• Genre: Onbekende personen, komedie en romantiek.

    Acht beste vrienden en vriendinnen gaat samen naar het zonnige Spanje op vakantie. Het is de eerste keer dat ze samen gaan, want ze zijn net afgestudeerd van de middelbare school. Deze Nederlandse jongeren gaan voor vier weken plezier hebben, zonnen, feesten, nieuwe mensen ontmoeten. Hoe overleven zij dit?

    Niet het meest originele verhaal, maar dit lijkt me gewoon heel leuk om te schrijven. (:



    Rollen.
    Drie meisjes. Verschillende types, verschillend uiterlijk.
    Vier jongens. Verschillende types, verschillend uiterlijk.
    Je hoeft niet te vragen of je een bepaald type mag maken, gewoon doen. Ik hou van originaliteit en geen perfecte mensen.

    Informatie.
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam: Ze komen uit Nederland, dus een Nederlandse voor- en achternaam.
    Leeftijd en geboortedatum: Tussen de 17 en 19.
    Karakter: Wees origineel. (:
    Uiterlijk: Bekend persoon, naam erbij vermelden ajb.
    Hobby's:
    Extra: Alles wat ik nog moet weten van jouw personage. Bv. familie, crush, fandom, idk vertel me maar wat leuks. (:
    Titel?
    Mag ik je waarschuwen?

    Thanksya'll. Meerdere rollen per persoon is toegestaan.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:31 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Mickey.
    Achternaam: Meijer.
    Volledige naam: Mickey Prim Meijer.
    Leeftijd en geboortedatum: Mickey is net zeventien jaar geworden. Ze verjaart op 24 december, dus lekker laat in het jaar.
    Karakter:
    Uiterlijk:


          Gemma Ward
    Hobby's:
    Extra: Alles wat ik nog moet weten van jouw personage. Bv. familie, crush, fandom, idk vertel me maar wat leuks. (:
    Titel?
    Mag ik je waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 18:20 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Voornaam: Silke word over het algemeen altijd Sil genoemd, daar is ze wel tevreden mee. Ze stelt zich ook gewoon zo voor aan anderen, gewoon als Sil van Diepen. Alleen haar ouders en leraren noemen haar nog bij haar hele voornaam.
    Achternaam: van Diepen
    Volledige naam: Silke Liesbeth van Diepen
    Leeftijd en geboortedatum: Ze is geboren op 25 januari en is nu 19 jaar oud.
    Karakter:  Vanwege haar zwemsport is ze erg competitief ingesteld en ze heeft een hekel aan verliezen. Als ze dan toch een keer verliest is ze die dag echt niet meer te genieten. Dat kan met alles doorgaan, al gaat het om dat ze gelijk heeft of zo, ze wilt altijd winnen. Bij haar is het ook een kwestie van of ze je aardig of niet, daar is ze erg standvastig in. De rest van de tijd is ze eigenlijk heel aardig, dat is dan het moment dat ze je geaccepteerd heeft. Voor de rest is ze bijna nooit chagerijnig. Dat komt bijna nooit voor, behalve in de winter wel eens. In de winter heeft ze altijd van die dagen dat ze geen zin heeft om iets te doen en dan blijft ze gewoon binnen. Op andere dagen heeft ze juist energie te veel en kan ze niet stilzitten. Dan houd ze er van om te gaan rennen door het park. Dat doet ze eigenlijk altijd wel in de weekenden. Bij haar is het echt een kwestie van of ze je aardig vind. Ze kan namelijk ineens omslaan als ze je niet mag. Mag ze je wel, zit je goed. Niet dat ze een opstoker is, maar dan houd ze liever de eer aan zichzelf. Ze staat ook heel stevig in haar schoenen en is ze heel nuchter. Sil gelooft niet zo in spirituele dingen. Overal is er wel een verklaring voor, vind ze. Ook zal ze nooit op de achtergrond blijven tijdens een gesprek. Meestal weet ze wel een manier om aandacht te trekken. Soms denken mensen dat ze áltijd aandacht zoekt, maar dat is niet zo. Nou ja, meestal klopt het ook wel, maar ze zal het nooit echt toegeven. Dat kan ze maar heel moeilijk, iets toegeven. Dat komt doordat ze echt enorm koppig is, iets wat sommige mensen irritant vinden, meestal dramt ze dan haar zin gewoon door. Ze wilt dan altijd gelijk hebben. Soms komt Sil wat arrogant over tegen sommige mensen, de blikken die ze geeft, maar daar heeft ze verder geen boodschap aan. Ze doet gedraagt zich gewoon hoe dat ze zich wilt gedragen.
    Sil is een echte losbol en heel vaak in het weekend gaat ze uit. Het is niet dat ze de hele nacht wegblijft en dan helemaal dronken thuis komt. Tuurlijk, ze houd wel van een drankje. Te veel is ook weer niet goed. Ze houd er heel erg van om dan met haar vriendinnen uit te gaan.
    Uiterlijk:

