• Tien vrienden besluiten naar een huis te gaan, waar men claimt dat het er spookt. Zij zijn hier, om het tegendeel te bewijzen. Maar wat als één van de jongens ontvoerd wordt en uiteindelijk blijkt dat er juist wel geesten in het huis zijn? Wat als één van de meisjes bezeten wordt door één van de duivels die in het huis rondspookt? En wat, als de acht overgebleven jongeren erachter komen dat er onder het huis een graf is, er geen ontsnapping aan is en ze elkaar één voor één zien sterven?

    “Ssh.. I think they're watching us.”
    “Who?” she asked, as a loud scream echoed through the house.


    Ik ga het verhaal eerst nog een beetje afwerken en zo, en als ik het echt leuk vindt ga ik hem activeren. Omdat dit ideetje toch al een tijdje in mijn hoofd zit. (:

    I need:
    - Drie vriendinnen.
    Let op: Eén moet een bitch zijn en ééntje moet heel verlegen zijn.

    - Beste vriendin jongens.
    Een meisje die heel erg bezorgd is.
    -Beste vriendin hoofdpersoon.
    Een beetje een apart meisje.


    Invullen:
    Rol:
    Volledige Naam:
    Leeftijd en geboorte datum:
    Karakter:
    Uiterlijk, bekend persoon. Naam erbij zetten:
    Hobby's:
    Titel:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 10:02 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Wil je nog meer rolletjes of is het zo wel goed? Haha. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yowic schreef:
    Wil je nog meer rolletjes of is het zo wel goed? Haha. :Y)

    Uhm.. Beste vriendin hoofdpersoon zou ik ook wel willen of je mag ook beste vriendin jongens doen? (krul)
    Edit: Dit is mn andere acc. xd

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 17:28 ]

    Lebanese schreef:
    (...)
    Uhm.. Beste vriendin hoofdpersoon zou ik ook wel willen of je mag ook beste vriendin jongens doen? (krul)


    Ik doe wel beide. Dan moet je maar kiezen of je ze gebruikt, ik verveel me toch! :Y)
    Edit: I know. (:

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 17:29 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Beste vriendin hoofdpersoon.
    Volledige Naam: Yenthl Heather Fleming. Yenthl heeft best een moeilijke naam en moet haar naam vaak vijf keer spellen tegen mensen die ze opnieuw ontmoet. Ze heeft het er dan ook flink op tegen als mensen haar naam verkeerd spellen.
    Leeftijd en geboorte datum: Yenthl is negentien jaar oud en dus vrij op leeftijd. Ze is geboren op 5 februari in het jaar 1993.
    Karakter: Yenthl is vrij jongensachtig. Ze is niet bang om haar handen vies te maken en heeft ze eigenlijk ook liever vies als schoon. Ze is wel iemand die met jongens én meisjes omgaat. Ze heeft met beiden dingen die ze leuk vindt en passies die ze met ze deelt. Ze is eigenlijk iemand die ertussenin staat, iemand die de groep 'sluit' en compleet maakt. Dat zeggen de meesten ook tegen haar, maar zelf ziet ze het niet zo.
          Yenthl heeft een heel apart soort humor. Bijna niemand snapt het, maar zijzelf kan er uren om dubbel liggen. Ja, ze heeft het trekje om om haar eigen grappen te lachen. Ze schaamt zich wel een beetje voor haar humor, omdat het ook niet altijd even 'leuk' is om te horen, maar ze is blij dat ze tenminste als enige van haar familie humor in zich draagt.
          Yenthl is liever lui als moe. Ze is actief, maar heeft eigenlijk nooit zin om van haar stoel op te staan. Het liefst brengt ze de zondag door voor de televisie met een paar chocoladerepen, maar doordeweeks speelt ze af en toe nog wel eens een potje voetbal.
          Yenthl is ook iemand die soms heel arrogant uit de hoek kan komen. Ze heeft altijd het woordje klaarliggen en voelt zich gedwongen om het laatste woord te hebben. Ze snauwt anderen helemaal af als ze commentaar geven en komt dan scherp uit de hoek. De meesten begrijpen dit nu wel en kijken haar niet meer zo gek aan als ze in één keer een bitchy opmerking uit haar mond laat vallen.
    Uiterlijk:


