• Ik heb vandaag aan de jongen die ik leuk vind bekend dat ik hem leuk vind. W hadden op school een actie datje voor vandaag rozen kon versturen, en ik had er een naar hem verstuurd, anoniem. Uiteindelijk heb ik hem verteld dat hij van mij kwam. Zijn reactie: lief, daarna nog een sms'je: alleen maar lief van je.
    Nu voel ik me best kut, want het ziet er niet naar uit dat hij mij ook leuk vind. Maar goed. even mijn hart gelucht.

    Dus, nog iemand die zijn crush een liefdesverklaring heeft gegeven?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Enige wat ik mee gemaakt hebt qua jongens is;
    - Iemand die me liet lachen, ken hem maar vaagjes
    - Buitenlanders die opeens tegen me praatte in het buitenlands.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nee, valentijnsdag is voor mij gewoon een dag zoals alle andere.
    Maar dat is inderdaad vervelend, sterkte ermee!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Hm, het zou eventueel ook kunnen dat hij ook redelijk verlegen is en niet goed wist hoe hij erop moest reageren?

    Maar het is in ieder geval goed en dapper van je dat je het gedaan hebt vind ik! <3

    En nee, ik heb (helaas?) niemand om een liefdesverklaring aan te geven (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Britsanity schreef:
    Nee, valentijnsdag is voor mij gewoon een dag zoals alle andere.
    Maar dat is inderdaad vervelend, sterkte ermee!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zie het van deze kant: hij reageerde wel normaal, toch? Het had ook kunnen zijn dat ie je ging uitlachen, dat soort jongens heb je namelijk helaas ook.
    En wat Remembrall zegt, misschien is hij gewoon heel verlegen en wist ie niet zo goed wat ie moest zeggen!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    K heb "hetzelfde" gedaan, een kaart gestuurd, nog steeds geen reactie :Y)

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 17:45 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Woodcroft schreef:
    Zie het van deze kant: hij reageerde wel normaal, toch? Het had ook kunnen zijn dat ie je ging uitlachen, dat soort jongens heb je namelijk helaas ook.
    En wat Remembrall zegt, misschien is hij gewoon heel verlegen en wist ie niet zo goed wat ie moest zeggen!


    Idd k ben een keer uitgelachen, serieus dit wil je veel liever


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Drie jongens uit mijn klas gingen helemaal hysterisch doen en zeggen dat er iemand op mij verliefd is en mij vrijdag een roos gaat geven, lolll. 8D (Onze rozen komen pas vrijfuckingdag jdshfkjhde)

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 17:49 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Jij had tenminste het lef om het te zeggen!
    Ik vind dit echt dapper van jou, denk daar maar aan!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury