne Valencia ~ Blauwe gaai ~ 17.

Naam:
    Leeftijd:
    Verandert in:
    Karakter:
    Uiterlijker:
    Extra:
    Gespeeld door:

Gereserveerde plaatsen:
    Blaize
    Lacrima
    HurtedHeart
    HurtedHeart
    SUMMERx

---

Regels:
    -We schrijven uit de ik vorm, en het liefst ook uit verledentijd.
    -Liever geen 18/16+ situaties. In iedergeval niet in details beschrijven.
    -Als je personage heel lief is, ga dan niet tegen iedereen lopen schelden.
    -Je personage verandert wanneer hij dat wilt.
    -Laat geen totaal vreemde gebeurtenissen langskomen (bijvoorbeeld dat ze opeens niet meer opgesloten zitten of dat er iemand dood gaat) zonder dit te overleggen.
    -Have fun =D.

We beginnen als we zo'n beetje kunnen, ondertussen kunnen er ook nog personage's bijkomen, als het er maar niet twintig worden. Iedereen heeft een aparte kamer in het huis wat hun slaapkamer is. Heb je verkering met iemand en je wilt dat ze op een kamer liggen? No problem ;D.

Vragen? Stel ze :).

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 19:40 ]

One Direction is my one thing what i need ♥~

Damn, ik moet even snel een mensje maken

To the stars who listen — and the dreams that are answered

RainbowDay schreef:
    Ik wil er 1 aaanmaken , maar ik heb geen idee welk dier ik kan nemen D:

Oke, is goed, ik zet je op de reserveerlijst. Hier ergens heb ik een lijstje gepost met dieren en anders kan je het altijd nog opzoeken ;p.

Naam:Esti Nicole Lovey
    Leeftijd: 17
    Verandert in:Ree
    Karakter:Esti is over het algemeen een spontaan meisje die niet bang is om te zeggen wat ze denkt en als haar iets niet bevalt laat ze het vaak duidelijk merken. Ze heeft er geen probleem mee om op vreemde mensen af te stappen en is niet snel bang. Ze is een doorzetter en geeft niet snel op. Doordat ze nieuwsgierig is stelt ze mensen altijd veel vragen en ze vindt het irritant als ze niet duidelijk antwoord geven. Vaak is ze nogal koppig maar ze drijft nooit haar zin door.
    Uiterlijker:

Esti is rond de 1.70m en heeft een mooi figuur. Ze ziet er soms nogal engelachtig uit maar door de fonkeling in haar zeegroene ogen kan je gelijk zien dat ze dat niet is. Haar golvende blonde haar valt tot op haar middel

Extra:-Ze is gek op muziek
    -Ze heeft er een hekel aan als mensen commentaar hebben op haar naam
    -Ze heeft een groot deel van haar leven in Engeland gewoond en heeft dan ook een Engels accent.
    Gespeeld door:LovingStyles

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 19:32 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Naam: Iral
    Verandert in: Wolf
    Karakter: Iral is erg serieus en lacht niet zo vaak. Hij zal niet degene zijn die het initiatief neemt om een gesprek aan te knopen. Daarom maakt hij niet snel vrienden. Hij houdt er niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Van meisjes heeft hij totaal geen verstand. Dan kan hij erg verlegen zijn.
    Eigenlijk is Iral best wel slim, maar hij durft niet altijd zijn mening te laten horen.

Uiterlijk:

Extra: -
    Gespeeld door: Diapal

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 19:31 ]

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Naam:Dianne Valencia
    Leeftijd:17
    Verandert in:Blauwe Gaai
    Karakter:Ze is een beetje verlegen en verschijnt ook niet snel in grote groepen. Ze is zacht aardig en een snelle helper als het moet. behalve met mensen die ze niet mag kan ze fel en gemeen reageren. En vooral als er wat gebeurt is ze ook niet meer zo verlegen. Ze is erg slim en weet wanneer je het beste kunt vechten of vluchten.
    Uiterlijker:

Ze heeft lang blond haar en fel blauwe ogen die erg opvallen. Ze is een beetje bleek en 1.65m
    Extra:-Ze kan goed zingen en houd er niet van om opgesloten te zitten.
    Gespeeld door: RainbowDay :Y)

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

oke ik ga jullie erop zetten ;D.

BAM mijn laptop is terug, ga mijn male aanmaken ^^

Naam:Alexander 'Alex' Jason Parker.
    Leeftijd:18 jaar.
    Verandert in:Jaguar.

Karakter:Alex is een hyper persoon. Hij loopt rond, doet vanalles en 's avonds is hij nog niet moe. Veel slaap heeft hij nooit nodig. Hij is wel lief en vriendelijk en geeft heel veel om vrienden en familie. Hij houdt van dieren, en veranderd dan ook graag in zijn Jaguars zelve.
    Uiterlijker:

Extra:Zijn dier is sluw, maar ook hijzelf, 's nachts kan hij rondsluipen zonder ook maar 1 geluid. Hij ziet ook heel goed 's nachts.
    Gespeeld door:

Echt...we kiezen te leuke jongens uit...

The duty of youth, is to challenge corruption.

Naam: Nathan "Nate" Jackson
    Leeftijd: 18
    Verandert in: leeuw
    Karakter: hij is spontaan en vaak vrolijk. Maar als hij somber is, moet je wel je best doen om hem vrolijk te maken. Hij doet aan breakdance en schrijven. Hij zegt liever tegen niemand dat hij schrijft, hij is bang dat ze zijn verhalen suf zullen vinden. Als hij een meisje wil versieren doet hij dat onopgemerkt, hij is gewoon zichzelf maar is wel heel aardig voor je (toeval?). Je krijgt hem niet snel boos. Hij blijft bijna altijd gewoon rustig en pakt zijn "prooi" ook onopgemerkt.
    Uiterlijker:

Extra: zijn ouders zijn allebei omgekomen in een auto-ongeluk. Hij is single.
    Gespeeld door: Randomness

[ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 20:20 ]

Naam: Chiya Amorina Hoshi
    Verandert in: sneeuwuil
    Karakter: Chiya is niet snel bang en als ze boos is, is ze ook écht boos. Ze is wel slim en vriendelijk, maar ze kan ook snel en sluw zijn. Ze leeft voor muziek (volgens haar), zingen en tekenen. Dansen kan ze ook wel, maar dat doet ze niet als hobby. Ze vind het wel apart dat ze in een leeuw kan veranderen, maar ze had het liever niet gehad. Ze is gek op leuke jongens maar zit ze niet achterna. Ze kan gitaar spelen. Ze blijft zichzelf, bij wie ze ook is. Als je haar mag, is ze erg aardig voor je. Als jullie vijanden zijn, weet je het nooit zeker. Soms kan ze je aanvliegen, of ze kan je ook de hele tijd negeren. Ze is best sterk en ook niet bang om klappen uit te delen.
    Uiterlijker:

Extra: ze is deels Japans, ze heeft normale ogen. Ze is single.
    Gespeeld door: Randomness

Willen jullie iemand verliefd laten worden op één van de twee (of allebei ^^) vind ik dat goed (best leuk zelfs ;P).

[ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 20:21 ]

Topic al dood voordat het begonnen is?

Het is al begonnen, maar kwam niet verder dan tien pagina's of zo.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Oh. Fijn. :']