• Sinds kort ben ik echt verslaafd aan mijn nagels lakken. Nu heb ik het maar als een watermeloen; rood/paarsig als onderlaag, daarna de helft groen en wat pitjes erop met een tandenstoker.
    Zo heb ik mijn nagels ongeveer:



    Hoe doen jullie je nagels? Misschien met een leuk plaatje erbij? :Y)

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 13:20 ]


    Being happy is a choice ~

    Zwart met een rood randje. Ik heb niet genoeg geduld voor nail-art.


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    Zwart met een rood randje. Ik heb niet genoeg geduld voor nail-art.


    Ach ja, kan ook leuk zijn. :Y)


    Being happy is a choice ~

    Die ziet er trouwens wel leuk uit!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Neon blauw ofzo.. van de Action ;D het potje is alleen bijna leeg ): en ik vind dat een mooie kleur XD en heb geen zin om het weer te halen want dan heb ik gelijk 5 andere kleurtjes erbij die ik amper gebruik xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb nooit nagellak op. :'D
    Bij mij wordt het altijd zo'n rommeltje en ik heb niet echt een vaste hand. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Genius schreef:
    Tijd terug had ik altijd mooie nailart. Maar tegenwoordig heb ik daar geen geduld meer voor :')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Shiku schreef:
    Die ziet er trouwens wel leuk uit!


    De watermeloen? Thx. :Y)


    Being happy is a choice ~

    Jabberjay schreef:
    Ik heb nooit nagellak op. :'D
    Bij mij wordt het altijd zo'n rommeltje en ik heb niet echt een vaste hand. XD


    Ik ben links en kan alleen mijn rechter hand lakken. Links wordt altijd een puinhoop en moet ik het weer met remover eraf halen.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 13:46 ]


    Being happy is a choice ~

    Ik heb in de loop der jaren heel wat 'nail-art' gedaan, alleen jammer genoeg is grotendeels van de foto's die ik ervan heb gemaakt verloren gegaan.. :l
    Ik heb er een paar gevonden uit mijn brugklastijd, nu zo'n 4/5 jaar geleden. Sorry voor de baggerkwaliteit, ik had alles trots met mijn 1.2 nog wat megapixel mobieltje gemaakt ;)







    En op dit moment draag ik.. niks, aangezien mn nagels toch wel worden verpest door het werken in de bollen +(

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 13:49 ]


    “There wouldn’t be a rainbow if it would never rain.”


    Deze had ik laatst gemaakt voor een wedstrijd hier op Q.

    Heb het er nu nog steeds op zitten maar het is al halfdood. :')

    ik doe nu denk ik ongeveer een jaar aan nail-art, en heb ongeveer om de 2/3 dagen iets nieuws.

    inspiratie haal ik vooral uit youtubefilmpjes, maar dan geef ik er net een andere draai aan.
    een paar goede op youtube zijn:

    Cutepolish, Totallycoolnails, ihaveacupcake, robinmoses, creativenailart.


    The night is dark and full of terrors.

    Meh, ik lak mijn nagels echt bijna nooit, maar áls ik ze lak dan worden ze altijd zwart :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Brooklyn schreef:
    ik draag altijd nagellak ! meestal rood of een soort van bruin of grijs ... nu heb ik aubergine ! (:

    Aubergine moet ik ook nog eens hebben!

    Maar ik heb hele kleine nageltjes, dus nailart en dergelijke gaat niet bij mij ;(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Alucard schreef:


    Deze had ik laatst gemaakt voor een wedstrijd hier op Q.

    Heb het er nu nog steeds op zitten maar het is al halfdood. :')


    Nice :)


    Being happy is a choice ~

    Ik kloot altijd met nagellak en haal het er dan af.


    I believe in nothing but the truth and who we are.