    Yenthl is een meisje met een vrij standaard uiterlijk. Dit haat ze juist, ze wil graag opvallen en apart zijn. Om één van deze redenen heeft ze haar haren felrood geverfd. Officieel is Yenthl ook geboren met rode haren, maar die hadden een lichte, kastanjebruine kleur die ze verafschuwde. Yenthl is lang en zeker niet dik. Ze weegt met haar 1,78M maar 50KG, wat dus vrij licht is voor een 19-jarig meisje. Ze is blij met haar lengte, hoewel ze altijd haar 5CM hakken bij haar lengte optelt. Eigenlijk is ze dus maar 1,73M. Yenthl houdt van make-up en zou ook niet zonder naar buiten gaan. Dit is eigenlijk het enigste meisjeachtige aan dit meisje. Haar lippen kleurt ze meestal in met felrode lippenstift. Haar lichtgroene ogen accentueert ze met eyeliner, mascara en soms wat glitteroogschaduw. Yenthl is dol op glitters. Bij feestjes gaat Yenthl ermee los en kan ze niet meer zonder.
          Yenthl's kledingstijl is vrij standaard. Meestal draagt ze een bloesje of een skinnyjeans maar met kleuren blijft ze vrij standaard. Het meeste heeft ze zwart en wit in haar kast hangen. Qua kleren hangen er meestal hoodies en spijkerbroeken, want veel meer qua kleren heeft ze ook niet.
          Liz Lee
    Hobby's: Yenthl is niet echt een meisje van hobby's. Als ze haar hobby's op zou moeten schrijven zou ze niet veel verder komen als slapen en eten. Ze is zelfs een beetje lui. In haar vrije tijd tekent ze wel, maar goed wil ze zichzelf niet noemen. Eén van haar tekeningen is deze. Dit is dan ook degene waar ze het meest trots op is, maar perfect wil ze hem niet noemen. Ze is ook dagenlang aan het experimenteren met verschillende potloden om schaduwen beter te maken.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 20:33 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Er komt er nog een aan, cuz I'm bored. (:
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Euh, you choose (:
    Volledige Naam: Kyndal Ann Lawrence, over het algemeen word ze gewoon bij haar hele voornaam genoemd. Haar naam spreekt je gewoon uit 'Kendall', maar het is gewoon anders geschreven. Omdat haar ouders dat zo wilden.
    Leeftijd en geboorte datum: Ze is nu zeventien jaar oud. Kyndal is geboren op 28 januari in het jaar 1994.
    Karakter: Een rasechte bitch en ze weet het. Opvliegend, grote mond en manipulatief zijn algemene eigenschappen die Kyndal bezit. Dat ze vroeger heel vaak alleen thuis was is op haar karakter gaan werken. Omdat haar ouders bijna nooit thuis waren ging, de toen nog lieve en brave, Kyndal om met een foute jongen. Dankzij hem is er een knop omgegaan in haar. Door die jongen keerde ze zich tegen haar ouders en werd ze het gemene meisje dat ze nu is. Ze heeft tegen alles en iedereen nu een grote mond. Als ze nu iemand niet aardig vind, laat ze dat goed merken. Indiana komt arrogant over tegen sommige mensen, de blikken die ze geeft, maar daar heeft ze verder geen boodschap aan. Ze doet gedraagt zich gewoon hoe dat ze zich wilt gedragen. Toch, als je voorbij haar gemene karakter kijkt is ze echt een eenzaam meisje. Die kant van zichzelf laat ze nooit aan iemand zien. Alleen haar vriendinnen weten dat ze ook aardig kan zijn. Kyndal houd van aandacht en het liefst staat ze de hele dag door in de spotlights. Ze houd niet van vechten, maar als het echt moet slaat ze iemand van zich af. Over het algemeen heeft ze mensen die voor haar vechten. Het is meer dat ze aardig doet in hun gezicht en achter hun rug om niet. Alleen als Kyndal iemand écht kent zou ze eventueel, als haar humeur daar naartoe staat, aardig doen. Dat is dan ook nog iets: ze plant alles van haar dag rond haar humeur. Aan de hand van hoe ze zich voelt of hoe haar stemming is, plant ze haar afspraken. Merendeel van de week is ze volop bezig met haar dagen vol te plannen, hoe weinig zin ze ook heeft, maar toch moet ze het huis uit anders vind ze het verstikkend om hele dagen door in hun huis te zitten.
    Uiterlijk:

