• Ik moet een soort van collage/affiche maken maar ik kan er dus NIETS van, daarom heb ik iemands hulp nodig. Zou iemand dit voor mij kunnen doen?

    De twee mannen moeten van elkaar worden gehaald, de Belgische vlag moet aan de linkse man zijn kant komen, het mag op de achtergrond dat maakt niet uit en de Franse aan de rechterkant. In het midden van de lichamen moet plaats zijn voor tekst, bedankt bedankt!!!!

    Titel: Rien à déclarer
    Foto's:


    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:05 ]


    All I have in life, is my imagniation.


    All I have in life, is my imagniation.

    Serieus help me, ik heb het nodig


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik weet het niet, maar dit is heel eng. Ik heb die film vandaag met school gekeken. o.O
    Ik kan je jammer genoeg wel niet helpen, sorry! :$


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Ik weet het niet, maar dit is heel eng. Ik heb die film vandaag met school gekeken. o.O
    Ik kan je jammer genoeg wel niet helpen, sorry! :$


    Haha ja wij hebben hem vorige week gekeken en nu moet ik een affiche maken maar ik ben dus totaal niet creatief met zo'n dingen dus ik ben screwed D:


    All I have in life, is my imagniation.

    Daarom moeten wij je schoolwerk maken?


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Daarom moeten wij je schoolwerk maken?


    Ik heb de tekst en zo zelf gemaakt ? Wat kan ik er aandoen dat ik niet kan fotoshoppen en zo, ik heb het geprobeerd en video's bekeken op youtube maar het slaagt op niets en het is echt lelijk, je hoeft niet zo'n opmerking te maken. Normaal zou ik zoiets nooit vragen ;-)


    All I have in life, is my imagniation.

    Bronte schreef:
    Daarom moeten wij je schoolwerk maken?


    Dat vragen er heel veel hier, ik ook, hoor. Ik zal hetzelfde zeggen als jij ooit hulp nodig hebt. (;

    Anyway, sorry, ik ben ook enorm slecht in photoshop. Misschien kan Absolem je wel helpen, zij is er juist heel goed mee.(:


    everything, in time

    Humble schreef:
    (...)

    Dat vragen er heel veel hier, ik ook, hoor. Ik zal hetzelfde zeggen als jij ooit hulp nodig hebt. (;

    Anyway, sorry, ik ben ook enorm slecht in photoshop. Misschien kan Absolem je wel helpen, zij is er juist heel goed mee.:)

    Als ik huiswerk heb ga ik niet op Q vragen om het voor me te maken, dus daar zal ik geen last van hebben.


    Ex astris, sciencia

    I'll give it a shot c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Humble schreef:
    (...)

    Dat vragen er heel veel hier, ik ook, hoor. Ik zal hetzelfde zeggen als jij ooit hulp nodig hebt. (;

    Anyway, sorry, ik ben ook enorm slecht in photoshop. Misschien kan Absolem je wel helpen, zij is er juist heel goed mee.(:


    Bedankt! Maar ze is jammer genoeg niet online en ik heb het nodig tegen morgen hahaha, ik zal straks nog eens kijken of ze online komt!


    All I have in life, is my imagniation.

    Peyrac schreef:
    I'll give it a shot c:


    DANKJE!!!!!!!! hero


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik ben het even aan 't proberen met Pages :3


    “Love is a contradiction.”

    Ik ga het proberen. Geen gegarandeerd succes want ik ben geen professional met photoshop.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    1.000.000 keer bedankt


    All I have in life, is my imagniation.

    Wat ben jij vroeg als het tegen morgen is! Haha
    Maar ik ben zelf geen held met photoshop, anders wou ik wel helpen (:
    Kon je het anders niet gewoon doen? Ze afprinten, uitknippen en op elkaar plakken of mocht dat niet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right