• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Ik voelde zijn handen langs mijn lichaam. Het voelde heerlijk en tienduizenden vlinders raasden door mijn buik. Als ze er allemaal wel in pasten. Jammer genoeg stopte Storm en ging hij op zijn knieën zitten. Ik ging een beetje omhoog en leunde op mijn onderarmen. 'Dit is slecht.. We zeggen vandaag dat we het een kans wil geven en we kennen elkaar misschien maar 1 dag.. En nu maken we elkaar gek of nou.. JIJ mevrouw, maakt mij gek,' zei hij. Hij lachte en ik voelde zijn vingers zachtjes aan de binnenkant van mijn dij. Het voelde op zich best wel goed. Ik sloot mijn ogen even en deed me hoofd achterover. Ik ging tegen over hem zitten op me knieën. Ik keek hem aan en deed me hoofd een beetje schuin. 'Door jou maak ik je gek,' zei ik met een lachje. 'Je daagt me uit zonder dat je het door hebt en soms voelt het gewoon goed aan en is één dag meer dan zat,' zei ik en ik wachtte eventjes. 'Dus, wat wil je?' vroeg ik aan hem.

    [Godsamme wat een lap tekst]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    Nouka

    Ik kon het niet helpen om in lachen uit te barsten bij het zien van zijn bange uitdrukking. ‘Je bent geen watje, dit is gewoon iets wat je niet goed kan,’ lachte ik en hielp hem naar de kant. ‘Even een rondje snelheid voor mij alleen dan,’ zei ik, gaf hem een knipoog terwijl ik achteruit schaatste en vervolgens omdraaide om een flinke vaart te maken.


    [ ik schuif hem gewoon mee naar deze pagina ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Storm

    'Dus wat wil je?' Ik keek haar schuin aan en ging langzaam met me hoofd naar haar toe. 'Op dit moment? Jou.' ik fluisterde het in haar oor om vervolgens een kus te geven op haar voorhoofd, neus en daarna mond. Ik bekeek haar voor de zoveelste keer en ik kan wel de hele tijd zo zitten. 'Je bent gek, ik daag je uit zonder het te weten?' Ik lachte er nog lichtelijk om, ik bedoel waneer daagde ik haar uit..? 'Vertel me waneer heb ik je uitgedaagd?' Ik ging met me handen speels over haar benen om haar te plagen en ging zo langzamerhand weer naar de binnekant van haar dij.

    (dafuuuqq is uitegdaagd met een t of d.. Uitgedaagt/Uitgedaagd.. D toch? )


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Vertel me waneer heb ik je uitgedaagd?' vroeg hij. Ik voelde zijn handen over mijn benen en ze gingen langzamerhand weer naar de binnenkant van mijn dijen. 'Zoals nu met je handen,' zei ik zachtjes en lachte er een beetje bij. Ik bewoog voorover en keek weer in zijn ogen. 'Ik wil je,' fluisterde ik zachtjes en begon hem weer te zoenen.


    [Uitgedaagd is het ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ( Loooooooool, ik faal gewoon. )

    Storm

    'Zoals nu met je handen.' Ik wilde haar alleen maar aaien. Ik keek maar beetje uitdagend. Ze boog voorover en ik bleef van haar ogen naar haar borsten kijken. 'Ik wil je.' fluisterde ik kon het nog net horen en ze begon me weer te zoenen. Ik ging me benen uitstrekken en zette haar op me schoot, gewoon wijdbeens als eerst. 'Dankje. Ik weet dat ik lekker ben en okay je hebt me. Ik wil je.' zei ik even half hijgend tussendoor, en we gingen weer verder met ons tonggevecht.

    ( Ehm.. 16+ schrijven is awkward.. Dus dafuuq xd? )


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Haha xd en denk niet dat Storm veel ziet, want Nadia heeft nog steeds zijn shirt aan XD]

    Nadia Stone

    Storm zette mij op zijn schoot. Ik klemde mijn benen om hem heen en glimlachte naar hem. 'Dankje. Ik weet dat ik lekker ben en okay je hebt me. Ik wil je,' zei hij wat hijgend. Hij zoende me weer verder. Ik wende mijn hoofd na een tijdje af en ging naar zijn nek. Ik beet er zachtjes in en maakte er vervolgens een flinke zuigzoen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ( Believe me, blijkbaar kan dat wel. Maardus had ik dat laatst komt mijn vriend toevallig genaamd Storm even met. ;'Ik zie je borsten.' en toen werd ik aangevallen.. O.o' HAHAHA HIJ WAS EERST ME RAPEBUDDY, okay nuffinformation. Ik wil jullie niet bang maken. Xd' )

    Storm

    Ze begon een flinke zuigzoen te maken. Ik ging met mijn handen onder MIJN shirt die ze nog aanhad en prutste even met haar bh-slotje. Uiteindelijk kreeg ik hem los en maseerde haar borsten. Ik duwde haar naar achter en liet haar met haar rug op het bed vallen om vervolgens me te storten op haar borsten. 'Do you mind?' Ik wenkbrauwwiebelde zoals ik heel vaak deed en gaf eerst een klein likje op haar buik.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Storm

