• Hoi! Ben jij blij dat het nu weer een graad of 6 is in plaats van onder 0, of niet? (flower)

Ik was blij maar ze zeggen dat het weer kouder gaat worden.

Your make-up is terrible

Give me the summer!:Y)

Ik ben zó blij!
    Maar ik vind het jammer dat het nu nat is enzo. Dan heb ik liever droog weer en -5 dan nat weer en +5 graden.

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Nee, hoopte op een horrorwinter :/. Wilde nog een paar weekjes langer schaatsen.

No growth of the heart is ever a waste

Blij, de kou was voor heel eventjes leuk, maar het duurde me toch echt te lang. :'D

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Ik houd van de winter! Had van mij wel iets langer mogen duren. :']

I can't even think straight.

Veeeeel beter!

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Assassin schreef:
    Noooooo D:

Life is hard and then we die

Assassin schreef:

i put the fun in funeral

DarkSavior schreef:
    Veeeeel beter!

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Heel blij, nu vind ik het gewoon weer normaal buiten.

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

Gruay schreef:
    Heel blij, nu vind ik het gewoon weer normaal buiten.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Het had wel geleidelijk kunnen gaan, want van een plotselinge weersverandering word ik namelijk ziek.

[ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 14:58 ]

Shogun schreef:
    Nee, hoopte op een horrorwinter :/. Wilde nog een paar weekjes langer schaatsen.

SLOAN.

Shogun schreef:

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the