    Brittany Snow.
    Het eerste wat op zal vallen als je naar haar gezicht kijkt, zijn haar felle, blauwe ogen. Het fijne van haar ogen is, vind ze zelf, dat je niet zomaar alles aan haar ziet. Bijvoorbeeld als er iets mis is met haar. Wat ze ze zelf ook wel fijn is, is haar lengte. Ze is namelijk maar 1.70, volgens haar een goede lengte. Kyndal is lang, maar toch ook wel fragiel. Haar lichte blonde haar hangt elke dag is grove krullen over haar schouders. Kyndal's haren zijn heel dik en soms zijn haar elastiekjes te dun, zodat ze geen staarten of vlechten in kan doen. Sinds kort heeft ze dikkere en kan het wel. Af en toe stijlt ze haar haren. Dat is echt alleen als ze daar tijd voor heeft. Waar ze erg van houd is winkelen, daarom loopt ze ook altijd met de meest trendy kleding en veel make-up. Haar ogen maakt ze niet met al te veel oogschaduw op, want dat vind ze zelf niet zo heel mooi, maar lipgloss doet ze wel in allerlei kleuren. Mascara doet ze wel heel erg veel op. Haar hele garderobe bestaat eigenlijk uit zwart, wit en lichtroze ook valt haar garderobe een beetje onder nautical. Een beetje marine-achtige kleuren en streepjes. Dat zijn haar favoriete kleuren. Soms heeft ze ook wel felle kleuren aan. Ondanks dat ze toch 1.70 loopt ze altijd op hakken. Sinds ze op hakken loopt, loopt ze bijna nooit meer op lage schoenen. Dat vind ze nu niet fijn meer. Vergeleken bij haar lengte, weegt ze niet echt veel. Ze weegt namelijk maar om en nabij de 50 kg.
    Bij haar kleding draagt ze meestal leuke sieraden en sjaaltjes. Nooit gaat ze de deur uit zonder iets leuks erbij. Ze heeft eigenlijk altijd wel leuke accessoires om erbij te combineren. Printjes is ze ook gek op. Maar alleen kleine stukjes met print. Meestal draagt ze gewoon kleding met basiskleuren met leuke dingen erbij. Ze draagt veel skinnyjeans. Met topjes, bloesjes, polo's en vestjes. Haar favoriete kledingstuk is toch echt haar leren jasje met drie-kwart mouwen.
    Hobby's: Haar hobby is winkelen, iets wat ze hele dagen door zou kunnen doen. Later wilt ze het liefst modeontwerpster worden en daar is ze nu al heel veel mee bezig. Het liefst sleept ze haar ontwerpboek overal mee naartoe. Verder is ze ook erg sportief. Ze voetbalt namelijk vier avonden in de week. Een keer in de twee weken heeft ze een wedstrijd. Kyndal vind zelf dat het erg goed gaat bij het voetballen. Met deze sport kan ze haar agressie kwijt.
    Verder houd ze van filmavondjes met vriendinnen, het strand en ze is verslaafd aan haar Blackberry.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 20:34 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Beste vriendin van de jongens.
    Volledige Naam: Aphrodite Moirae Rhodes. Ze is vernoemd naar de Griekse godin Aphrodite, de godin van de liefde en de schoonheid. Haar tweede naam betekent 'het lot'. Nooit wordt ze genoemd bij haar volledige naam, iedereen noemt haar Dite.
    Leeftijd en geboorte datum: Dite is achttien jaar oud. Ze is geboren op 24 december in het jaar 1994, dus ze is jarig op dezelfde dag als Louis.
    Karakter:
    Uiterlijk:



          Sarah Hyland
    Hobby's:

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 20:25 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik heb zojuist besloten dat de beste vriendin ook meegaat, dus als iemand nog beste vriendin van hoofdpersoon wilt invullen, go ahead. :Y)


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Rol: de vriendin verlegen.
    Volledige Naam: Noa Lily Smith
    Leeftijd en geboorte datum: 25 februari 1993
    Karakter: Ze is erg verlegen bij mensen die ze niet kent, maar bij mensen die ze wel kent is ze al minder verlegen. Ze is grappig en houd heel erg van mode. Ze doet daarom ook een mode opleiding.
    Uiterlijk, bekend persoon. Naam erbij zetten:

    ariana grande.
    ze heeft rood haar, haar lengte is 1.68
    Hobby's: ze houd van mode, en speelt voetbal.

    wil je me waarschuwen wanneer het begint?
    xx

    Heb je nog rollen nodig?
    xoxo


    ' Nyctophilia '

    Ik vul dan wel bestfriend in (:
    Maar eerst shoarma eten xd.
    xxx


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    Ik vul dan wel bestfriend in (:
    Maar eerst shoarma eten xd.
    xxx

    Thankyoeee!

    Olaaaa (:
    Here it iss...


    Rol: Vreemde bestfriend van hoofdrol speelster.
    Volledige Naam: Emilie Daria Simpson
    Leeftijd en geboorte datum: Emilie is geboren op de 24e van november, in het jaar 1995.
    Karakter: Emilie kan een best druk meisje zijn. Als ze iets in haar hoofd heeft, moet ze het gedaan hebben. Ze doet altijd de gekste dingen, zoals de cinnamon chalenge. Of van een hoge brug af duiken. Ze is een bezig typetje. Ze heeft gekke giechels, dat is waar ze ook bekend om staat. Ze heeft de "Ariana-Grande-Giggle".
    Deze giechels komen altijd na haar droge en nergens opslaande opmerkingen.
    Voor de rest is Emilie een persoon dat graag wat voor anderen doet, no mather of het een foute opdracht is. Ook is ze een erg spontaan en vriendelijk meisje.
    Als zij iets eng vind, dat beeft ze een beetje. Maar voor de rest kan je het weinig aan haar zien, wél horen, want dan giechelt ze weer. ^^
    Uiterlijk:


    Hobby's: Bloggen, de gekste foto's maken, handstanden maken. Maar vooral, met haar beste vriendin zijn. Samen maken ze de gekste foto's en doen ze de lachwekkendste dingen. Vaak hebben ze samen een slappelach aanval.
    Titel: Ssh.. I think they're watching us / There's no escape / We can't hide -?


    ' Nyctophilia '

    Ik ga geen rol invullen, maar zou je me alsjeblieft de link van je verhaal willen sturen als hij online staat? Ik vind het echt een geniaal idee.


    Food.

    Scharry schreef:
    Ik ga geen rol invullen, maar zou je me alsjeblieft de link van je verhaal willen sturen als hij online staat? Ik vind het echt een geniaal idee.

    Yes ofcourse! :Y)
    Edit: dit is me andere acc, lol.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 21:22 ]