• Tien vrienden besluiten naar een huis te gaan, waar men claimt dat het er spookt. Zij zijn hier, om het tegendeel te bewijzen. Maar wat als één van de jongens ontvoerd wordt en uiteindelijk blijkt dat er juist wel geesten in het huis zijn? Wat als één van de meisjes bezeten wordt door één van de duivels die in het huis rondspookt? En wat, als de acht overgebleven jongeren erachter komen dat er onder het huis een graf is, er geen ontsnapping aan is en ze elkaar één voor één zien sterven?

    “Ssh.. I think they're watching us.”
    “Who?” she asked, as a loud scream echoed through the house.


    Ik ga het verhaal eerst nog een beetje afwerken en zo, en als ik het echt leuk vindt ga ik hem activeren. Omdat dit ideetje toch al een tijdje in mijn hoofd zit. (:

    I need:
    - Drie vriendinnen.
    Let op: Eén moet een bitch zijn en ééntje moet heel verlegen zijn.

    - Beste vriendin jongens.
    Een meisje die heel erg bezorgd is.
    -Beste vriendin hoofdpersoon.
    Een beetje een apart meisje.


    Invullen:
    Rol:
    Volledige Naam:
    Leeftijd en geboorte datum:
    Karakter:
    Uiterlijk, bekend persoon. Naam erbij zetten:
    Hobby's:
    Titel:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 10:02 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Mij ook haha, de link?:$:Y)

    iloveuu schreef:
    Mij ook haha, de link?:$:Y)

    Yes shure! (:

    Wanneer kies je de rollen, of zet je het verhaal online? ;x


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    Wanneer kies je de rollen, of zet je het verhaal online? ;x

    Wanneer het verhaal online staat, denk ik. En als jullie willen, maybe eerder. -a-


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Heb je nog rollen nodig of is alles al vergeven hihi?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    liefsamyx schreef:
    Heb je nog rollen nodig of is alles al vergeven hihi?

    Je mag nog maken hoor. (:

    Rol: Maakt niet zoveel uit, kijk maar wat je het beste uitkomt!
    Volledige Naam: Amy Michelle Davids
    Leeftijd en geboorte datum: 17, 5 september 1994
    Karakter: Amy Michelle is een uitgaand meisje. Ze flirt graag maar als ze eenmaal een vriend heeft is ze daar ook echt trouw aan en zal ze alles doen om hem bij haar te houden. Ze komt vaak heel bitchy over tegen mensen die ze niet zo goed kent maar als je haar goed kent dan zul je ook merken dat ze heel lief, rustig en behulpzaam is.
    Uiterlijk, bekend persoon. Naam erbij zetten:


    Kim Dash
    Hobby's: Haar favoriete bezigheden zijn uitgaan met haar vriendinnen, shoppen en fotografie. Hier is ze ook erg goed in. Ook krijgt ze vaak te horen dat ze een mooie stem heeft en dat ze daar echt iets mee moet gaan doen maar hier is ze echter toch iets te verlegen voor.
    Titel: Oke, hier ben ik veelste slecht in dus laat ik t vooral niet proberen :U