    Victoria Justice.
    Sil heeft donkerbruine, wilde krullen die ze elke dag zo over haar schouders laat hangen. Meestal laat ze het gewoon los hangen, omdat ze dat het fijnste vind. Soms zet ze haar haren echter vast. Dan doet ze het ineen staart of een knot. Sil's haar komt tot ergens halverwege haar rug. Haar ogen zijn donker, heel donkerbruin. Ze zet ze nog eens extra in de verf door ze donker op te maken. Meestal doet ze dit met mascara en eyeliner, maar soms ook met oogschaduw. Haar ogen hebben gewoon een middelgroot formaat en ze worden omringd door lange, zwarte wimpers. Verdere make-up gebruikt ze niet, behalve een beetje lipgloss dan, want haar huid is al egaal. Om dat zo te houden smeert ze er heel wat crème op. Verder heeft ze een beetje een mager postuur, maar zelf vind ze het erg dat haar heupen wat breder zijn. Daar is verder niets aan te doen, dus ze vind het nu niet erg meer. Sil's kledingstijl bestaat voornamelijk uit strakke broeken en gewoon shirtjes of topjes. Dat combineerd ze dan met een zwart, leren jasje en hoge hakken. Ze loopt niet altijd op hakken, want soms loopt ze ook op haar afgetrapte vans. Die ze geweldig vind zitten. Voor haar leeftijd. Sil is maar ongeveer 1.67 lang.
    Wat Sil echt geweldig vind zijn printjes. Zebraprint bijvoorbeeld, maar niet te veel. Als iemand te veel print aan heeft vind ze het gelijk niet mooi meer. Haar kledingstijl is vrij casual met veel neutrale kleuren, zoals zwart en wit, maar soms is het een beetje vintage met zachte kleuren. Bij die kleuren combineerd ze dan andere kleuren en printjes. Het valt dus ook een beetje onder de categorie vintage. Naast die zwart, wit en vintage kleding kun je ook strepen en marine-achtige kleuren vinden. Haar kledingstijl varieërt echt van dag tot dag. Soms kan het echt heel anders zijn dan de vorige dag. Niet gek, want ze houd heel erg van winkelen.
    Hobby's: Sil's grootste hobby is zwemmen. Dit doet ze ongeveer vier dagen in de week, soms wel meer, bij het plaatselijke zwembad. Ze zwemt om de drie weken een wedstrijd. Naast het zwemmen heeft ze twee bijbanen, in de zomer is ze badjuffrouw bij het plaatselijke zwembad en eigenlijk vrijwel altijd werkt ze bij de Only in de stad. In haar vrije tijd, dus als ze even niet zwemt of werkt kun je haar vinden op her voetbalveld. Sinds twee jaar zit ze namelijk ook op voetbal. Ze is het nog aan het leren, maar ze is hard op weg om het te kunnen. Af en toe maakt ze ook middagen vrij om te tekenen, wat ze vroeger vaak deed, maar nu niet meer zo vaak.
    Extra: Al heel haar leven woont Sil in Amsterdam. Ze wonen in een middelgrote twee-onder-een-kap woning. Sil's vader, het hoofd van de familie, is de 42-jarige Julian. Hij is makelaar van beroep en in zijn vrije tijd is hij coach van en voetbalteam. Julian is getrouwd met Isa, die dokter van beroep is. Hun oudste kind is de 20-jarige Elin. Zij is al een tijd het huis uit, maar woont wel dichtbij om geregeld langs te kunnen komen. Sil is hun tweede kind en werd na een paar jaar opgevolgd door de 15-jarige Milan. Hij is een echte puber en verslaafd aan zijn telefoon. Als laatste kwam de 13-jarige Linde.
    Sil houd heel erg van series als Pretty Little Liars en The Lying Game, die jammer genoeg niet in Nederland op tv komen. Ze kijkt ze dan gewoon via internet. Ze vind het ook leuk om gewoon een film-avondje te houden, wat ze nogal eens met haar zus Elin doet. Dat doen ze één keer in de twee weken op donderdag.
    Waar ze ook erg van houd is gewoon top 40-muziek. Als ze op haar werk is staat de radio altijd aan en ja, dan blijven sommige liedjes wel echt hangen. Tijdens het uitgaan hoort ze op al die muziek. Haar ouders vragen zich soms af waarom songteksten van liedjes wel blijven hangen bij haar en sommige andere dingen niet. Dan antwoord zij dat ze een selectief geheugen heeft.
    Op school heeft ze de havo gedaan en ze is ruimschoots geslaagd. Daarvoor moest ze wel heel veel leren, maar ze had het er wel voor over. Nu kan ze vanuit de havo naar de hbo.
    Ryan Gosling, Eva Longoria, Nina Dobrev, Freddie Highmore, Ciara Bravo.
    Titel? Euh, ik ben niet zo goed in titels bedenken. Hij komt nog!
    Mag ik je waarschuwen? Yes, please (:

