• dump hier je gebeurtenissen met geesten ofzo


    I'l give you 11 roses 1 fake 10 real i love you until the last one dies

    RainbowDay schreef:
    (...)
    Misschien gedroomd:'D *stille hint*


    Nee.. ZE STONDEN ER.. ZE STONDEN ER.

    Bangarang schreef:
    (...)

    Nee.. ZE STONDEN ER.. ZE STONDEN ER.

    Zo iets had ik ook eens. Ik keek op mijn klok en zag dat het half elf 's avonds was. Ik knipperde en het was opeens half acht 's morgens. o_o
    Het is geen elektrische dus daar kan het niet aan liggen. Mijn moeder geloofde me niet. -__-"

    Bangarang schreef:
    (...)

    Nee.. ZE STONDEN ER.. ZE STONDEN ER.

    Was het voor dat je ging slapen of na dat je wakker werd :3? Want dan weet ik het al :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Een oom van mij is 5 of 6 jaar geleden gestorven aan kanker en mijn oudste nicht had het koud in bed en rilde helemaal. Ze hoorde iets achter haar kraken en voelde 2 warme handen op haar rug en is zo inslaap gevallen =0
    En als er onverklaarbare dingen gebeuren bij ons in huis zeggen we dat ome Bert even op bezoek was xD
    Sinds ik met mijn oma naar zo'n ghost hunt programma had gekeken geloof ik in ze.


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Ghost Hunters Int.
    Ghost Hunt
    Fact or Faked
    Destination Truth

    Muh ghost shows. *wenkbrauwwiebel*

    Escritura schreef:
    (...)

    I think she's deadly serious. /Bad pun.


    Lol. Oops.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Oké, dus je bent serieus? Maar waarom die 'ofzo' ?

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 16:32 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Assassin schreef:
    Don't be rude!
    Dat sommige mensen erin geloven, betekent niet dat iedereen erin moet geloven, maar jullie hoeven ook niet zo achterlijk te doen. :'D Laat de mensen die hier écht iets op te zeggen hebben iets zeggen. Pfft, wat zijn jullie kinderachtig bezig zeg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.