    Ik voelde handen bij mijn bh-slotje. Ik schrok een beetje toen ik voelde dat hij los ging. Ik voelde zijn handen op mijn borsten. Masseerde hij nou? Ik kreeg een glimlacht op mijn gezicht. Storm duwde me zachtjes en liet me op mijn rug vallen op bed. 'Do you mind?' vroeg hij en hij gaf een klein likje op me buik. Ik lachte. Het kietelde. 'Doe maar,' zei ik zachtjes. Ik ging op me onderarmen leunen, zodat ik kon kijken wat hij deed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ze lachte waardoor ik een glimlach kreeg. 'Doe maar.' Ze ging een beetje op haar onderarmen/ellebogen zitten en ik ging met me hoofd on haar shirtje en duwde haar weer op haar rug. 'Liggen jij.' Ik moest even lachen omdat het een halve bevel was. Ik begon eerst zachtjes aan haar tepel te likken maar later ging ik wel echt zuigen ondertussen dat ik dat deed aaide ik de binnekant van haar dij steeds dichtbij haar vagina.

    ( Dit is raar om te typen gewoon.. )


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Haha xd]

    Nadia Stone

    Storms hoofd verdween onder de shirt. Hij duwde mij weer omlaag. 'Liggen jij,' zei hij. Ik hoorde hem lachen. Ik voelde zijn tong aan mijn tepel likken. Ik giechelde een beetje, want het kietelde. Eventjes later voelde ik dat hij er aan begon te zuigen. Ik begon te lachen. Ik voelde opeens iets hoog tussen mijn benen en ging uit schrik stukje omhoog. 'Sorry,' zei ik zachtjes. 'Ik voelde hem niet aankomen,' voegde ik er aan toe. Ik wou Storm aankijken, maar dat ging lastig met het shirt. Ik trok de shirt uit en keek Storm met een glimlach aan. 'Nu kan ik je tenminste zien,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    'Sorry, ik voelde hem niet aankomen.' Ik was even stil, 'ging ik te snel..?' Was dit eigenlijk wel zo slim.? Ze trok haar shirt uit. 'Nu kan ik je tenminste zien.' En ze glimlachde erbij, ik glimlachde terug. 'Zie je deze hand?' Ik zwaaide er kort mee. ' Die houdt van aaien.' Ik stak plagend me tong uit en deed mijn hand weer zoals ik hem net had, tussen haar benen. Ik begon weer te aaien. 'Ga ik te snel?' Ik stopte maar even met aaien en keek haar vragend aan.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Zie je deze hand?' zei hij en hij zwaaide er eventjes mee. Ik knikte. 'Die houdt van aaien,' zei hij. Hij deed zijn hand weer zoals zo net. Ik volgde zijn hand. Ik zag en voelde dat hij zat te aaien. 'Ga ik te snel?' vroeg hij. Ik keek hem aan en zag dat hij mij vragend aan keek. Ik ging een beetje rechter op te zitten. Ik glimlachte naar hem en schudde lichtjes me hoofd. 'Het ging goed. Alleen ging nou beetje tegelijk, waardoor ik het gewoon niet doorhad en dus een beetje schrok,' legde ik uit. 'Maar jij hebt niks fouts gedaan,' zei ik erachteraan en gaf hem een kusje.



    [Truste <3]

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 1:46 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander

    Ik kijk toe hoe Nouka schaatst terwijl ik tegen de rand van de baan leun. Ik was uren goede schaatser maar een rondje kon ik nog wel aan.

    Nouka

    ‘Hey jij,’ glimlachte ik tegen Alex en drukte een kus op zijn kaak toen ik weer bij hem was. ‘Je ziet er echt heel ongelukkig uit op het ijs,’ lachte ik zachtjes, pakte zijn handen vast en trok hem voorzichtig naar me toe om een stukje langs de kant te schaatsen. Stiekem ging ik steeds een klein beetje sneller, lette daarbij wel op zijn reactie en stabiliteit.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Storm

    Ik knikte kort en ze gaf me een kus. Ik duwde haar weer plat op bed en bleef aaien tussen haar benen, soms omhoog soms omlaag. Ondertussen gaf ik kleine kusjes rond haar navel richting haar borsten en ging verder met wat ik net deed. Ik stopte kort en dacht even na. 'als ik te snel ga of je wilt iets niet dan moet je dat zeggen.' Ik wil niet uitgeroepen worden tot verkrachter.

    ( looool, was gister in slaap gevallen en vanochtend te laat voor een gesprek.. Met een vrouw die me wilde helpen met me toelating op ivko. Hehe. En nu/zo ga ik naar pearl moet nieuwe glazen lol. En daarna kan ik peuksels halen, yaay. ;dd )


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.