• ik ga een meeting van Friesland organiseren! dus woon je in friesland en wil je graag mee doen aan de meeting? geef je op! we gaan naar Leeuwarden toe.

    Gaat niet door!

    deelnemers:

    Szerelem
    Pseudoniem
    Camellia
    Fayan
    Pollux
    Wandering

    plaats:

    Leeuwarden

    ideeën wat we gaan doen:

    rond hangen in de stad

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 14:55 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Misschien, zet me er nog maar niet bij aangezien het echt nog niet zeker is. Maar op welke datum dan? Dat moet ik eerst wel even weten.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    in de voorjaarsvakantie, welke dag is nog niet bekend.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    ik wil eerst een datum weten voor ik zeg dat ik kom. :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Je kan beter maar gewoon een datum prikken denk ik, als veel mensen dan niet kunnen hoor je het wel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja, nouja ik kan iig niet op 24 februari, de woensdag in de vakantie en 1 maart.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    zaterdag 25 febr., maandag 27 febr., dinsdag 28 febr., vrijdag 2 maart,zaterdag 3 maart bijven over dan.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 21:18 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    ik weet niet of ik nu nog wel mee kan, ik heb mijn enkelbanden gescheurt en ik krijg volgende week, de dinsdags iets om zodat ik mag lopen. ik zit nu in het gips.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Szerelem schreef:
    ik weet niet of ik nu nog wel mee kan, ik heb mijn enkelbanden gescheurt en ik krijg volgende week, de dinsdags iets om zodat ik mag lopen. ik zit nu in het gips.


    Dan moet je dat even in de beginpost zetten eh.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    ik kan gewoon mee gaan, ik red me prima op krukken. dus welke datum wordt het?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik wil me wel opgeven maar ik kan alleen maandag. Anders niet. Ik ben de hele vakantie volgeplant met stage en werken...

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 12:05 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    De voorjaarsvakantie lukt voor mij ook niet meer, ben helemaal volgepland..

    ik wil wel, dan misschien op een zaterdag wanneer iedereem vrij heeft van zijn werk??


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    zou kunnen, anders misschien deze zaterdag ofzo?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik kan alleen volgende week zaterdag. Deze week moet ik werken.
    Dat wordt hem niet voor mij. kut


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    de zaterdags? ik denk dat ik volgende week weer moet werken... als ik tenminste goed kan lopen op min loopgips. dus... we moeten een andere dag hebben.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.