• dump hier je gebeurtenissen met geesten ofzo


    I'l give you 11 roses 1 fake 10 real i love you until the last one dies

    Randomness schreef:
    Volgens mij ben ik de enige die hier serieus over geesten doet. En ik ben 11, kun je nagaan. >_>

    Dus je hebt duidelijk nog veel te leren :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Absolem schreef:
    (...)
    Dus je hebt duidelijk nog veel te leren :Y)

    Teach me then. :l

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:25 ]

    Don't be rude!
    Dat sommige mensen erin geloven, betekent niet dat iedereen erin moet geloven, maar jullie hoeven ook niet zo achterlijk te doen. :'D Laat de mensen die hier écht iets op te zeggen hebben iets zeggen. Pfft, wat zijn jullie kinderachtig bezig zeg.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Don't be rude!
    Dat sommige mensen erin geloven, betekent niet dat iedereen erin moet geloven, maar jullie hoeven ook niet zo achterlijk te doen. :'D Laat de mensen die hier écht iets op te zeggen hebben iets zeggen. Pfft, wat zijn jullie kinderachtig bezig zeg.


    To infinity and beyond •

    Moderator die zelf offtopic gaat. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    HoranNiall schreef:
    Moderator die zelf offtopic gaat. :'D

    Oepsie...

    On-T. Nope, geen ervaringen, maar ik geloof er niet in. Dat speelt toch wel mee. En als ze toch bestaan, tsja, laat ze dan gewoon gerust. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Om weer terug on-topic te gaan:
    Ik zag een keer een ssort van omlijning van een meisje om de hoek van de gang bij mijn slaapkamer o_ô

    HoranNiall schreef:
    Moderator die zelf offtopic gaat. :'D

    Tja, ik ben ook maar 'n mens, hè :Y) Btw, ik doe niet achterlijk (: Als mensen erin geloven, moeten ze dat doen :'D Ik heb nooit zoiets gezegd. Ik reageerde gewoon op Fantasia. Laat dat even duidelijk zijn ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    whaha, sorry ik vind geesten zo belachelijk en ik kan begrijpen waarom sommigen hier zulke reacties neerzetten. maar wat ik er zelf ook van vind, er blijven mensen die écht in geesten geloven dus ehm.. ja ik kan alleen zeggen have fun


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Vannacht. Zo eng. Sliep in de kamer van de broer van mijn vriendin omdat haar kamer te klein is, overal van die vervloekdingen op de muur, en van die omgekeerde kruizen.. Dat was eng.

    xGuitarHerox schreef:
    whaha, sorry ik vind geesten zo belachelijk en ik kan begrijpen waarom sommigen hier zulke reacties neerzetten. maar wat ik er zelf ook van vind, er blijven mensen die écht in geesten geloven dus ehm.. ja ik kan alleen zeggen have fun


    Heel kleinerend.


    Your make-up is terrible

    21 schreef:
    Geesten zijn waarschijnlijk bang voor mij :3


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Bangarang schreef:
    Vannacht. Zo eng. Sliep in de kamer van de broer van mijn vriendin omdat haar kamer te klein is, overal van die vervloekdingen op de muur, en van die omgekeerde kruizen.. Dat was eng.

    Misschien gedroomd:'D *stille hint*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bangarang schreef:
    Vannacht. Zo eng. Sliep in de kamer van de broer van mijn vriendin omdat haar kamer te klein is, overal van die vervloekdingen op de muur, en van die omgekeerde kruizen.. Dat was eng.

    Damn.. ik zou gelijk naar die vriendin gerend zijn ;P

    Assassin schreef:
    (...)

    Heel kleinerend.

    dat was dus echt níét gemeen bedoelt. ik respecteer de mening van anderen en als er hier mensen zijn die echt in geesten geloven mogen ze wat mij betreft hier in dit topic daar best over praten. wat me wel opvalt is dat mensen steeds op me moeten reageren. irritant


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.