• Genre: Onbekende personen, komedie en romantiek.

    Acht beste vrienden en vriendinnen gaat samen naar het zonnige Spanje op vakantie. Het is de eerste keer dat ze samen gaan, want ze zijn net afgestudeerd van de middelbare school. Deze Nederlandse jongeren gaan voor vier weken plezier hebben, zonnen, feesten, nieuwe mensen ontmoeten. Hoe overleven zij dit?

    Niet het meest originele verhaal, maar dit lijkt me gewoon heel leuk om te schrijven. (:



    Rollen.
    Drie meisjes. Verschillende types, verschillend uiterlijk.
    Vier jongens. Verschillende types, verschillend uiterlijk.
    Je hoeft niet te vragen of je een bepaald type mag maken, gewoon doen. Ik hou van originaliteit en geen perfecte mensen.

    Informatie.
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam: Ze komen uit Nederland, dus een Nederlandse voor- en achternaam.
    Leeftijd en geboortedatum: Tussen de 17 en 19.
    Karakter: Wees origineel. (:
    Uiterlijk: Bekend persoon, naam erbij vermelden ajb.
    Hobby's:
    Extra: Alles wat ik nog moet weten van jouw personage. Bv. familie, crush, fandom, idk vertel me maar wat leuks. (:
    Titel?
    Mag ik je waarschuwen?

    Thanksya'll. Meerdere rollen per persoon is toegestaan.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:31 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yowic schreef:
    (...)

    HAHAHAHA. Oke, sorry. Het kwam heel grappig over op mij. :Y)


    Haha maakt niet uit. Stiekem krijg ik nu wel een idee, maar ik weet niet of het past bij Thom.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Haha maakt niet uit. Stiekem krijg ik nu wel een idee, maar ik weet niet of het past bij Thom.


    Tell moi, Sannie. :9~


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Jongens, ik zoek eigenlijk nog een rol van een jongen die smoorverliefd is op Martine, maar door haar is gefriendzoned. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Jongens, ik zoek eigenlijk nog een rol van een jongen die smoorverliefd is op Martine, maar door haar is gefriendzoned. (:


    ME GUSTA. Dat wordt Vince, de beste vriend van Thom. Ghehe.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Voornaam: Jasper
    Achternaam:Abbring
    Volledige naam: Jasper Niels Abbring
    Leeftijd en geboortedatum: Jasper is 18 jaar en geboren op 13 oktober 1993.
    Karakter: Jasper is niet de meest sociale jongen die je je kan inbeelden. Hij heeft er moeite mee kennis te maken met nieuwe mensen en blijft liever veilig in zijn eigen schuitje. Hij is een doemdenker en is erg pessimistisch. Hij ziet overal altijd het slechtste van in. Maar hij is ook altijd de realistische, die down to earth blijft. In zijn gedachten heeft hij een topleven, maar de werkelijkheid is dat hij veel dingen anders zou willen doen. Maar door een gebeurtenis in het verleden is hij bang geworden risico's te nemen, waardoor hij nu meer terughoudend blijft. Jasper kan er niet tegen als hij complimentjes krijgt, die wuift hij altijd weg. Ook weet hij niet goed wat hij moet doen in het bijzijn van meisjes. Hij is ontzettend verlegen. Hierdoor is hij ook een makkelijk slachtoffer voor pesterijen. Iets wat totaal niet goed voor hem, aangezien hij ontzettend gevoelig is en zich alles aantrekt.
    Uiterlijk:


