• Vanmorgen is mijn kat naar de Dierenarts gegaan voor 'n bloedonderzoek, en zijn hart is slechter geworden (hij is een hartpatiënt), en nu blijkt het dat z'n nieren niet goed zijn... Dus hij wordt niet beter, en straks wordt hij ingeslapen, hij is verdomme nog maar 8! Veelste jong voor een hart en nier patiënt! & Hij is ook nog eens hartstikke speciaal voor mij omdat we hem van de boerencamping mee hebben genomen uit Zeeland naar Drenthe toe. Ik huil nog steeds, en moest het ff kwijt, kut zooi.(huil)




    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Carebear schreef:



    Poor kitty :c
    veel sterkte <3


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    That suckt zwaar,
    heel veel sterkte(heart2)


    “All those fairytales are full of shit.”

    Oscuro schreef:
    That suckt zwaar,
    heel veel sterkte(heart2)


    The universal language of art.

    :o ocharme!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Bandu schreef:
    Heel Heel Heel veel sterkte!!!(flower)


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Gister hebben ik en me moeder een tuinplantje gehaald, die wordt nog groter, en waar Felix ligt geplant. Ik wil alleen nog een beeldje erbij, of een klein kruisje, ik of een grote foto voor in mijn kamer. Als ik dit schrijf moet ik weer huilen, en als ik naar z'n foto kijk ook, hij was mijn allereerste kat, en ik was gister blij dat ik uit de supermarkt was want al die mensenmassa kon ik gewoon amper aan, ik weet ook niet of ik wel morgen wil werken, de kans is dan groot dat ik daar in huilen uit barst en als ze me gaan troosten wordt het alleen maar erger. Gister avond lag Pumba, de andere kat, (3 jaar) bij mij op de bank terwijl hij dat nooit doet, het is geen schootkat, kunnen poezen ook in de rouw zijn?


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Awwwh ):
    Heel veel sterkte! <3


    26 - 02 - '16

    Ik weet precies hoe je je voelt! Ik heb al heel veel katten verloren en het went nooit. Heel veel sterkte(flower)


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Femkexx schreef:
    Ik weet precies hoe je je voelt! Ik heb al heel veel katten verloren en het went nooit. Heel veel sterkte(flower)


    Weird is Wonderful.

    Mikaelson schreef:
    Gister hebben ik en me moeder een tuinplantje gehaald, die wordt nog groter, en waar Felix ligt geplant. Ik wil alleen nog een beeldje erbij, of een klein kruisje, ik of een grote foto voor in mijn kamer. Als ik dit schrijf moet ik weer huilen, en als ik naar z'n foto kijk ook, hij was mijn allereerste kat, en ik was gister blij dat ik uit de supermarkt was want al die mensenmassa kon ik gewoon amper aan, ik weet ook niet of ik wel morgen wil werken, de kans is dan groot dat ik daar in huilen uit barst en als ze me gaan troosten wordt het alleen maar erger. Gister avond lag Pumba, de andere kat, (3 jaar) bij mij op de bank terwijl hij dat nooit doet, het is geen schootkat, kunnen poezen ook in de rouw zijn?

    Ja, poezen kunnen dat ook (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right