nou ik ben op dit moment bezig met een verhaal en de cover die ik gemaakt heb is vrij basic aangezien ik totaal niet met al die programma's uit de voeten kan dus eens kijken of ik er wat uit kan halen
Titel: The old gym (dit is een locatie in het verhaal waarom dit de titel is komt later nog wel naar voren maar waar het om gaat is dat het lettertype bij de locatie past. The old gym is een oude gymzaal die al jaren niet meer wordt gebruikt. Het pand is nu in gebruik genomen door een groep jongeren die er regelmatig feesten vieren en de kamers boven de gymzaal verhuren. Denk je maar iets in van een studentenhuis, Bovendien wil ik de titel graag wit hebben )
Afbeeldingen: deze wil ik er sowieso duidelijk in hebben.
Daarbij wil ik graag nog een foto van twee handen in elkaar gehaakt/verstrengeld zoals
deze maar dan alleen de contouren en dus niet de achtergrond en de handen mogen niet overheersen hier nog wat foto's die eventueel voldoen je mag ook zelf kijken als je iets anders weet (
ook heel leuk en
dit kan ook. Voor allen geldt dat de achtergrond liever weg is of niet te veel aandacht opeist en dat de handen niet de cover overheersen.)
beschrijving: Noor is een meisje dat alles voor het grijpen heeft maar wat als daar plots verandering in komt. Wat als ze haar luxe leventje moet inruilen voor een onzeker bestaan. Dan doet ze rare dingen, Noor ziet geen uitweg meer en er blijft er nog maar een mogelijkheid over. The old gym. Dat betekent echter dat ze onder een dak moet wonen met Lucas, de uitvinder van the old gym. Lucas en Noor minachten elkaar vanaf het allereerste moment dat ze elkaar hebben leren kennen en het feit dat ze constant op elkaars lip zitten maakt dat er op het eerste gezicht niet veel beter op.
Sfeer: er mag iets van street style, grunge enz. in verwerkt worden door middel van accenten.
Eventuele andere voorkeuren: Het verhaal is op het begin gebaseerd op de verschillen en haat tussen Lucas en Noor. Ik weet niet of je dat erin kunt verwerken door middel van een scheurtje in de afbeelding of hoe dan ook. + Mijn username hoeft er niet op want ik wil dit verhaal nog op een andere site zetten waar ik weer een andere username heb
Zoals je ziet heb ik al een redelijk beeld in m'n hoofd maar ik snap heel goed dat het misschien een beetje veeleisend is daar moet je niet van schrikken ik heb het gewoon voor mijn idee zo ver mogelijk uitgediept maar ik laat je verder vrij in het maken dus verras me maar. Ik denk dat ik dit ook nog ergens anders vraag en dan kijk ik gewoon wat eruit komt en wat ik het leukst vind
~ Yesterday I died, tomorrow's bleeding. Fall into your sunlight