    Jamie Campbell Bower
    Jasper heeft een typisch Hollands uiterlijk, met dank aan zijn lichte uit, blonde haren en blauwe ogen. Zijn gezicht is tijdloos, waardoor eigenlijk alles hem goed staat. Hij heeft een redelijk grote neus en zijn gebit staat ook niet helemaal recht. Desondanks ziet hij er toch meestal wel goed uit. Kenmerkend is de oorbel in zijn linkeroor. Ook heeft hij een aantal tatoeages, die elk hun eigen betekenis hebben.
    Hobby's: Jasper is een artistieke jongen. Zijn interesse gaat niet uit naar sport, maar naar kunst. Hij speelt piano sinds dat hij 4 jaar is en is daar inmiddels ongelofelijk goed in. Ook heeft hij een dijk van een stem, die hij vaak gebruikt. Jasper zit op de toneelschool, waar hij zijn expressie kan uiten. Ook leest hij graag boeken en schrijft hij zelf ook. Hij zegt dat het helend werkt en hij zo zijn gevoelens, frustraties en blijdschap kan uiten.
    Extra: Jasper komt uit een creatief gezin. Zijn ouders werken beide in de kunst. Zijn moeder, Elisa de Wit, is 50 jaar en heeft een eigen galerie. Zijn vader, Jan-Peter Abbring, is 52 jaar en geeft les op de toneelschool. Zijn ouders zijn al meer dan 20 jaar bij elkaar, maar zijn nooit getrouwd. Jasper krijgt van huis uit mee dat hij zelf ook nooit moet trouwen, omdat het 'onzin' is. Jasper heeft een oudere zus, Suzanne van 20 jaar en zij is al het huis uit. Zij is de enige in de familie die niet met creativiteit bezig is. In plaats daarvan studeert ze biowetenschappen. Jasper mist haar ontzettend, omdat zijn oudere zus altijd alles vertelde.
    Qua meisjes is Jasper nog heel onervaren. Hij heeft ooit een vakantieliefde gehad toen hij 13 jaar was. Het meisje heette Lola. Ook al is het 5 jaar geleden en spreken ze elkaar de laatste twee jaar niet meer, Jasper denkt nog steeds aan haar. Hij heeft sinds toen ook nooit meer iets met meisjes gedaan.
    Titel? Ik ben niet goed in titels, sorry ;$
    Mag ik je waarschuwen? Yes you can :')


    Tell me about it, stud.

    Voornaam: Leah
    Achternaam: Jacobs
    Volledige naam: Leah Catherine Jacobs
    Leeftijd en geboortedatum: Leah is 17, geboren op 6 Juni 1994.
    Karakter: Leah is een apart geval. Soms kan ze raar uit de bocht komen, en af en toe heeft ze last van stemmingswisselingen. Voor de 'buitenwereld' lijkt Leah een arrogant, hard en zelfverzekerd meisje. Maar als je haar eenmaal kent, zul je merken dat ze ook een gevoelige en onzekere kant heeft. Ze kan soms inderdaad best arrogant zijn, en als ze iets wilt, gaat ze net zo lang door tot ze het krijgt. Tegenover vrienden/vriendinnen is ze heel beschermend. Als ze zich verdrietig of boos voelen, is Leah er altijd om ze op te vrolijken. Ze doet er alles aan om ervoor te zorgen dat ze geen slecht gevoel hebben. Daarbij maakt Leah ook vaak grapjes, en kan ze soms sarcastisch overkomen wat soms voor onenigheden zorgt. Leah is niet zo'n persoon die snel sorry zegt, en geeft vaak ook niet toe als het haar schuld is. Wel is ze snel gekwetst.
    Leah heeft de neiging dat als ze nerveus of verlegen is, aan haar haar te zitten. Vroeger beet ze nagels, maar na een hele lange tijd is ze er van af.
    Onmiskenbaar is dat Leah heel eigenwijs is. Als mensen op- of aanmerkingen hebben, luistert ze er niet eens naar. Ze vind het vreselijk als mensen haar commando's geven, en negen van de tien keer voert ze het dan ook niet uit. Haar koppigheid kan leiden tot veel irritaties, maar na een poosje is dat meestal vanzelf over.
    Uiterlijk:



    Candice Accola
    Leah is een een normaal meisje. Ze heeft lichtblonde, golvende haren die ongeveer tot haar schouderbladen reiken. Haar ogen zijn een mengeling van blauw en groen, en zelf vind ze haar ogen het mooist van zichzelf. Ze heeft een slank postuur, en is ongeveer 1.65M. Ze heeft een hele uitgebreide kledingsmaak. De ene dag draagt ze jurkjes en hakken, de andere dag sneakers en een dikke vest. Ze heeft een grote schoenencollectie; voornamelijk hoge hakken en Vans. Ze kan er niet genoeg van krijgen. Verder is er bijna geen kleur die onbreekt aan haar kledingkast. Ze draagt alles; van groen tot aan grijs.
    Hobby's: Dankzij haar moeder is Leah dol op koken. Ze heeft thuis dus ook vele, dikke kookboeken staan. Daarnaast vind ze het heerlijk om te sporten; het liefst voetbalt ze. Je zou denken dat ze bang is om haar handjes vies te maken, maar in tegendeel. Ze vind het heerlijk om te voetballen, om vervolgens besmeurd met modder thuis te komen en daarna een lekker warm bad te nemen. Verder heeft ze niet zo veel hobby's; het enigste wat ze nog leuk vind om te doen is winkelen.
    Extra: Leah heeft een obsessie voor muziek, die ze deelt met haar zus, Mara. Ze is erg gehecht aan haar zus. Ze delen alles met elkaar; geheimen, roddels, maar ook kleding en make-up. Ze wonen allebei samen met hun ouders; haar moeder Victoria, die het liefst gewoon 'mama' of 'vic' wordt genoemd, en haar vader Dean, die werkt bij de politie.
    Haar tweede naam heeft ze te danken aan haar overleden oma, die Catherine heette. Haar oma is gestorven toen Leah vier jaar oud was. Verder is ze verslaafd aan snoep, voornamelijk lolly's. Ze kan er niet genoeg van krijgen. In tegenstelling tot veel andere mensen, vind ze chocola ábsoluut niet lekker. Daarnaast lust ze eigenlijk alles. Qua drinken ook; van appelsap tot aan cola.
    Mag ik je waarschuwen? Yes, please ;D

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 16:15 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Stiekem vind ik dat je vanavond al moet beginnen. De rollen zijn geweldig en het idee klinkt super. :9~


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Voornaam: Vince. Je zou denken dat hij Vincent heet, maar nee. Zijn echte naam is gewoon Vince.
    Achternaam: Wissing.
    Volledige naam: Vince Renzo Wissing.
    Leeftijd en geboortedatum: Vince is pas achttien jaar geworden, namelijk 7 februari.
    Karakter: Vince is iemand die heel veel om andermans mening geeft. Hij moet en zal erbij horen, hoewel hij misschien heel anders is. Hij geeft om zijn populariteit en zijn vrienden. Hij is bang dat hij zomaar ineen valt als zijn vrienden hem laten zitten.
          Vince zelf is heel dromerig. Hij is creatief, grappig en spontaan, maar dat laat hij niet zien. Wel laat hij zien, dat hij heel snel gekwetst is. Hij vat opmerkingen verkeerd op waardoor hij snel boos wordt. Hij zegt niet snel sorry, maar als hij het zegt meent hij het wel. Hij vindt vaker dat het niet zijn schuld is als hij ruzie heeft.
          De Vince die iedereen kent is de bikkel die nooit een traan zal laten. Hij geeft om zijn uiterlijk, hoewel hij eigenlijk liever in joggingbroeken loopt. Vince verandert heel erg in opzicht van anderen, omdat nu hij Thom kent zijn ware aard wat meer laat zien. Thom vindt hem juist steeds leuker worden, want Thom heeft ook meer een uniek karakter, net zoals Vince.
    Uiterlijk:


