• Ja, heel twitter staat er vol mee, Whitney Houston is overleden op 48 jarige leeftijd. Echt heel heftig, ze was echt een talentje! Wow. Sta er gewoon echt van wow. niet uit te leggen..

Sorry als er al een topic over is fzo of verkeerd staat ;\ \

Rest in peace Whitney.

[ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 2:53 ]

we're beautiful and dirty rich

Maar kijk dan hoeveel moeite ze moet doen, je kan echt zien net zoals bij Amy dat ze er de puf niet meer voor heeft. En ik vind het toch wel heel erg lief dat het publiek haar zo Support in de video <3

Opeens zijn heel veel mensen fan van haar.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Uneventful schreef:
    Same als bij Michael Jackson en Amy Winehouse. Maar ik ben al fan van Whitney sinds 2009.

Uneventful schreef:

Ik ben geen fan maar die vrouw was geweldig!

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Lol, opeens heel veel wannabe-fans. :'D

"Well, well. Look who we've got here!"

MissGroff schreef:

Maar kijk dan hoeveel moeite ze moet doen, je kan echt zien net zoals bij Amy dat ze er de puf niet meer voor heeft. En ik vind het toch wel heel erg lief dat het publiek haar zo Support in de video <3

Ze wil moeite doen voor het publiek, en daar gaat het om.

En ik ben geen (wannabe) fan of zo, ik vind het alleen jammer dat een van de personen waarmee ik ben opgegroeid er zo maar niet meer is. Ik weet veel over haar, en heb haar ook gerespecteerd, maar ik kon mezelf ook geen fan noemen. Nou ja, blijft die mensen wannabe noemen; daar word je beter van, zeg! (cat)

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Ja ze is niet meer :(

RIP Whitney

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Sorry, maar ik ga haar niet echt missen. Ze zat enorm onder de drugs.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Ze zat ook aan de drugs, tja dan loop je 't risico jonger te sterven.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Dovahkiin schreef:
    'Een talentje'? Show some respect man, a legend just left this Earth.

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Ze had een overdosis en is verdronken. Echt erg

"Your life. Your choice. Think about what you want."

Ik hoop alleen niet dat we weer hetzelfde krijgen als met Michael Jackson 2,5 jaar geleden.
    Dat haar nummers ineens allemaal weer in de hitlijsten komen te staan, de tv gedomineerd wordt met clips van Whitney en dat er nu zo'n megalang traject komt over wat er nou precies is gebeurd enzo..

Tell me about it, stud.

Dovahkiin schreef:

Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

Dovahkiin schreef:

26 - 02 - '16

Thankful schreef:
    Ik hoop alleen niet dat we weer hetzelfde krijgen als met Michael Jackson 2,5 jaar geleden.
    Dat haar nummers ineens allemaal weer in de hitlijsten komen te staan, de tv gedomineerd wordt met clips van Whitney en dat er nu zo'n megalang traject komt over wat er nou precies is gebeurd enzo..
    De Bodyguard waar ze inspeelt is op tv Net 5