• Fireflocks is een Fantasy RPG over een groep vrienden die in een trein willen stappen naar Oostenrijk, maar perongeluk in een totaal in de verkeerde trein belanden. Wanneer ze aankomen, blijken ze in een land gekomen te zijn aan het einde van het treinspoor. Een land, totaal gemaakt van hun kinderdromen. En iedere dag leven ze een andere droom van een andere persoon uit de groep uit hun kindertijd. Een betekenisvolle droom, een fijne droom of soms een nachtmerrie. Maar in deze dromen kunnen ze niet wakker worden. Wanneer de droom afgelopen is, komen ze in een andere droom terecht. Er zijn 100 dromen precies voor hun kindertijd afgelopen is en ze wakker kunnen worden. Maar in de dromen komen ook geheimen aan het daglicht. Wat zal er gebeuren wanneer er ruzie ontstaat over dromen? Zal de vriendengroep uit elkaar gaan? Er is maar 1 ding dat ze moeten onthouden: Wanneer je in je eentje een droom verlaat, zul je sterven in een nachtmerrie. Kunnen ze dit onthouden?

    Ik weet dat het nogal ingewikkeld is, maar ik hoop dat jullie het snappen! Zo niet is deze RPG gefaald, is ook niet erg. :p
    Ik heb nodig:

    -Beste vriendin van hoofdpersoon
    -Geheime crush van hoofdpersoon
    -Een stelletje
    -3 meisjes
    -3 jongens

    Je mag maximaal twee personen.

    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd: (Niet jonger dan 18, niet ouder dan 20)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Waarschuwen:

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 20:03 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Rol: Hoofdpersoon
    Naam: Sophia
    Achternaam: Grey
    Volledige naam: Sophia Alice Grey
    Leeftijd: 18
    Karakter: -Vul ik later in
    Uiterlijk: -Vul ik later in
    Extra: /
    Waarschuwen:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jooj, leuk ^^
    Ik vul zometeen een meisje in =D
    Alleen, wat is het verschil tussen een gewoon meisje en de hoofdpersoon precies?
    Want is het niet een beetje vaag als je in een RPG de aandacht vestigt op een specifiek persoon?

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 20:44 ]


    Cookies!

    Rol: een meisje
    Naam: Maya
    Achternaam: Mentz
    Volledige naam: Maya Mentz
    Leeftijd: Net 18
    Karakter: Maya is nogal verdwaald. Ze weet niet precies wie ze is of wie ze wilt zijn en is daarom nogal vaak erg afwezig. Als ze het gezellig heeft vergeet ze haar zorgen en is ze haarzelf zonder er erg in te hebben, maar ze is een denker en dat ze zoveel denkt gaat ten koste van dat ze is wie ze is. Dan raakt ze in de war en klapt ze dicht. Ze is wel erg fantasierijk en creatief.
    Uiterlijk:


    Extra: Maya is soms dus erg stil en het lijkt alsof ze vaak van humeur wisselt. Dat is echter niet zo, het ligt eraan hoe diep ze in gedachten is verzonken.
    Waarschuwen: Ja

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 20:30 ]


    Cookies!

    Er gaat zich toch nog wel iemand inschrijven he o:?


    Cookies!