    Vince is heel erg ijdel. Hij geeft om zijn uiterlijk en dan vooral om zijn haar. Zijn haar is heilig. Hij heeft het vaak een beetje rommelig zitten met gel. Vince heeft felblauwe ogen waar je urenlang in kan staren. Het verbaast veel meisjes dat Martine er nog niet in is verdronken, net als zij die voor die charme zijn gevallen.
          Vince is niet lang. Hij is hooguit 1,72M. Hij weegt ook niet veel, ookal eet hij best wel veel. Hij is slank gebouwd en dat zal hij blijven.
          Vince heeft een normale kledingstijl. Beige broeken, T-shirts en hoodies. Gewoon wat elke jongen draagt. Hij heeft wel veel polo's en bloesjes in zijn kast liggen die hij vaak draagt. Vince draagt ook veel Vans', dat zijn zijn lievelingsschoenen.
          De meest hotte boy in the world
    Hobby's: Vince zijn hobby is standaard. Hij zit het liefst op de bank te gamen en hij heeft dan ook al vele Playstation's gehad, allemaal kapotgespeeld. Zijn favoriete game is FIFA '12, omdat hij ook van het standaard voetballen houdt, net zoals elke jongen. Vince is niet zo origineel met zijn hobby's. Hij houdt het maar op standaard.
    Extra: Vince woont in een huis met haast allemaal mannen. Zijn moeder is de enige vrouw thuis en heeft het dus vrij moeilijk alleen, nouja. Dat denken ze allemaal. Zijn vader is Harry. Zijn vader is vaak thuis, want op dit moment is hij werkloos. Hij is ontslagen uit de fabriek waar hij eerst werkte en is nu op zoek naar nieuw werk. Zijn moeder is de pittige Olivia. Zijn moeder is een harde tante, ze werkt namelijk bij de politie. Zijn moeder ziet hij niet altijd, want soms heeft ze nachtdienst. Vince heeft nog 3 broers, namelijk Micheal, Thibo en Lance. Hij kan het vrij goed met zijn broers vinden, het zijn een soort van vrienden van hem. Zijn broers zijn wel twee jaar ouder dan hem, want Micheal en Thibo zijn twintig en Lance is zelfs 22. Zijn familie is vrij rijk. Ze wonen in een groot huis in de straat met de mooiste huizen. Vele mensen zijn jaloers op het huis waar Vince in woont, onder andere Martine, Vince's grote crush. Vince en zijn familie wonen in dit huis.
          Vince is smoorverliefd op één van zijn beste vrienden, Martine. Ze deden vroeger zowat alles samen en sindsdien heeft hij gevoelens voor haar gecreeërd. Al sinds zijn 15e is hij smoorverliefd op haar, maar hij weet dat hij in Martine's vriendenzone zit. Hij is eigenlijk een beetje boos op Thom, omdat Vince weet dat Faye hem ook wel leuk vindt en hij Martine nooit zal krijgen.
          Vince heeft een favoriet televisieprogramma dat hij NOOIT zal missen. Elke avond zit hij aan de buis geplakt voor zijn vaste aflevering GTST. Hij weet dat het een vrouwenserie is, maar hij is er eenmaal verslaafd aan. Hoewel de meeste jongens het maar geslijm vinden, vindt hij het juist grappig om naar te kijken.
    Titel? Euhm. 'Tonight were going hard'? Bad titel...
    Mag ik je waarschuwen? Jup!

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 18:15 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    De jongen komt wat later ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nadat Vince klaar is komt er nog een meisje met het uiterlijk van Gemma Ward, PUNT. Oke, ik ga nu even met de hond wandelen. Zo back! (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Almanaccare schreef:
    Stiekem vind ik dat je vanavond al moet beginnen. De rollen zijn geweldig en het idee klinkt super. :9~


    Aaaah that's cute, maar wij gaan bij vrienden eten en ik heb echt geen idee hoelaat we thuis zijn. Maar anders begin ik morgen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Aaaah that's cute, maar wij gaan bij vrienden eten en ik heb echt geen idee hoelaat we thuis zijn. Maar anders begin ik morgen. (:

    Alvast veel plezier, hihi (;


