• Een meisje was op haar elf jarige leeftijd ontvoert en werd daar tot op de dag van vandaag vast gehouden, vijf jaar lang.
    Wat doe je als je na een paar jaar plotseling op de straat staat? Niets, je kan niets. Je kan nergens heen, je ouders die vermoord zijn omdat ze je kwamen zoeken zijn er niet meer, je hebt geen geld. Zou je moeten inbreken om te overleven?
    Je staat op straat! is het enige wat dan door je hoofd spookt. Alleen...


    Ik kreeg dit idee daarnet en zat eerst te denken om het een fanfiction met OneDirection te maken omdat ik die guys zo geniaal vind xd.
    Maar nu zit ik te twijfelen...

    Komt dit soort verhaal al ergens anders voor?
    Dan ook met 1D?
    Fanfic or not?


    Als jullie dit in willen vullen, svp?
    xoxo


    ' Nyctophilia '

    Ik vind het niet echt realistisch, iedereen weet dat je dan ergens terecht kan.
    Maar anders zou ik er echt geen fanfic van maken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind het niet echt realistisch, iedereen weet dat je dan ergens terecht kan.
    Maar anders zou ik er echt geen fanfic van maken.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Assassin schreef:
    Ik vind het niet echt realistisch, iedereen weet dat je dan ergens terecht kan.
    Maar anders zou ik er echt geen fanfic van maken.


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    Assassin schreef:
    Ik vind het niet echt realistisch, iedereen weet dat je dan ergens terecht kan.
    Maar anders zou ik er echt geen fanfic van maken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Assassin schreef:
    Ik vind het niet echt realistisch, iedereen weet dat je dan ergens terecht kan.
    Maar anders zou ik er echt geen fanfic van maken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Assassin schreef:
    Ik vind het niet echt realistisch, iedereen weet dat je dan ergens terecht kan.
    Maar anders zou ik er echt geen fanfic van maken.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Komt dit soort verhaal al ergens anders voor? ja
    Dan ook met 1D? nee
    Fanfic or not? nee


    comfort in c h a o s

    Assassin schreef:
    Ik vind het niet echt realistisch, iedereen weet dat je dan ergens terecht kan.
    Maar anders zou ik er echt geen fanfic van maken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Assassin schreef:
    Ik vind het niet echt realistisch, iedereen weet dat je dan ergens terecht kan.
    Maar anders zou ik er echt geen fanfic van maken.


    Je kunt gerust leiden aan een of ander trauma, waardoor je niemand meer vertrouwt, je bent zowieso niet meer vertrouwd met de echte wereld, dus misschien kan dat er ook iets mee te maken hebben...


    Wat ik me ook nog afvraag en belangrijk is voor het verhaal: wat gebeurde er die hele vijf jaar met haar en waarom werd ze ontvoerd? Was het toeval, of eerder een complot..?
    En na 11 jaar herinner je je ouders nog wel, of er moet weer iets psychologisch aan te pas komen, waardoor ze alles is vergeten, een soort van Black-out... (Denk hier zeker eens over na ^^)

    But owkey xD
    Ik hoop gewoon dat je hier wat aan hebt ^^
    Ik zou er zelf geen fanfic van maken, en ik zou er nog iets bij verzinnen. Momenteel draait het bij haar op het overleven, maar er kunnen misschien nog wat factoren komen die het haar moeilijker maken, waardoor er nog iets gebeurt, waardoor ze moet vluchten of iets dergelijks. ;) Anders kan het wat eentonig worden en mist het verhaal spanning...

    xx, Plushie

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 21:12 ]

    Assassin schreef:
    Ik vind het niet echt realistisch, iedereen weet dat je dan ergens terecht kan.
    Maar anders zou ik er echt geen fanfic van maken.


    I was an angel living in the garden of evil