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:23 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Biologist schreef:
    Voornaam: Lisa
    Achternaam: Putten.
    Volledige naam: Lisanne Andrea Putten
    Leeftijd en geboortedatum: Er is maar een leeftijd tussen 17 en 19 en dat is 18. Dus 18 (cat) vanaf 24 juli geworden.
    Karakter: Het is een vrij levendig meisje, dat graag plezier heeft, maar niet met hulpmiddelen zoals alcohol en drug ed. Ze hecht heel veel waarde aan haar vrienden waar ze graag mee om gaat.
    Uiterlijk: Stana Katic.


    Hobby's: Lezen. Heel veel lezen. Vooral thrillers.
    Extra: Ze komt (oorspronkelijk) uit Limburg, waar ze haar hart heeft liggen. Ze wil geneeskunde gaan studeren in Maastricht op de FHML.
    Titel? -
    Mag ik je waarschuwen? -

    Stomme Manon jat mijn voornaam(cat). STOUT, MANON!
    *sluipt topic uit voordat er nog meer off-topicheid gaat gebeuren*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Voornaam: Faye
    Achternaam: De Jong
    Volledige naam: Faye Elouise de Jong
    Leeftijd en geboortedatum: Faye is zeventien jaartjes jong, geboren op zestien juli 1994, ze zal dit jaar dus achttien jaar oud worden. Faye heeft havo gedaan en is op het randje geslaagd, ze is er erg trots op.
    Karakter: Faye is een heel open persoon, ze is vrolijk en spontaan en is altijd wel in voor een grapje. Mensen noemen haar wel eens een klier, omdat ze niet van openhouden weet en erg doordrammerig is. Ze is namelijk erg koppig en houdt er zeker niet van als ze tegengesproken wordt. Ze heeft dus een erg eigen mening en is niet iemand die snel voor de eerste optie zal gaan, ze is namelijk erg creatief en zal altijd nog even nadenken of er iets anders te vinden voor is. Ondanks dat Faye zo ontzettend spontaan is en ze zich nooit ergens voor lijkt te schamen, is ze niet iemand die erg dol is op publiciteit, ze ontwijkt dit soort dingen liever en zet haar vrienden dan het liefst in de spotlights.
          Veel mensen zien Faye echt als een engeltje, omdat ze in het begin erg braaf overkomt, maar wie haar beter leert kennen merkt al snel dat Faye een echt feestbeest is en ze soms nachten opblijft om iets af te krijgen of gewoon te feesten. Ondanks dit is ze toch wel erg moederlijk en maakt ze zich snel zorgen om iemand, ze kan nadat iemand bijvoorbeeld valt nog uren doorblijven zeuren of het echt wel gaat. Ze is dan ook iemand die snel ergens in gelooft en mensen misschien iets te snel vertrouwd. Virtuoos is Faye wel, ze zingt graag en bespeelt al jaren de gitaar – die dan ook echt overal mee naartoe gaat.
          Uitdagend is Faye zeker wel. Ze houdt er van spelletjes en wordt vaak voor deze neergezet. Als iemand vraagt haar iets te doen, dan doet ze dat eigenlijk ook wel. Ze lacht haar fouten altijd gemakkelijk weg en haalt haar schouders op. Ze is niet het type dat leeft naar morgen, maar gewoon echt op de dag leeft. Ze is een buiten type en zal nooit iemand kwaad kunnen doen, tevens is ze een zeer goede kok en is ze erg ongeduldig.
    Uiterlijk:


    Vanessa Hudgens
    Faye haar moederkant van de familie is van Indonesische afkomst, vandaar het leuke kleurtje op Faye haar huid. Het is iets waar ze trots op is, aangezien ze niet veel hoeft te zonnen om er al gewoon gebruind uit te zien. Ze heeft een slank postuur en is vrij kort, zo rond de 1.65, eigenlijk zou ze wel wat langer willen zijn, maar dat is vrij goed op te lossen door gewoon hakken te dragen waardoor ze wat langer lijkt.
