• Okay, ik ben blij. :D Ik heb net een hele goede beoordeling al gekregen voor zo'n wedstrijd and now i'm happy, ghehe. Is jullie zondag ookal goed begonnen?

Just keep your head up. Stick on the ice.

Uhm, ja, met een dashboard op Tumblr vol one direction. :]

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Waha, ik ben gaan schaatsen met een vriend van tien tot half twaalf op natuurijs, en daarna is hij blijven eten.
    Dat was wel leuk. (:

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Neuh, ik werd om acht uur wakker en kwam niet meer in slaap. Dat haat ik echt, vooral op zondag. IK WIL SLAPEEEN!

I believe in nothing but the truth and who we are.

Ik hou niet van zondagen, maar voor een zondag valt vandaag nog best wel mee. (: In elk geval heb ik bijna geen huiswerk...

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Yaaay. Veel huiswerk en schoonmaakklussen =.=''

To love is to destroy.

Mwah, gaat. ^^ Ik heb zakken vol huiswerk naast me liggen maar daardoor hoef ik lekker niet naar een saaie verjaardag.

Full of envy behind that anonymous mask

Mijn zondag suckt :'D
    Maar kijk eens aan, je hebt ondertussen al een tweede goede beoordeling gekregen tussen Engels en gedragwetenschappen door :W

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Wat leuk. Gefeliciteerd! :D Mijn zaterdag was geweldig ;)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Het begon echt slecht, auto 'ongeluk' niet zo ernstig maar de linkervoorkant van onze auto is total loss. Andere auto natuurlijk slechts een krásje -__- Maar verder heb ik geschaatst met 2 vriendinnen en dat was wel echt heel erg leuk (bloos)

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Nee, ik heb best een kutdag.
    Maar, nice for you!

The universal language of art.

My day sucks ass.
    Maar mooi voor je dat je zo'n goede beoordeling hebt ontvangen.

26 - 02 - '16

Noh, I'm bored.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

HEAVYMETAL schreef:
    My day sucks ass.
    Maar mooi voor je dat je zo'n goede beoordeling hebt ontvangen.

But I still have this faith in the truth of my dreams.