• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:27 ]

    Je bent niet de enige, ik heb afgelopen week herkansingen gehad, een mondeling en daar heb ik best goed voor geleerd allemaal. En nu heb ik morgen nog twee facking zware toetsen en ik heb er nog niets aan gedaan en dus ga ik morgen het verkloten, fml.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Herkenbaar. Morgen moet ik een SO scheikunde inhalen en heb nog niet geleerd, hetzelfde met een SO latijn voor komende maandag over 10 hoofdstukken. XD


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Ik stel alles uit haha :3


    We can't spend our lives waiting to live.

    Haha, same here. Maar ik ben wel van plan dat na de vakantie te verbeteren. Ik ben van plan mijn bruggergedrag weer aan te nemen. Gewoon 5 a 6 dagen van tevoren echt goed beginnen te leren. + ik ga mezelf georganiseerd maken. Ik ga een map kopen met alles erin zodat ik niet continu alles kwijt bent. Waarschijnlijk bevordert dat ook wel het organisatie gehalte.

    Ik ga iedereen eens laten zien wat ik kan. Net zoals voordat iemand besloot mijn leven te ruïneren. Mwhaha.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Haha lol, yeah, I know exactly what you mean.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:01 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Héél erg herkenbaar! Maar het is wel kut.
    Ik heb het nu zo goed voor elkaar gekregen, dat mijn ouders (altijd precies na elkaar) gaan vragen wat ik gedaan heb aan m'n huiswerk...


    Deep inside, I've never felt alive

    Een goede tip: in plaats van klagen dat je dat allemaal nog moet doen, kun je ook het internet uitschakelen en beginnen met leren, zodat het cijfer voor morgen alsnog wat overzichtelijk is. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"