• Wie is jouw favoriete auteur???

[ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 9:05 ]

Suzanne Collins & John Flanagan.

Exactly who we are is just enough.

Discord schreef:
    (...)

Weet je, ik kan niet geloven dat Stephanie meyer gewoon eerder is genoemd dan Tolkien D:

Maar Tolkien dus. En ook (noem me gerust gek) Applegate. Ik was gek op de animorphs serie vroeger xD

Ja sorry, ik had eerder moeten reageren, I know. D: Maar dat komt gewoon omdat er hier teveel tieners zitten die wanhopig smachten naar een tragedie zoals die van Bella en Edwardus.

[ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 11:22 ]

Have you ever been alone in a crowded room?

Rivendell schreef:
    (...)

Ja sorry, ik had eerder moeten reageren, I know. D: Maar dat komt gewoon omdat er hier teveel tieners zitten die wanhopig smachten naar een tragedie zoals die van Bella en Edwardus.

Tragedie? Je bedoelt komedie/propaganda (cat)

quidquid excusatio prandium pro

Discord schreef:
    (...)

Tragedie? Je bedoelt komedie/propaganda (cat)

Wat mij betreft is het inderdaad comedie, lol.
    Maar dat andere boek van haar is niet zo heel slecht.

Have you ever been alone in a crowded room?

Rivendell schreef:
    J.R.R. Tolkien.

“If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

Poeh, even denken hoor...
    Ik vind John Boyne echt heel goed schrijven, maar The Book Thief van Markus Zusak was ook verschrikkelijk goed. Dan heb je nog Lauren Kate en J.K. Rowling... Ik kan gewoon niet kiezen xd

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

J.R.R. Tolkien, sowieso.

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

MrCarrotCake schreef:
    Maggie Stiefvater, Stephenie Meyer en J.K. Rowling

This. :Y)

"Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

Tess Geritssen & Kathy Reichs.
    J.K. Rowling is gestopt met schrijven, dus dat is hem niet meer. Stephanie Meyer echt niet, alhoewel ik wel de boeken heb (gelezen). Zonde van het geld achteraf, maar mijn zusje leest ze nog regelmatig..
    En er zijn wel andere schrijvers, maar niet echt om te zeggen, daar heb ik meerdere boeken van gelezen en dat was geweldig.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Suzanne Collins, JK Rowling, Maggie Stiefvater, Dan Brown, hoe lang wil je dat ik nog doorga?

I believe in nothing but the truth and who we are.

JRR Tolkien!

Er is geen enkele andere auteur die zo'n wereld had kunnen 'maken'. O ja, John Flanagan vond ik vroeger ook goed. En mijn complimenten voor Christopher Paolini (eragon)
    en Dan Brown is ook heel goed. En oh, Markus Heitz!
    oke, nu ga ik maar stoppen mensen op te noemen...

A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

Lauren Halse Anderson, Irvin D. Yalom

xlufjoetoexx schreef:
    J.K. Rowling.
    Stephenie Meyer.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Oh en Suzanne Collins.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Engels: Suzanne Collins, Stephenie Meyer.
    Nederlands: Theo Hoogstraten en Helen Vreeswijk. Dat zijn eigenlijk de enige twee waar ik snel een boek bij uitlees. Plus I'm lucky, want Helen Vreeswijk woont heeel dicht in de buurt van waar ik woon. ^^

Just keep your head up. Stick on the ice.