• I love you all so much
    And I will always do, with my whole heart <3

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 22:22 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    CHUCKBASS schreef:
    (...)

    ik ook een keer in de klas vandaag,
    en gisteren ook.
    jongens van mijn klas zeggen steeds dat ik foreveralone ben, dat mijn vader waarschijnlijk dik is, 'omdat dat is als ze naar mij kijken?' en ik kan er gewoon niet tegen want ik maak al bijna geen sociaal contact met jongens om dat ik me enorm lelijk en onzeker voel. ik heb geen zelf vertrouwen en die boren me echt de grond in terwijl die da nogeens ni beseffen.

    Oke, nu denken jullie vast van JA boeiend,
    maar het zo neer te typen lucht we leven op.
    ik snap je zo goed. ik doe wel alsof zulke dingen mij niet raken, maar het breekt me vanbinnen zo hard als ik zoiets te horen krijg. Maar meisje, jij bent echt niet dik, of iets anders, je bent geweldig <33


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Slaap lekker lieverd en heel veel plezier morgen!
    I love you <333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    foreverhoran schreef:
    (...) ik snap je zo goed. ik doe wel alsof zulke dingen mij niet raken, maar het breekt me vanbinnen zo hard als ik zoiets te horen krijg. Maar meisje, jij bent echt niet dik, of iets anders, je bent geweldig <33


    Dankje Sanne , maar op de duur begin je ze echt te geloven en dat is gewoon zoffldjg kdf/h b..


    i'm broken, do you hear me.

    STORAN schreef:
    Maaar babes ik ga nu. Ben echt kapot en moet morgen er vroeg uit en zal niet op tijd naar bed gaan want ik ga feesten;D ahahaha
    Maar ik ben er morgen ochtend nog wel even^^
    Bye babes
    I LOVE YOU BOTH<3
    XXXXXX


    Slaaplekker <3333333333
    LOVE YOU


    i'm broken, do you hear me.

    CHUCKBASS schreef:
    (...)

    Dankje Sanne , maar op de duur begin je ze echt te geloven en dat is gewoon zoffldjg kdf/h b..
    dat snap ik, en. Is gewoon kut. Maar probeer niet naar ze te luisteren, het is moeilijk, dat weet ik, maar je moet het proberen!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    foreverhoran schreef:
    (...) dat snap ik, en. Is gewoon kut. Maar probeer niet naar ze te luisteren, het is moeilijk, dat weet ik, maar je moet het proberen!


    Ik probeer dat ook, maar ik moet toegeven het is echt moeilijk. gistern zeiden ze dus weer zo een opmerking en savonds thuis dronken we allemaal zo thee en zo met het gezinnetje en mijn pa zo, chelsea koekje hebben? zegt mijn ma tegen hem dat hij me da nie moet geven, das ni gezond. Maar ze geeft me vaker zo een stoten, alsof ik tonnen weg. Oke ik heb een klein buikje maar das toch gezond? en toen werd het me te veel en begon ik te huilen, ging ik naar mijn bed en daar begon ik nog harder te huilen, luisterde ik echt downe muziek..


    i'm broken, do you hear me.

    CHUCKBASS schreef:
    (...)

    Ik probeer dat ook, maar ik moet toegeven het is echt moeilijk. gistern zeiden ze dus weer zo een opmerking en savonds thuis dronken we allemaal zo thee en zo met het gezinnetje en mijn pa zo, chelsea koekje hebben? zegt mijn ma tegen hem dat hij me da nie moet geven, das ni gezond. Maar ze geeft me vaker zo een stoten, alsof ik tonnen weg. Oke ik heb een klein buikje maar das toch gezond? en toen werd het me te veel en begon ik te huilen, ging ik naar mijn bed en daar begon ik nog harder te huilen, luisterde ik echt downe muziek..
    dat is zeker gezond, beter dan te dun toch? maar zulke opmerkingen raken je gewoon, vooral als ze van je ouders komen.

    Oke even over iets anders, hebben ze toevallig al ja gezegd? (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    foreverhoran schreef:
    (...) dat is zeker gezond, beter dan te dun toch? maar zulke opmerkingen raken je gewoon, vooral als ze van je ouders komen.

    Oke even over iets anders, hebben ze toevallig al ja gezegd? (:


    Hahah nee, maar vandaag heb ik het ook niet echt gevraagd want ik zat er met mijn kop echt ni bij.. maar ik vraag het morgen nog een keer en als ze dan nog niks zeggen zeg ik ze gewoon. 'Oke ik ga. doei.' hahah


    i'm broken, do you hear me.

    CHUCKBASS schreef:
    (...)

    Hahah nee, maar vandaag heb ik het ook niet echt gevraagd want ik zat er met mijn kop echt ni bij.. maar ik vraag het morgen nog een keer en als ze dan nog niks zeggen zeg ik ze gewoon. 'Oke ik ga. doei.' hahah
    snap ik hihi, maar ik hoop het zo erg!

    maar nu ga ik ook slapen! ik moet half 9 er weer uit omdat ik moet trainen...
    I LOVE YOU <33333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    foreverhoran schreef:
    (...) snap ik hihi, maar ik hoop het zo erg!

    maar nu ga ik ook slapen! ik moet half 9 er weer uit omdat ik moet trainen...
    I LOVE YOU <33333


    Ik ga ook slapen, ik moet gaan werken om 10 uur xD
    IK HOU VAN JE <33.


    i'm broken, do you hear me.

    Goedemorgen, ↲
    Bluh, ik ben al sinds half 6 wakker, omdat ik gewoon niet meer kan slapen ):

    haaai
    ik was eigenlijk al sinds 7 uur wakker maar werd elke keer om het uur wakker en om 10 uur zou toch mijn wekken gaan
    dus ik ben nu eigenlijk klaar wakker
    en moet zo mn spullen gaan pakken
    en echt even mn wenkbrauwen epileren. En ik zie er niet uit want overal op mn geicht zitten kleine plekjes van puisjes en das echt gewoon lelijk.


    EN POST 6000 VOOR JULIE ALEMAAL

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:43 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Hé bah, The Hunger Games is uitgeleend tot 14 Maart & het boek dat ik wilde lenen voor Nederlands ligt alleen in Lelystad. -.-


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    je kan the hunger games op de computer lezen ik heb die bestanden van de boeken enige wat je moet doen is reader for the pc -ofzo- instaleren


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    WTF is er dn gebeurt??