• Ik heb vandaag vrij van school en dat is wel even mooi, omdat ik nog redelijk veel moet doen voor mijn toelating op het Grafisch Lyceum.
    Me moeder heeft me om 10 uur uit me bed geschopt zodat ik de helledag eraan kan werken, maar ik heb er de concentratie niet voor.
    tenminsten. ik heb wel zin om te teken [het zijn tekenenopdrachten] maar ik heb veelste veel energie.
    Wat dus veroorzaakt dat ik de helletijd even aan het tekenen ben en dan weer opsta om door de kamer heen te kunnen dansen, aangezien de muziek heel hard staat.
    nu heb ik al geprobeerd de muziek uit te zetten alleen dan ga ik zelf wel lopen zingen en raakt mijn gedachten een helle andere kant op.

    Dus wie komt er even hierheen om me vast te binden op de stoel, zodat ik wel aan het werk ga, maar ook blijf! [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Grafisch Lyceum, waar? Ik zit in Utrecht, hahah.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Het spijt me, maar ik zit nog op school. Het is nu weliswaar pauze, maar die is bijna afgelopen...
    Ik kan je misschien hypnotiseren? ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    ga een paar rondjes om je huis heen rennen :') wedden dat je dan energie tekort hebt?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik wil wel maar ik kan helaas niet aangezien ik niet denk dat je in de buurt woont maar goed

    Doe anders iets waar je anders altijd rustig van word? Misschien helpt dat


    Physics is awesome

    Vivace schreef:
    Ik kan je misschien hypnotiseren? ;]

    als je dat via telepatie kan, heel graag (cat)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 13:07 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ga rondjes rennen. :'D
    En bindt daarna jezelf vast. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.