• Sinds kort ben ik echt verslaafd aan mijn nagels lakken. Nu heb ik het maar als een watermeloen; rood/paarsig als onderlaag, daarna de helft groen en wat pitjes erop met een tandenstoker.
    Zo heb ik mijn nagels ongeveer:



    Hoe doen jullie je nagels? Misschien met een leuk plaatje erbij? :Y)

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 13:20 ]


    Being happy is a choice ~

    Die is mooi gelukt! :D Super.

    Ik heb nu niks op mijn nagels, maar ik doe er ook niet zoveel mee :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Genius schreef:
    Tijd terug had ik altijd mooie nailart. Maar tegenwoordig heb ik daar geen geduld meer voor :')


    Bad decisions make good stories.

    Als ik nagellak op doe doe ik eigenlijk standaard zwart, omdat dat overal bij past c:

    Die watermeloenen zijn leuk! Ik zal ook een keer een leuke waarbij iemand all-star schoentjes op haar nagels had gelakt, dat was echt een gaaf gezicht ;D

    Ik lak supervaak mijn nagels. Ik hou erg van nail-art.
    Toevallig heb ik net Flamingo van Gosh opgedaan, maar ik ben misschien van plan om er nog crackle over te doen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb nu Blue Ocean van Gosh, wat persoonlijk mijn favoriete kleur is (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    MELOENEN HEB IK LAATST OOK GEDAAN :o


    Faal background.
    Ik doe sinds vorige zomer aan nail-art, en ik vind dat ik het best goed doe voor een 11-jarige ;P

    Ik draag ze al een tijdje zo:



    of gewoon in een leuk kleurtje (lees: zwart).

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 22:15 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Shiku schreef:
    Heel af en toe wanneer ik er zin in heb, lak ik mijn nagels, maar die tijden zijn er maar zelden :Y)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.