• Ja, heel twitter staat er vol mee, Whitney Houston is overleden op 48 jarige leeftijd. Echt heel heftig, ze was echt een talentje! Wow. Sta er gewoon echt van wow. niet uit te leggen..

    Sorry als er al een topic over is fzo of verkeerd staat ;\ \

    Rest in peace Whitney.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 2:53 ]


    we're beautiful and dirty rich

    Ik zal haar niet missen, ik had niks met haar.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dovahkiin schreef:
    'Een talentje'? Show some respect man, a legend just left this Earth.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Uneventful schreef:
    Opeens zijn heel veel mensen fan van haar.

    Mijn eerste gedachte.
    Het is erg dat ze gestorven is, zoals nagenoeg ieders dood erg is, maar ik kan niet zeggen dat ik haar zou missen. Ik ken der amper. Sowieso, hoe erg kan je iemand die je niet kent echt missen?

    Ik vind het wel erg voor haar familie/vrienden, die wens ik veel sterkte.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:22 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat we zeggen dat ze een legende is, wil niet zeggen dat we fan van haar waren. Get your facts right.


    everything, in time

    ze gaat er onderdoor


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik was niet echt fan van haar, maar toch blijft het vreselijk. Een legende was ze zeker.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dovahkiin schreef:
    (...)
    Ze wil moeite doen voor het publiek, en daar gaat het om.

    En ik ben geen (wannabe) fan of zo, ik vind het alleen jammer dat een van de personen waarmee ik ben opgegroeid er zo maar niet meer is. Ik weet veel over haar, en heb haar ook gerespecteerd, maar ik kon mezelf ook geen fan noemen. Nou ja, blijft die mensen wannabe noemen; daar word je beter van, zeg! (cat)

    Zucht, ik leg het altijd verkeerd uit. >.<
    Ik bedoelde niet jullie, maar die mensen die vanuit het niets fan van haar worden en nú al haar cd's gaan kopen. Ugh, soms heb ik een hekel aan mijn onduidelijke gebrabbel.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Niet dat ik fan was van haar, al had ze wel een mooie en krachtige stem. Toch schrok ik. En zo jong ook...
    Maar ik heb dat met elke celeb. Ookal zijn ze drugsverslaafd en alles.
    Zelfs als Lilo zou sterven zou ik nog verschieten...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    KILMISTER schreef:
    'Een talentje'? Show some respect man, a legend just left this Earth.


    =

    Wel jammer. Maar haar liedjes zijn niet echt geweldig ofzo.


    "I solemnly swear that i am up to no good."