          Vroeger had Faye erg lange haren, maar toen ze in een rebelse bui was heeft ze het velen malen korter geknipt. We zijn nu al weer een tijdje verder, waardoor haar gitzwarte, gekrulde lokken tot iets boven haar schouders vallen. Ze bindt het vaak in een knot of staart, om irritatie te voorkomen. Faye heeft een redelijk rond hoofd, waarin een paar opvallende bruine ogen vallen die worden omringd door donkere wimpers. Ze heeft van zichzelf lichtroze lippen en een gezonde gloed over haar appelwangetjes hangen. Op haar dertiende heeft ze een beugel gehad, waardoor haar scheve tanden probleem voorgoed is opgelost en nu kaarsrechte, witte tanden voor in de plaats zijn gemaakt.
          Faye is niet een echt typisch meisje, ze doet vrijwel altijd wél make-up op, maar het is nou niet dat ze vol geplamuurd is. Ze heeft een erg zomerse en vrij bohemian stijl qua kleding. Ze houdt van bloemenprints, kant en vrolijke kleuren. Ze is dol op korte broekjes en rokjes en ook jurkjes draagt ze graag. Accessoires mogen bij haar ook zeker niet ontbreken want deze maken alles netjes af.
    Hobby's: Zoals al gezegd werd is Faye een erg creatief type, toch is dit meer alleen met nadenken, aangezien ze niet met potloden of dergelijke om kan gaan. Daar is ze ook veel te ongeduldig voor. Wél is Faye erg virtuoos en speelt ze graag gitaar, ze zingt er ook veel bij en kan dit wel dagen doordoen. Ze wordt er rustig van zegt ze. Ook is ze een erg goede kok en dan vooral de Indische keuken, ze zal wanneer ze op vakantie zijn graag gaan koken voor ze. Een boek slaat ze ook niet af, ze is dol op lezen.
          Net zoals bijna elk meisje is Faye vaak in winkels te zien, kleding passen. Winkelen is iets waar ze echt van kan genieten, net zoals filmavondjes met vriendinnen. Ook danst ze graag, hoewel ze er niet erg veel mee doet. Faye zit op schermen, een sport die niet vaak uitgeoefend wordt, maar ze vindt het wel grappig en doet vaak zwaardgevechten na uit films.
    Extra: Dit zal het eerste jaar zijn dat Faye niet met haar ouders mee zal gaan naar Indonesië. Haar vader, Mark de Jong is zevenenveertig jaar en makelaar als beroep. Hij is een echte ras Nederlander en getrouwd met zijn Indonesische vrouw, Soraya Ambadon. Hierdoor is Faye een halfbloedje.
    Faye is de oudste van de drie kinderen. Ze heeft een jonger zusje van vijftien, Shania en nog een zusje van dertien, Zaina. De drie kunnen het goed met elkaar vinden. Het gezin is erg hecht en doen vaak leuke dingen met elkaar. Het gezin heeft het redelijk te doen in de maand. Ze wonen in een normaal huis, twee onder één kap, niet erg veel bijzonders. Wél hebben ze een redelijk grote tuin en wonen ze dicht bij de stad.
          Faye irriteert zich al tijden aan het gedrag van één van haar beste vrienden, Thom. Ze kan er niet tegen dat hij haar constant ontloopt als ze hem ook maar iets wilt vragen, waardoor ze zo nu wel eens een rottige opmerking over hem rondslingert.
          Een band waar Faye toch dol op zal blijven is Coldplay, ook luistert ze ontzettend graag naar Ed Sheeran en Adele. Ze heeft zich voorgenomen wanneer Adele naar Nederland komt ze erheen gaat, kosten wat het kost. Ook kijkt ze graag series, met voorkeur Supernatural – wat helaas niet uitgezonden wordt in Nederland. Ze heeft een hekel aan programma’s zoals XFactor en The Voice en zeurt er maar al te graag over.
          Nu Faye haar havo heeft afgerond gaat ze na de zomer beginnen aan het studeren van rechten, ze heeft altijd graag advocaat willen worden en zal proberen deze droom waar te maken.
    Greg Kinnear, Socorro Herrera, Stella Hudgens, Maddi Jane
    Mag ik je waarschuwen? Jap


