• Mijn tante postte net dit op Facebook, over mijn 6-jarige neefje.

    morgen carnaval op school..... wat voor veel kinderen erg leuk is om te verkleden en even iemand anders te zijn. Bij Jesse gaat dat er niet in. Zijn antwoord op de vraag of hij nog verkleed wil: ik ga niet voor gek lopen! Een duidelijker antwoord kun je niet krijgen, toch!


    Your make-up is terrible

    Jabberjay schreef:
    Ik vind het best brutaal, maar afijn, ik ben zo'n trut die graag wil dat kinderen zich wat respectvoller tegenover volwassenen doen.


    To infinity and beyond •

    Hilarilouis schreef:
    Awesome!


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    Ik ben het totaal met hem eens.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Waar gaat de wereld naartoe als zelfs kinderen van zes zich al schamen om even gek te doen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Achilles schreef:
    Ik vind het best brutaal, maar afijn, ik ben zo'n trut die graag wil dat kinderen zich wat respectvoller tegenover volwassenen doen.

    Hm, ik vind het niet onrespectvol hoor. Ik ben het volledig met je eens, kinderen mogen wel eens respectvoller doen, maar hier zie ik geen disrespect in, dat is nogal vergezocht.


    Your make-up is terrible

    Cartwright schreef:
    Ik ben het totaal met hem eens.


    26 - 02 - '16