• Sorry voor de vele topics, ik ben zo onactief geweest op Q dat ik nu zoveel kwijt moet! krijg nou het heen-en-weer. D:

    maar goed, wat ik me af vroeg, zijn jullie wel eens 'verliefd' geweest op een docent(e)? :'D

    TELL ME.

    oh en niks raars van mij gaan denken hoor. Ik vroeg me dit gewoon af omdat ik net een story las over een leerling/leraar relatie. :'D

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 20:21 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Nee. Ik zie soms wel een paar knappe docenten voorbij komen, maar meer ook niet. 8D


    Full of envy behind that anonymous mask

    Necromancer schreef:
    Nee. Ik zie soms wel een paar knappe docenten voorbij komen, maar meer ook niet. 8D

    Nou ik verwachtte wel een heel zwijmelverhaal enzo :C maar goed, dat kan gebeuren ~ x'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Nee, ze zijn allemaal te oud D: En 1 leraar die is jong maar die werkt me op de zenuwen o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Iell :c nee.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee:Y).


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik zal het wel zeggen als er ooit een knappe docent door mijn school wandelt.


    SLOAN.

    Ja, op mijn kleuterlerares. Ik was er heilig van overtuigd dat ik met 'r kon trouwen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ieuw, nee


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Peeta schreef:
    Ik zal het wel zeggen als er ooit een knappe docent door mijn school wandelt.

    Doe dat maar, en neem gelijk een foto :Y)

    WAT ZIJN JULLIE SAAI ZEG! /flips table

    jk, lieve users -pat pat-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Nee, meer dan iemand aantrekkelijk vinden is het niet geworden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Rivendell schreef:
    Ja, op mijn kleuterlerares. Ik was er heilig van overtuigd dat ik met 'r kon trouwen.

    LOL dat is best wel erg schattig, naahw. _O_


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ja op mijn uberknappe gymleraar van 22 (wbw)
    Oke, maar niet écht verliefd. Meer leuk vinden :9~

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 20:20 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Avignon schreef:
    Iell :c nee.

    Teachers are tha living hell


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Negligible schreef:
    Ieuw, nee


    Ex astris, sciencia

    Doujinshi schreef:
    (...)
    LOL dat is best wel erg schattig, naahw. _O_


    Schattig? Je weet niet hoe hard ik gehuild heb toen mijn moeder me vertelde dat ik dat niet mocht.(no_chears)


    Have you ever been alone in a crowded room?