• RPG – Special Powers

Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

Rollen

De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.

Leerlingen:

- IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

Docenten/Begeleiders:

- IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

Regels:

- Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk

Invullijst:

Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

Rooster:

Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster

Plattegrond ware grotte

The duty of youth, is to challenge corruption.

[Thank you <3]

Alexander

'Ik laat je dingen doen die je niet kunt,' Ik lach en geef haar een duwtje tegen haar schouder. 'Dus wat had je in gedachten?' Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee eigenlijk zullen we anders maar gewoon een filmpje op mijn kamer kijken tot je volgende les begint?'

Dominique

Ik keek op mijn telefoon, 'Nagaar, de les begint over een minuut,' Zei ik toen. 'Zullen we gaan?'

Destiny

'Shame on you,' zei ik toen nep boos. 'Wat wil je horen meneer? Ik heb van alles kom maar even kijken.' zei ik toen ik naar mijn kast vol CD'S keek.

Nouka

Ik grijns even als hij me een duwtje tegen mijn schouder geeft. ‘Geen idee eigenlijk zullen we anders maar gewoon een filmpje op mijn kamer kijken tot je volgende les begint?’ reageert hij. ‘Een filmpje kijk is helemaal prima,’ glimlach ik en woel weer even door mijn haren heen. ‘Maar niks wat schrikbarend is, ik wil vannacht wel goed kunnen slapen.’

[ No thanks ^^ ]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Zendé

'Shame on you,' zegt ze gespeeld boos. 'Wat wil je horen, meneer?' vraagt ze dan. 'Ik heb van alles, kom maar even kijken.'
    Ik knik en sta op van het bed. Vervolgens ga ik naast haar staan en neus wat in het rek. 'Houd je van hardcore?'

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Storm

Ze kroop op me schoot en dichterbij mij, ik liet me naar achter vallen zodat ze wat meer op me lag. Ik moest lachen. 'Ik voel me blij, gelukkig, maar nu ook veilig,' 'Beter, ik ben best sterk hoor.' Ik spande even mijn spieren en lachte want ik trainde wel maar vond het niet veel ofz. 'Ik ben blij dat jij je tenminste veilig voelt.'

Nagaari

'JUAH!' Ik schrok even van wat hij zei. Ik pakte zijn pols/hand en sleurde hem mee de deur uit richting het lokaal.. 'Welk lokaal btw..?' Ik moest lachen om mijn domme actie.

Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

Destiny

'Noem maar een band en ik zet het op,' Zei ik toen grijnzend. Ik keek naar mijn CD's en zocht even naar een paar.

Dominique

Ik lachte, 'Gymzaal dombo,' Ik trok haar aan haar pols en sleurde haar mee naar het lokaal. Ik zag Dawn al staan en zag dat ze gymkleding aan had. 'Dawn, moesten we in sportkleding komen?' vroeg ik toen verbaasd.

Dawn

Ik keek op de eerste leerlingen, 'Ja dat moest ja,' lachte ik toen. 'Ga maar even halen maar omdat dit de eerste les is he,' zei ik toen waarschuwend erachter aan.

Alexander

‘Maar niks wat schrikbarend is, ik wil vannacht wel goed kunnen slapen.’
    Ik knik. 'Klinkt goed.' Ik parkeer en help haar uit de auto. Met onze
    spullen lopen we naar mijn kamer.

Nagaari

'Dawn, moesten we in sportkleding komen?' Dawn.. 'Hoe ken je haar? Like ik ken haar poeping naam niet eens..' Ik liep zomaar met hem mee zonder na te denken liep ik mee de jongens kleedkamer binnen. 'Ik heb geen zin om omtekleden.. Wil jij me omkleden.' Zonder na te denken vroeg ik dat en ik merkte hoe fout dat klonk en ik wachtte maar op zijn reactie. Ik keek uitdagend en een beetje kinky tegelijkertijd.

Nadia Stonde

Storm liet zich naar achteren vallen. Ik schrok wel eventjes, maar ging daarna rustig liggen. 'Beter, ik ben best sterk hoor,' zei hij en ik voelde dat hij zijn spieren aanspande. Hij begon te lachen en ik lachte zachtjes met hem mee. 'Ik ben blij dat jij je tenminste veilig voelt,' zei hij en ik glimlachte. Ik voelde en hoorde hoe hij ademhaalde en ging me daar op concentreerde. Ik probeerde om op hetzelfde momenten te ademen als hem, zodat ik weet goed en regelmatig ademde. Ik was blij dat het lukte. 'Voel jij je ook veilig?' vroeg ik aan hem.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Felicity
    Met een zucht rol ik weer van mijn bed af als ik zie dat het bijna tijd is voor de volgende les. Ik heb zo'n vermoeden dat we weer sportkleren moeten dragen dus die trek ik alvast aan. Terwijl ik naar de gymzaal loop maak ik een staart in mijn haar.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Dominique

'Openingsdag,' zei ik simpel. Toen vroeg ze als ik haar wou uitkleding. Ik grijnsde en liep naar haar toe. 'Hoorde ik dat nou goed?' Ja natuurlijk grijnsde ik ik blijf een jongen.

Nouka

‘Klinkt goed.’ Na deze woorden parkeert hij de auto en helpt me mee uitstappen. Eenmaal op zijn slaapkamer aangekomen zet ik mijn tas langs de deur neer. ‘Ik breng ze straks wel een keer naar mijn kamer,’ zeg ik en laat me met een zucht achterover op zijn bed vallen. ‘Welke film gaan we kijken?’

[ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:22 ]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

[ Toevoeging]

'Nagaar, je bent trouwens in de jongens kleedkamer, ik bedoel ja voor mij is het niet heel erg maar uhh moet jij niet naar de meisjes toe?'

Alexander

‘Welke film gaan we kijken?’ Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee wat vind jij leuk om te zien? Ik ben meestal meer van de actie zno.'

Nagaari

Hij grijnsde breed. 'Hoorde ik dat nou goed? Nagaar, je bent trouwens in de jongens kleedkamer, ik bedoel ja voor mij is het niet heel erg maar uhh moet jij niet naar de meisjes toe?' 'Ja dat hoorde je goed en ik heb geen zin.. Ik ben gewoon lui.. Maar wil of zou je dat doen?' Ik wenkbrauwwiebelde kort en moest lachen. Ik ging op zo'n bankje zitten en zuchte even. 'Staan is zwaar.'

Storm

'Voel jij je ook veilig?' Ik schrok kort want ik was nogsteeds moe, wat is dat toch dat ik moe ben? 'Altijd vooral met mijn fantastische spieren altijd.' Ik lachte kort. 'Maar opzich heb ik nu niks voor te vrezen.'