• Het is voor een verhaal, het tweede deel van: 'A New Beginning.'
    Omdat het best veel werk is in me eentje, wil ik graag een co-auteur erbij.

    Een lijstje dat me wel handig leek:
    Naam:
    Waarom zou ik jou moeten kiezen:
    Stukje dat door jou is geschreven:
    Kan je 16+ schrijven?:
    Hoeveel tijd heb je?:
    Wat moet ik nog meer weten?:


    Het verhaal gaat in de vakantie van start, wanneer dat weet ik nog niet. We kunnen dat samen bespreken? Oh, het is een Harry Styles story..

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Heb je een idee waar het over gaat?

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 17:48 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Niallvember schreef:
    Heb je een idee waar het over gaat?


    Ja, ik heb een hele verhaallijn in gedachten, alleen die vertel ik liever in een privébericht. :$

    xNatjuuHxxx schreef:
    (...)

    Ja, ik heb een hele verhaallijn in gedachten, alleen die vertel ik liever in een privébericht. :$

    Oke, ik zou het leuk vinden om met je te schrijven.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Naam: Beaudine.
    Waarom zou ik jou moeten kiezen: Ik weet niet echt of er een reden is waarom je iemand wel of niet zou moeten kiezen. Ik vind het heel leuk om te schrijven en ben meestal de hele dag bezig met dingen bedenken wat er zou kunnen gebeuren.

    Ze had hem met pijn in haar hart met haar mee laten gaan naar de klif.
    Hij hield voor de laatste keer haar hand vast, daarna sprongen ze in de golven van de bodemloze zee. Ze lieten elkaar niet los.
    Eerst waren ze samen, daarna lag ze aan de rand van het strand het zout uit te hoesten. Haar lippen voelde rauw en ze was verzwakt.
    Op het strand was niemand te bekennen, alleen zij. Haar jurk was nat van het zout en plakte aan haar lichaam.
    Ze keek om haar heen. "Tristan!" riep ze, maar geen antwoord. Ze besefte dat hij zich had opgeofferd voor allebei.
    Er kwam een brok in haar keel en ze begon te huilen.
    Tristan was verdronken en dat was haar schuld, dacht ze, terwijl de tranen over haar wangen stroomden.
    Tristan en zij zouden nooit meer samen zijn en Lilium wist nu dat ware liefde kon doden.

    Kan je 16+ schrijven?: Ja!
    Hoeveel tijd heb je?: Ik heb best veel tijd, maar als ik door school geen tijd heb, meld ik het.
    Wat moet ik nog meer weten?: Nope.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 18:19 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Niallvember schreef:
    Naam: Beaudine.
    Waarom zou ik jou moeten kiezen: Ik weet niet echt of er een reden is waarom je iemand wel of niet zou moeten kiezen. Ik vind het heel leuk om te schrijven en ben meestal de hele dag bezig met dingen bedenken wat er zou kunnen gebeuren.

    Ze had hem met pijn in haar hart met haar mee laten gaan naar de klif.
    Hij hield voor de laatste keer haar hand vast, daarna sprongen ze in de golven van de bodemloze zee. Ze lieten elkaar niet los.
    Eerst waren ze samen, daarna lag ze aan de rand van het strand het zout uit te hoesten. Haar lippen voelde rauw en ze was verzwakt.
    Op het strand was niemand te bekennen, alleen zij. Haar jurk was nat van het zout en plakte aan haar lichaam.
    Ze keek om haar heen. "Tristan!" riep ze, maar geen antwoord. Ze besefte dat hij zich had opgeofferd voor allebei.
    Er kwam een brok in haar keel en ze begon te huilen.
    Tristan was verdronken en dat was haar schuld, dacht ze, terwijl de tranen over haar wangen stroomden.
    Tristan en zij zouden nooit meer samen zijn en Lilium wist nu dat ware liefde kon doden.

    Kan je 16+ schrijven?: Ja!
    Hoeveel tijd heb je?: Ik heb best veel tijd, maar als ik door school geen tijd heb, meld ik het.
    Wat moet ik nog meer weten?: Nope.


    Oh wacht! Nu herken ik je ergens van :P Jij schrijft toch ook mee met Dance Frenemies?

    xNatjuuHxxx schreef:
    (...)

    Oh wacht! Nu herken ik je ergens van :P Jij schrijft toch ook mee met Dance Frenemies?


    Haha, yes, that's me!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Niallvember schreef:
    (...)

    Haha, yes, that's me!

    Haha, je schrijft echt goed hoor, om eerlijk te zijn heb ik niet echt zin om lang te wachten.. :$

    xNatjuuHxxx schreef:
    (...)
    Haha, je schrijft echt goed hoor, om eerlijk te zijn heb ik niet echt zin om lang te wachten.. :$


    Ik heb al de hele dag schrijf drang.
    Ik heb ook geen zin om te wachten, zou je me anders je idee kunnen pb'en?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Niallvember schreef:
    (...)

    Ik heb al de hele dag schrijf drang.
    Ik heb ook geen zin om te wachten, zou je me anders je idee kunnen pb'en?


    Ja is goed.

    xNatjuuHxxx schreef:
    (...)

    Ja is goed.


    Dank je. Ik moet alleen nu gaan.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Naam: Eveline
    Waarom zou ik jou moeten kiezen: Ik wil heel graag weer aan een story beginnen, het is een tijdje geleden dat ik dat heb gedaan en ik wil het héél graag met iemand samen doen, haha.
    Stukje dat door jou is geschreven:
    “No way!” Zeg ik geïrriteerd door mijn gloednieuwe iPhone. “No way dat ik met háár ga zingen.” Er klonk een zucht door de telefoon. “Dat mens heeft een hekel aan mij, ik aan haar, en daarmee klaar.” “Maar Justin,-” “NEE.” Zeg ik direct terug. “Ik kom hier later op terug, morgen in de studio, 11 uur, en wáág het niet om te laat te komen.” Ik rol met mijn ogen. “Jaja, zal ik doen.” Soms was sarcasme de beste uitvinding ever. “Justin!” “Sorry motor.” Er klonk een gefrustreerde ‘argh’ door de telefoon en toen klonk de irritante pieptoon in m’n oor. “Scooter zeikt.” Leg ik uit als ik mijn moeder me met gefronsde wenkbrauwen aan zie kijken. “Justin.” Zucht ze naar mijn gevoel te overdreven. “Mam.” Zucht ik net zo overdreven terug en grijns.
    Dit was een stukje uit een van mijn oude story's die ik samen met een vriendin had geschreven. Het is een JB-story, dus vandaar, haha.
    Kan je 16+ schrijven?: Nog nooit gedaan, lijkt me wel leuk om een keer te doen.
    Hoeveel tijd heb je?: Veel, school gaat me gemakkelijk af.
    Wat moet ik nog meer weten?: I don't know, haha.

    hope u like it. ;D

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 12:35 ]


    may the odds be ever in your favor