• Hii, jullie weten allemaal dat het vandaag valentijnsdag is,
    alleen zijn heel veel mensen single en vinden heel veel mensen valentijnsdag gewoon een commercieel gedoe.
    Toch had ik het idee om iedereen een fijne valentijnsdag te geven, en dan ook echt iedereen.
    In dit topic laat je een lief berichtje achter voor al je Q-buddy's.


    Ik heb hier al eerder een topic voor gemaakt maar die kan ik niet terug vinden, dus drop je lieve berichtjes hier!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    The universal language of art.

    Have an amazing day girls (bloos)


    Life is hard and then we die

    Idd, ik heb zo iets van al die andere feestdagen zijn tegenwoordig commercieel en gewoon het idee van een Dag van de Liefde is toch een heeel leuk idee <3


    Dus, bij deze: ik wens aan al de lieve en geweldige (en soms ietwat chagerijnige) en fantastische meiden (en paar jongens) een hele leuke dag! Vandaag is de dag om je voorraad zijmelfilms te bekijken, leuke dingen met je vriendinnen te doen en gewoon te zwijmelen bij ook andermans liefdesverhalen <3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    hm nou okay, fijne dag allemaal (krul)
    Voor mij werkt het niet want ik moet me kapot leren :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Allemaal een hele fijne valentijnsdag terwijl ik met mijn 5 valentijns naar Parijs ga. Jammer genoeg zijn ze nu hun More Than This videoclip aan het opnemen...

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 17:08 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...



    Lololol


    quidquid excusatio prandium pro