• Mijn tante postte net dit op Facebook, over mijn 6-jarige neefje.

    morgen carnaval op school..... wat voor veel kinderen erg leuk is om te verkleden en even iemand anders te zijn. Bij Jesse gaat dat er niet in. Zijn antwoord op de vraag of hij nog verkleed wil: ik ga niet voor gek lopen! Een duidelijker antwoord kun je niet krijgen, toch!


    Your make-up is terrible

    Hahahaha awwww wat schattig!


    Life is hard and then we die

    Awesome!


    The sun will rise and we will try again.

    Hahaha, geniaal ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Vivace schreef:
    Hahaha, geniaal ;]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Haha, mijn broertje reageert ook altijd zo op carnaval. Daarom gaat hij voor het 4e jaar achtereen maar in zijn trainingspak en op voetbalschoenen. XD


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Ik ben geen klein kind meer, maar ik zou zó verkleed naar school gaan mocht dat nodig zijn :"D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Tartaros schreef:
    Haha, mijn broertje reageert ook altijd zo op carnaval. Daarom gaat hij voor het 4e jaar achtereen maar in zijn trainingspak en op voetbalschoenen. XD


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Accidental schreef:
    Ik ben geen klein kind meer, maar ik zou zó verkleed naar school gaan mocht dat nodig zijn :"D

    En echt schattig vind ik het niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hahahaha echt geniaal ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het best brutaal, maar afijn, ik ben zo'n trut die graag wil dat kinderen zich wat respectvoller tegenover volwassenen doen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jabberjay schreef:
    Ik vind het best brutaal, maar afijn, ik ben zo'n trut die graag wil dat kinderen zich wat respectvoller tegenover volwassenen doen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Jabberjay schreef:
    Ik vind het best brutaal, maar afijn, ik ben zo'n trut die graag wil dat kinderen zich wat respectvoller tegenover volwassenen doen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hilarilouis schreef:
    Awesome!


    The universal language of art.

    Jabberjay schreef:
    Ik vind het best brutaal, maar afijn, ik ben zo'n trut die graag wil dat kinderen zich wat respectvoller tegenover volwassenen doen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jabberjay schreef:
    Ik vind het best brutaal, maar afijn, ik ben zo'n trut die graag wil dat kinderen zich wat respectvoller tegenover volwassenen doen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.