• *zeik zeik*
    Ik heb sinds eergisteren echt heel erge rugpijn en nu kan ik dus niet meer goed lopen en nu heb ik daar nog eens hoofdpijn op en ik irriteer mezelf door te lachen en ik heb een irritant lachje en mijn hoofdpijn wordt er alleen maar erger van en het ergste is nog wel dat ik nergens om lach en ik er niet mee op kan houden.
    Ik irriteer me aan mezelf, om het nuttig te houden : Vinden jullie jezelf wel eens irritant?
    (P.s. ik heb echt het gevoel dat mijn zinsbouw in dit hele topic niet klopt...)

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:15 ]


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Wanneer irriteer ik niet aan mezelf? ;]
    Maar ik heb er mee leren leven... :P


    Deep inside, I've never felt alive

    Jou lachje is schattig, heb je er al aan gedacht om je te laten verwenen met een massage.

    Ik vind mijn gezeur, nadat ik gezeurd heb irritant en mijn stem.


    Firm believer of all that is magic

    Zialled schreef:
    Jou lachje is schattig, heb je er al aan gedacht om je te laten verwenen met een massage.

    Ik vind mijn gezeur, nadat ik gezeurd heb irritant en mijn stem.


    Ja, morgen krijg ik een massage van die gast bij de nieuwe massagezaak vlakbij, als ik daar ben aangekomen terwijl ik onderweg halfdood ging van de pijn.
    En jouw stem isniet irritant ;'D


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik ben irritant c: maar idd je leert er mee leven c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Caoimhe schreef:
    (...)

    Ja, morgen krijg ik een massage van die gast bij de nieuwe massagezaak vlakbij, als ik daar ben aangekomen terwijl ik onderweg halfdood ging van de pijn.
    En jouw stem isniet irritant ;'D


    Jawel, ik heb een kutstem Kiana. Je ging me uitlachen! :d


    Firm believer of all that is magic

    LaCerise schreef:
    Ik ben irritant c: maar idd je leert er mee leven c:


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    LaCerise schreef:
    Ik ben irritant c: maar idd je leert er mee leven c:

    Misschien heb je wel blaasontsteking. Mijn zusje ging laatst naar de dokter met rugklachten en toen had ze dat ook.
    Ik vind mezelf altijd irritant.


    Your make-up is terrible