Ik heb een suggestie van een nieuw verhaal, willen jullie zeggen wat jullie er van vinden? tips, kritiek of complimenten zijn welkom
het verhaal idee;
3 vriendinnen (tegen 23 jaar oud) zijn alle 3 samen getrouwd/samenwonend met iemand uit het leger, de mannen worden uitgezonden naar een oorlogsgeweld. Dit verhaal gaat over de 3 vrouwen die thuis zitten te wachten op de liefde van hun leven die voor een jaar, korter of langer, niet wetend of hij ooit thuis zal komen.
Sommige hoofdstukken zullen ook gaan over de mannen die in het oorlogsgebied zijn, te vechten voor hun leven.. maar het meeste over de vrouwen thuis met onwetendheid.
Wat in het verhaal voor komt:
Romatiek, drama, thriller, loyaliteit, vertrouwen, angst, ruzies, vriendschappen en natuurlijk meer.
Ik wil het vooral realistisch houden, waardoor het echt gebeurd kan zijn.
De vriend van mijn zus is ook naar een oorlogsgebied gegaan voor een aantal maanden, voor 2 keer, hierdoor kan ik inschatten hoe de liefdes en familie van de mannen erop kunnen reageren.
ik heb al een verhaal, ''Almost Dead'', dat juist gaat over mythes als vampieren en heksen.. ik wil nu totaal wat anders proberen
[ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 14:51 ]
Am i an bad person if i wanna be a vampire? :)