• Er is hier in mijn stad/dorp een (huur)moord gebeurd en een van de hoofdverdachten is een gast waarvan ik nog op zijn schoot heb gezeten. Ja, dat is wel even schrikken :').
    En hoe is jullie zondag?


    Olive

    Da's fucked. Really fucked. Ik ben aan het uitkateren en wachten op m'n vriend. Zonlicht is mijn vijand.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wow, ik zou bang zijn. x)
    Mijn zondag is rustig. Je kan het ook saai noemen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wow ;o best wel creepy ja, zeker als je hem vertrouwde/dacht dat je wist wie hij was


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    creepy
    Mijn zondag is lui, nutteloos. Ik zou naar een dorp in de buurt gaan voor de carnavals optocht. Maar er is heel veel regen voorspeld dus ga ik niet meer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Philyra schreef:
    Wow ;o best wel creepy ja, zeker als je hem vertrouwde/dacht dat je wist wie hij was


    Wel, dat nu ook niet. Ik wist wel en mijn papa ook dat hij een crimineel verleden had, maar hij was wel altijd vriendelijk tegen mij.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Wel, dat nu ook niet. Ik wist wel en mijn papa ook dat hij een crimineel verleden had, maar hij was wel altijd vriendelijk tegen mij.


    Achzo.. maar toch is het altijd eventjes schrikken als iemand die je kende, een (huur) moordenaar blijkt te zijn.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Zoo, das wel even schrikken...
    Tot nu toe is mijn zondag wakker liggen, slapen en nog eens wakker liggen (ik kon vannacht niet slapen en ik ben pas rond 7 u ingeslapen).


    Deep inside, I've never felt alive

    Gruay schreef:
    Wow, ik zou bang zijn. x)
    Mijn zondag is rustig. Je kan het ook saai noemen.


    Tell me about it, stud.

    Gruay schreef:
    Wow, ik zou bang zijn. x)
    Mijn zondag is rustig. Je kan het ook saai noemen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ohh! That's creepy..
    Ben bij vriendin aan 't logeren :3, Cherry Bomb en 13 hrs gekeken.
    Alleen zijn we nu best wel brak :S


    “All those fairytales are full of shit.”

    Bo-ring.

    Ik zit nog in m'n pyjama, zonder gepoetste tanden, anime te kijken. Vandaag nog niet buiten geweest.

    ik ben al 2 dagen bezig met mijn kamer op te ruimen, en zo ziet mijn zondag er dus uit

    Ik ben ziek. :3

    EHm gister en eergister tot 12 uur gecarnavalt met friends. mijn vriendin bi mij geweest te slapen ik ik bij haar. Zit nu te wachten tot we tvertrekken met ouder en familie om de kroegen ronde te doen. Morgen lekker in de stad en daarna vakantie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tot nu toe saai, maar ik ga vanavond naar de boerenbruiloft in Vlodrop (voor carnaval), dus t word waarschijnlijk erg laat vanavond (:


    Dead but delicious