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Voornaam: Tyler
    Achternaam: Verweij
    Volledige naam: Tyler Dylan Verweij
    Leeftijd en geboortedatum: Tyler is 19, en jarig op 10 December 1992.
    Karakter: Tyler is een stille jongen. Hij staat niet graag in het middelpunt, maar tegenover vrienden is hij best vrolijk en open. Hij vertrouwd mensen niet zo snel, maar áls hij je eenmaal vertrouwd vertelt hij je alles. Tyler is een onzekere jongen, wat voornamelijk komt door zijn vader, maar hij laat dat aan niemand zien. Tyler is een sportieve jongen. Hij gaat vaak naar de sportzaal en hij zit ook op volleybal. Door al dat sporten is hij vrij gespierd.
    Uiterlijk:


    Tyler is een brede, gespierde jongen van 1.82M lang. Hij heeft prachtige blauwe ogen, en gemillimeterd haar. Het liefst draagt hij normale truien en spijkerbroeken, en heeft een collectie Jordans en Allstars thuis staan. Hij draagt vaak mutsen. Tyler staat 's ochtends niet lang voor de spiegel en is dus ook helemaal niet ijdel, maar vind hygiëne wel héél belangrijk.
    Wentworth Miller
    Hobby's: Tyler is over het algemeen een lui persoon. Hij heeft niet zo veel hobby's, maar tekenen is wel een ding wat hij graag doet. Verder kan hij niet zonder muziek en luistert wanneer het maar kan naar muziek. Het meest luistert hij naar Linkin park en Green Day.
    Extra: Tyler is homosexueel. Toen hij bij zijn ouders woonde en uit de kast kwam, was zijn vader woedend. Hij heeft Tyler laten geloven dat hij zich moet schamen en dat het een schande was voor de familie. Omdat zijn vader dreigde weg te gaan, ging Tyler op zichzelf wonen om het verdriet zijn moeder te besparen. Zijn moeder vond zijn geaardheid geen probleem, en ze waren samen heel hecht. Nu woont Tyler op zichzelf, en hij vind het moeilijk om zijn geaardheid bloot te leggen omdat hij zijn vader is gaan geloven. In die periode zat hij niet lekker in zijn vel, en ging hij veel drinken. Hij kwam vaak dronken weer thuis, en het ging een tijdje slecht met hem. Nu is hij er weer bovenop, en geniet van het uitgaansleven. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij homo is.
    Mag ik je waarschuwen? jaaa.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 17:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Voornaam: Emma
    Achternaam: Vermeer
    Volledige naam: Emma Sofie Maria Vermeer
    Leeftijd en geboortedatum: 18, geboren op 20 december
    Karakter: Soms lijkt het net alsof Emma twee personen is, thuis is ze beleefd en gedraagt ze zich hoe haar ouders willen dat ze zich gedraagt: netjes en bekakt. Met vrienden gaat ze echter helemaal los en herken je haar soms niet meer terug.
    Emma is vreselijk eigenwijs, koppig en wil altijd alles weten, zodat ze erover mee kan praten. Ook is ze goudeerlijk wat niet altijd handig uitkomt, omdat ze er anderen wel eens -onbedoeld!- mee kwetst. Wel heeft ze snel last van een enorm schuldgevoel en ze wil altijd dat iedereen haar mag en ook dat iedereen zich het naar zijn/haar zin heeft. Emma houdt ook wel van een feestje en af en toe een sigaretje.

    Uiterlijk:


    Hilary Duff. :W

    Hobby's: Piano en gitaar spelen -Emma is heel muzikaal-, vrienden maken en nieuwe jongens ontmoeten.
    Extra: Emma heeft van haar 15e tot haar 17e een foute vriend gehad, hij was enorm gewelddadig en kon daardoor zijn handen niet thuishouden, mede hierdoor is ze altijd op zoek naar liefde, om zichzelf te bewijzen dat er ook goede jongens op aarde rondlopen.
    Titel? Holiday in Spain? Lol, ik heb echt geen idee.D:
    Mag ik je waarschuwen? Jij mag alles. (wbw)


    everything, in time

    Ik ga nog invullen!
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old