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 18:56 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rol: Beste vriendin jongens
    Volledige Naam: Darcy Earlene Neville, haar roepnaam is Darcy. Haar tweede naam spreek je uit als 'Arlien' en haar achternaam moet je op z'n Frans uitspreken, dus als 'Névieje'. Darcy wordt door haar vrienden vaak Lee Neville genoemd.
    Leeftijd en geboorte datum: Darcy is zestien jaar oud. Ze is geboren op een warme zomerdag in het jaar 1995, om precies te zijn op 30 juli.
    Karakter: Als je Darcy voor het eerst zou ontmoeten zul je haar een lief, spontaan en vrolijk meisje vinden. Dat is ze ook. Haar glimlach werkt betoverend bij mensen. Het laat je grootste zorgen verdwijnen. Darcy is zo'n meisje die alles zegt wat ze denkt. Ze kan goed voor zichzelf opkomen. Ook is ze nogal nieuwsgierig aangeled, waardoor ze zich te vaak bemoeid met anderen.
    De meeste mensen beschouwen Darcy als een echte doorzetter. Opgeven is niets voor haar. Als ze eenmaal een doel voor ogen heeft is ze vastberaden haar doel te bereiken, of het haar nou veel moeite moet kosten of niet. Op school staat ze bekend als de druktemaker van de klas. Ze is er drukker met praten en lachen, dan met haar huiswerk. De docenten vinden het allemaal wel best, Darcy haalt toch goede cijfers en zij krijgen hun loon heus wel.
    Overigens is Darcy een erg bezorgd meisje, overbezorgd is misschien een betere benaming. Ze kan namelijk uren aan je hoofd zeuren of het wel goed met je gaat. Ook wordt ze helemaal panisch als een van haar vrienden bijvoorbeeld niet op de afgesproken tijd op een bepaalde plek is. Dan spoken de meest gruwelijke scenario's door haar hoofd. Aangezien Louis, Niall, Harry, Zayn en Liam er een handje van hebben om steeds te laat te komen valt haar gedrag over hen nog wel mee.
    Bijna zeven jaar geleden was Darcy's toen twintigjarige zus Leigh-Anne ineens spoorloos verdwenen. Na een avondje stappen is ze niet meer thuisgekomen. Ze hebben haar nooit weer gevonden. Volgens haar ouders is dit de reden van Darcy's overbezorgde gedrag.
    Uiterlijk, bekend persoon. Naam erbij zetten:


    Het meisje op de foto is Kat Deluna
    Hobby's: Darcy heeft vroeger vijf jaar aan waterpolo gedaan, maar dat moest ze opgeven door een blessure. Tegenwoordig sport ze niet. Wel is ze een bekend gezicht bij het plaatselijke kattenpension. Darcy houdt van katten en in haar vrije tijd is ze vaak druk bezig om de katten die in het pension verblijven te vertroetelen.
    Net als ieder ander meisje houdt Darcy ervan om met haar vriendinnen leuke dingen te doen, zoals over jongens roddelen, shoppen, uitgaan, meidenavonden te houden en films te kijken.
    Titel: House of Hell

    Zou je me kunnen waarschuwen als je begint?

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 12:24 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Heb je nog nodig? ;p


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    Heb je nog nodig? ;p

    Haha, ja hoor! Ik heb denk ik al 2 vriendinnen, dus moet er nog één.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 21:33 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Rol: Beste vriendin hoofdpersoon? Kijk maar waar je haar voor kunt gebruiken (:
    Volledige Naam: Maddison Gabriëlla Swarek.
    Leeftijd: 17. || Geboren op 29 september 1994.
    Karakter:Maddison is een erg creatief en enthousiast meisje. Ze heeft een goed gevoel voor humor en kan goed improviseren. Een eigenschap die ze vaak nodig heeft , aangezien ze nooit echt nadenkt voordat ze iets doet. Ze praat veel , maar is nooit echt serieus, terwijl ze dit best kan zijn. Anderen bestempelen haar al gauw als raar aangezien ze vaak moeite heeft met zich een houding aannemen rondom nieuwe mensen wat regelmatig voor de meest genante situatie's zorgt. Slechte eigenschappen van Maddison zijn dat ze ontzettend ongeduldig is, gauw afgeleid is en dat ze vaak tè hoge eisen aan zichzelf stelt.
    Uiterlijk:


    Pixie Lott.
    Hobby's: Al is het meer een interrese , dan een hobby, Maddison leest graag over eeuwenoude mythe's en legende's, of dingen zoals geesten en engelen. Ze gelooft in het paranormale, vandaar haar interrese in dat soort dingen. Al is deze interrese ook weer een andere reden waarom mensen haar vaak als raar bestempelen.
    Titel: Ik ga voor je denken (:

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 21:55 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.