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Thanks ya'll. Ik ga nu even doucen, ga dan de rollen goed doorlezen en zal ze bekend maken. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    De rollen.
    De rollen die ik niet gekozen heb voor de jongens en meisjes, zullen een andere rol krijgen. Welke? Dat blijft een verrassing. (:
    Meisje 1. Noah Ariane Verstraeten - Yowic
    Meisje 2. Faye Elouise de Jong - Cartwright
    Meisje 3. Silke Liesbeth van Diepen - Feminine
    Jongen 1. Thomas Yannick Dijkstra - Yowic
    Jongen 2. Jasper Niels Abbring - Thankful
    Jongen 3. Vince Renzo Wissing - Yowic
    Jongen 4. Tyler Dylan Verweij - Morsmorde

    Sorry voor de mensen die geen rol hebben, maar ik heb zo mijn verrassingrollen voor jullie klaar staan. Dus don't worry. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yay, thanks!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Morsmorde schreef:
    Yay, thanks!


    Oh ja, u mind if I make Tyler straight? Ik heb zo mijn ideetjes met hem. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    AWYEAH! Heel erg bedank (a') (:
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Feminine schreef:
    AWYEAH! Heel erg bedank (a') (:
    -XOXO


    Ur welcome. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aaahw, dankjewel! x


    Tell me about it, stud.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Oh ja, u mind if I make Tyler straight? Ik heb zo mijn ideetjes met hem. :Y)

    Haha je doet je best maar :'D
    Het is jou story, niet de mijne :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    YAAAAAAY! Ik heb gewoon 3 rolletjes. Yay me. Thanks lieve Sanne! (H)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    foutje

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 17:27 ]


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.